Gå til innhold

Vil ha jentesex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_cass_*
Hvordan kan man finne ei jente som vil ha jentesex? Jeg har lyst til og prøve men ikke med nære venninne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

jeg vil møte en jente som jeg kan ligge inntil og bare ta det m ro og se hva som skjer naturlig.

noen som vil chatte?

Innlegget er endret iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil møte en jente som jeg kan ligge inntil og bare ta det m ro og se hva som skjer naturlig.

noen som vil chatte?

Innlegget er endret iht KGs regler.

Kari, mod

I'm in :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil møte en jente som jeg kan ligge inntil og bare ta det m ro og se hva som skjer naturlig.

Hørtes fint ut! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_annek_*

Jeg leser her og har som dere andre veldig lyst. Er slank, lyst hår blå øyne og ser bra ut, men savner å prøve, tørr ikke på byen og egentlig ikke på nettet. Men her var det litt tryggere liksom. Noen som vil chatte:

Mailadresse fjernet iht. KGs regler.

Helen, mod.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner dere her jeg jenter, for jeg vil også prøve jentesex! Er det noen som har prøvd det?

Tror kanskje jeg må ut på byen en tur neste helg og se om ikke jeg kan tørre å flørte litt ;) Men ååå så flaut om det blir tatt ille opp :P

Jeg vil også prøve, men tørr ikke sjekke på byen. Når jeg er ute så er det gutter over alt, og litt tøft å prøve seg på en jente.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Brunette_*

Virker som om det er ekstremt mange jenter som deler den fantasien der... Og så synd for oss at veldig mange ikke tørr å gjøre noe med den... Har fantasert om det i mange år, opg ville helst ha gjort det med ei som var like uerfaren som meg;)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det er ekstremt mange jenter som deler den fantasien der... Og så synd for oss at veldig mange ikke tørr å gjøre noe med den... Har fantasert om det i mange år, opg ville helst ha gjort det med ei som var like uerfaren som meg;)

Så er det noen på østlandsområdet som kunne tenkt seg å bli kjent, tatt oss en tur på byen, flørtet og kanskje;)

Hei jeg har aldri gjort dette før og er litt spent på det, pirrer litt når jeg tenker på det.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_anni_*

det har jeg også utrolig lyst til å prøve! Jeg er hetro da, men tror jeg tenner på jentesex. Jeg er bare 17 år da. Hvor gammel er dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Hey u ;) Så kjekt da :yvonne:

Opprett profil på www.gaysir.no, det gjorde jeg:p Å har hatt d ganske morsomt etter det, lært mer om meg selv, sex osv.. Har også fått noen nye gode venner :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...