Gjest jente 23 Skrevet 8. juni 2010 #101 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg vil og ha jentesex. Har chatta med en jente på gaysir som er veldig vakker, men får jo aldri møtt henne. Endret 9. juni 2010 av Trampe
Gjest stinemor Skrevet 9. juni 2010 #102 Skrevet 9. juni 2010 Gøteborg og København er et fint område for denslags;-) Anbefaler å gå på de større diskoene, med litt voksent klientell. der finner man fort noen som er hypp på det samme. det funket for oss ihvertfall;-) ta med gubben/kona på en langweekend uten barn så er resten opp til dere... fikk lyst igjen jeg..hehe
Gjest Gina Skrevet 10. juni 2010 #103 Skrevet 10. juni 2010 www.knullsiten.com er gratis og enkel med masse annonser........
neon_sun Skrevet 10. juni 2010 #104 Skrevet 10. juni 2010 Jeg tror egentlig at det bare er å være litt åpen og se mulighetene rundt seg. Nå er jeg bifil da, og fant dette ut temmelig temmelig seint. Da jeg var "streit" opplevde jeg støtt og stadig at jenter prøvde å sjekke meg opp på vanlige utesteder. Jeg er verken dødsdeilig eller ser noe særlig homo ut. Jeg har møtt de fleste jentene mine på vanlige utesteder, går endel på homoutestedet i Bergen, men her har jeg faktisk aldri møtt noen. Et lite blunk eller hint til en jente du syns er tiltrekkende kan faktisk funke som søren for å finne ut om de er keen eller ikke.
Gjest MikeWaters Skrevet 10. juni 2010 #105 Skrevet 10. juni 2010 Jeg tror egentlig at det bare er å være litt åpen og se mulighetene rundt seg. Nå er jeg bifil da, og fant dette ut temmelig temmelig seint. Da jeg var "streit" opplevde jeg støtt og stadig at jenter prøvde å sjekke meg opp på vanlige utesteder. Jeg er verken dødsdeilig eller ser noe særlig homo ut. Jeg har møtt de fleste jentene mine på vanlige utesteder, går endel på homoutestedet i Bergen, men her har jeg faktisk aldri møtt noen. Et lite blunk eller hint til en jente du syns er tiltrekkende kan faktisk funke som søren for å finne ut om de er keen eller ikke. Dere jenter har det bare for bra altså
Gjest gjesteline Skrevet 15. juni 2010 #106 Skrevet 15. juni 2010 jente i20 årene her. er bi jeg da, men hiver meg me jeg og. Har noen jentesex erfaringer bak meg men vil veldig gjerne ha flere. Er ei på jobben, hun er noe eldre enn meg, ca 10 15 år, men det spiller ingen rolle, som er flott. Men hun er gift da...en det er noe med henne som får meg tilå tenke...skeiv... What to do? Er redd for å flørte med noen på en spnn måte at e merker det hvis de tar det ille opp...
neon_sun Skrevet 17. juni 2010 #107 Skrevet 17. juni 2010 Om hun er gift bør du da holde deg unna, uansett hvilke kjønn.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2010 #108 Skrevet 20. juni 2010 Om hun er gift spiller ingen rolle, det er jo bare flørting! Flørt i vei se om du får respons. En del menn ville synes det var spennende om dama hadde sex med ei annen dame
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #109 Skrevet 21. juni 2010 jeg vil ogs¨å prøve...er fra 19 fra drammen. har store pupper( 85c) fast og fin rumpe, 169cm. 56kg , mørk langt hår med step by step haircut, persisk jente med andre ord. er ikke lesbe, heller tenner på jenter, har bare et ønske om å ha sex med ei jeg ikke kjenner.... Jente snart 18 år fra Drammen her. BH: 80b/c, normal kropp. 166 cm og rundt 58kg
Gjest Goodie Skrevet 21. juni 2010 #111 Skrevet 21. juni 2010 Har hatt jentesex et par ganger. Jeg er bifil og synes egentlig det er enkelt å legge merke til om andre jenter er interesserte. Skal ikke være det vanskeligste i verden å finne ei villig jente på byen. Prøv å være åpen og blid. Å ikke drikke altfor mye er også en fordel.. Prøv med litt øyekontakt og et fint kompliment. Jenter er jo generelt litt mer intime mot hverandre enn hva gutter er. Du merker det ganske fort om jenta er 100& hetero og absolutt ikke interessert.. Får du oppmerksomhet tilbake, så ta initativ!!! Jeg har aldri blitt avvist. De fleste jenter tenner på tanken, men tør bare ikke gjøre noe med det.
Gjest Gjesten Skrevet 21. juni 2010 #112 Skrevet 21. juni 2010 Goodie : Høres lett og fornuftig ut det du skriver. Har prøvd det sjøl et ar ganger, men er som du sier jenter er gjerne mer intime enn gutter og da er faren for å misforstå der.. Er bi sjøl og veldig keen på å ha jentesex igjen men er liiivredd for å drite meg ut. Noen ganger kan det føles ensomt å være bi, at en er den eneste i verden som er det. Jeje urealistisk men kan føles sånn mange ganger... Hvordan og når fant dere ut at dere er bi? Jeg for min del er nok ganske så femi i både klær og sminke, men "røff" av natur. Litt maskulin i måten å være på. Kjører sykkel og elsker sko. Hallo, for en mix!!! :D
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #113 Skrevet 23. juni 2010 Oi skal si vi er mange somm vil ha jente sex!!! Nå har jeg hatt det og vil ha det igjen!!! Ser på damer og lurer på om de og vil :P
Fotballfrøken Skrevet 24. juni 2010 #114 Skrevet 24. juni 2010 Oi skal si vi er mange somm vil ha jente sex!!! Nå har jeg hatt det og vil ha det igjen!!! Ser på damer og lurer på om de og vil Klart vi må prøve ut forskjellige ting
Gjest Goodie Skrevet 24. juni 2010 #115 Skrevet 24. juni 2010 Jeg ble forelska i ei jente allerede på barneskolen. Det var utrolig rart. Hehe. Fikk sommerfugler i magen og ble supersjenert hver gang jeg møtte henne. Følte meg ganske unormal og lurte på om jeg var lesbisk ei stund. Men jeg tiltrekkes og forelsker meg i gutter også da:) Jeg har vært mest i forhold med gutter, selv om jeg har hatt 'noe på gang' med jenter flere ganger. Det er vanskeligere å være åpen om at man er sammen med ei jente, men om jeg hadde funnet ei jente jeg ville satse på så hadde jeg gått for det, uansett hva noen måtte synes om det!!
Fotballfrøken Skrevet 24. juni 2010 #116 Skrevet 24. juni 2010 Jeg ble forelska i ei jente allerede på barneskolen. Det var utrolig rart. Hehe. Fikk sommerfugler i magen og ble supersjenert hver gang jeg møtte henne. Følte meg ganske unormal og lurte på om jeg var lesbisk ei stund. Men jeg tiltrekkes og forelsker meg i gutter også da:) Jeg har vært mest i forhold med gutter, selv om jeg har hatt 'noe på gang' med jenter flere ganger. Det er vanskeligere å være åpen om at man er sammen med ei jente, men om jeg hadde funnet ei jente jeg ville satse på så hadde jeg gått for det, uansett hva noen måtte synes om det!! Du kan vel kalles bifil. Jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig å presentere ei jente for venner og familie når det ikke er noe seriøst forhold enda. Du får nok bare ta tiden til hjelp, og ta ting som det kommer. Lykke til
Gjest Anonym Skrevet 26. juli 2010 #117 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har også kjempelyst til å prøve jentesex. Men med noen fremmede. Det er vanskelig å vite hvordan man skal gå frem. Men hvis noen her er interesser, så er jeg veldig gjerne med! Er i Bergen, 19 år :)
kristinei Skrevet 27. juli 2010 #118 Skrevet 27. juli 2010 (endret) Jente snart 18 år fra Drammen her. BH: 80b/c, normal kropp. 166 cm og rundt 58kg Eg er gjerne med:) Eg er snart 19 år, og bor i Bergen:) Ta kontakt då vel Mailadresse fjernet iht KGs regler. enois, mod Endret 27. juli 2010 av enois
kristinei Skrevet 27. juli 2010 #119 Skrevet 27. juli 2010 (endret) Hvordan kan man finne ei jente som vil ha jentesex? Jeg har lyst til og prøve men ikke med nære venninne. Jeg vil gjerne ha jentesex med deg. Jeg bor i Bergen og er snart 19 år. Har du msn, så kan vi prate der? Jeg sier ikke nei takk til litt jentekos selv om jeg er hetro. Det virker så sinnsykt deilig å kose med en jente. Å bli slikket av en jente, og å slikke en jente. Jeg er ikke redd for å si det. Kunne gjerne kysset deg over hele deg. På halsen og ned over magen. Slikket deg og fingret deg:) En kveld sammen og vi sees aldri igjen! Hva sier du? Endret 12. august 2010 av Het Potet
kristinei Skrevet 27. juli 2010 #120 Skrevet 27. juli 2010 (endret) Hvordan kan man finne ei jente som vil ha jentesex? Jeg har lyst til og prøve men ikke med nære venninne. Jeg vil gjerne ha jentesex med deg. Jeg bor i Bergen, men det går nok fint. Har du msn, så kan vi prate der? Jeg er snart 19 år. Og jeg sier ikke nei takk til litt jentekos selv om jeg er hetro. Det virker så sinnsykt deilig å kose med en jente. Å bli slikket av en jente, og å slikke en jente. Jeg er ikke redd for å si det. Kunne gjerne kysset deg over hele deg. På halsen og ned over magen. Slikket deg og fingret deg:) En kveld sammen og vi sees aldri igjen! Hva sier du? Endret 12. august 2010 av Het Potet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå