Gjest MikeWaters Skrevet 2. oktober 2009 #81 Skrevet 2. oktober 2009 Min samboer er bi-nysgjerrig til fingertuppene, og jeg syntes selvsagt det er spennende og vil mer en gjerne se på Å finne en bijente til å være med på KKM trekant har vist seg å være en tøff nøtt, så hun har gitt opp å søke Hun vil at det skal falle seg naturlig, men ifølge værmeldingen i de nærmeste dagene så skal det ikke regne bijenter på en stund. Sukk!
Gjest Gjest_E_* Skrevet 22. november 2009 #82 Skrevet 22. november 2009 (endret) Min samboer er bi-nysgjerrig til fingertuppene, og jeg syntes selvsagt det er spennende og vil mer en gjerne se på Å finne en bijente til å være med på KKM trekant har vist seg å være en tøff nøtt, så hun har gitt opp å søke Hun vil at det skal falle seg naturlig, men ifølge værmeldingen i de nærmeste dagene så skal det ikke regne bijenter på en stund. Sukk! Ute i samme ærend... Mens en er ung og sexy! E E-postadresse fjernet iht til Kvinneguiden regler. Veslejenta - moderator Endret 22. november 2009 av Veslejenta
Gjest Gjest_Surra_* Skrevet 30. november 2009 #83 Skrevet 30. november 2009 Min samboer er bi-nysgjerrig til fingertuppene, og jeg syntes selvsagt det er spennende og vil mer en gjerne se på Å finne en bijente til å være med på KKM trekant har vist seg å være en tøff nøtt, så hun har gitt opp å søke Hun vil at det skal falle seg naturlig, men ifølge værmeldingen i de nærmeste dagene så skal det ikke regne bijenter på en stund. Sukk! Har også forsøkt å finne voksen jentepartner (for sex og/eller venninne-vennskap), men det er slett ikke lett, selv om en selv er direkte, åpen og ærlig om hva man søker. OG forteller hvordan er er bygget (jeg er rund og myk, med masse kropp ). På meg virker det som de fleste "jenteprofiler" på nettsteder egentlig er parprofiler, og det kommer ofte ikke frem før en har utvekslet iallefall noen mailer. Hadde folk/en vært åpen om at en er to i utgangspunktet, tror jeg det hadde vært enklere i noen tilfeller (Sier IKKE at dere ikke har vært det! - bare at jeg har opplevd det selv, og har føt meg litt lurt ) Dersom jeg skulle søke ekstra kvinne sammen med min elsker, ville jeg vært 1000%ærlig om det fra første stund på en profil. Vi har lagt det på is, da det viser seg å være veldig vanskelig å finne en voksen jente som virkelig både vil og tør det samme, og faktisk tør å ta det videre fra nettet. Jeg har både vært på nettet alene for å finne kosevenninne, og sammen med min elsker. Foreløpig blir det med gamle minner, for å finne en jente, over 30 i Bergens-området, som vet hva hun vil, ser ut for å være veldig vanskelig i praksis. Men - en skal som kjent ikke gi opp, så kanskje jeg lykkes med tiden...?? :gjeiper: Lykke til, til dere iallefall!
Gjest MikeWaters Skrevet 30. november 2009 #84 Skrevet 30. november 2009 Har også forsøkt å finne voksen jentepartner (for sex og/eller venninne-vennskap), men det er slett ikke lett, selv om en selv er direkte, åpen og ærlig om hva man søker. OG forteller hvordan er er bygget (jeg er rund og myk, med masse kropp ). På meg virker det som de fleste "jenteprofiler" på nettsteder egentlig er parprofiler, og det kommer ofte ikke frem før en har utvekslet iallefall noen mailer. Hadde folk/en vært åpen om at en er to i utgangspunktet, tror jeg det hadde vært enklere i noen tilfeller (Sier IKKE at dere ikke har vært det! - bare at jeg har opplevd det selv, og har føt meg litt lurt ) Dersom jeg skulle søke ekstra kvinne sammen med min elsker, ville jeg vært 1000%ærlig om det fra første stund på en profil. Vi har lagt det på is, da det viser seg å være veldig vanskelig å finne en voksen jente som virkelig både vil og tør det samme, og faktisk tør å ta det videre fra nettet. Jeg har både vært på nettet alene for å finne kosevenninne, og sammen med min elsker. Foreløpig blir det med gamle minner, for å finne en jente, over 30 i Bergens-området, som vet hva hun vil, ser ut for å være veldig vanskelig i praksis. Men - en skal som kjent ikke gi opp, så kanskje jeg lykkes med tiden...?? :gjeiper: Lykke til, til dere iallefall! Vi har en parprofil, og det er ingen tvil om at det er en parprofil. Vi ble kjent med et par og der fikk hun oppleve det å sex med en jente, så det funket jo i og for seg bra. På nettet er det i det hele tatt mange som utgir seg for å være noe annet enn det de er, jeg tror mange som søker noe som har en fast partner, muligens ikke alltid har informert sin bedre halvdel om det og da blir det fort krøll
Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 30. november 2009 #85 Skrevet 30. november 2009 Prøv på chatte sidene: www.sol.no eller www.eroschat.no Eller blant kontaktannonsene på www.fuck2night.com Her er det kjempelett å komme i kontakt med likesinnede....... Har god erfaring derfra jeg, hilsen oslojente på 29.
Gjest MikeWaters Skrevet 30. november 2009 #86 Skrevet 30. november 2009 Prøv på chatte sidene: www.sol.no eller www.eroschat.no Eller blant kontaktannonsene på www.fuck2night.com Her er det kjempelett å komme i kontakt med likesinnede....... Har god erfaring derfra jeg, hilsen oslojente på 29. Har du truffet jenter for treff, eller par, eller menn, eller alt?
Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 30. november 2009 #87 Skrevet 30. november 2009 Har du truffet jenter for treff, eller par, eller menn, eller alt? 3 jenter, 2menn (sammen med samboeren min.......) Ikke noe problem, gjelder bare å luke ut fjortisgutta som sitter å leker med seg selv, men det er fort gjort..........
Gjest MikeWaters Skrevet 30. november 2009 #88 Skrevet 30. november 2009 3 jenter, 2menn (sammen med samboeren min.......) Ikke noe problem, gjelder bare å luke ut fjortisgutta som sitter å leker med seg selv, men det er fort gjort.......... Vi har aldri benyttet de sidene du nevner, har vært innom, men fikk litt fjortissvibber ja
Gjest Gjest_Surra_* Skrevet 1. desember 2009 #89 Skrevet 1. desember 2009 Vi har aldri benyttet de sidene du nevner, har vært innom, men fikk litt fjortissvibber ja Vil tro at kanskje "betalingssider" er de beste for å unngå sånne fjortiser og ting som ligner ja... Hva gjelder det du MW sier om å ha partner, i innlegget lenger opp, så er det flusst (mest?) av folk på nettet som ikke med en gang sier at de har en partner. Vel - det oppdager en jo om en vil, og er litt grundig. Så spørs det hva en søker, og i vilken aldesgruppe. (Alder over 35, gjerne eldre for meg). Dersom en jente ønsker å leve ut en side hun ikke ønsker å dele med sin partner hjemme, så har jeg forståelse for det. Det synes jeg en må gjøre slik en vil, og andre vet ikke nødvendigvis hva som er best for den enkelte osv... I idealverdenen deler en jo alt med sin partner og er åpen om det, men virkeligheten kan være en litt annen. Jeg hadde verken delt min elsker eller min venninne med min partner, men det er opp til meg. Det er mitt valg, og det er riktig for meg å ha det slik. Konsekvensene er jeg gammel nok til å vite om, og å til ta, dersom det blir nødvendig. Og andre dømmer meg nok nord og ned og omtrent til korset for det, her inne på KG - ikke uventet, det heller...
Gjest MikeWaters Skrevet 1. desember 2009 #90 Skrevet 1. desember 2009 Vil tro at kanskje "betalingssider" er de beste for å unngå sånne fjortiser og ting som ligner ja... Hva gjelder det du MW sier om å ha partner, i innlegget lenger opp, så er det flusst (mest?) av folk på nettet som ikke med en gang sier at de har en partner. Vel - det oppdager en jo om en vil, og er litt grundig. Så spørs det hva en søker, og i vilken aldesgruppe. (Alder over 35, gjerne eldre for meg). Dersom en jente ønsker å leve ut en side hun ikke ønsker å dele med sin partner hjemme, så har jeg forståelse for det. Det synes jeg en må gjøre slik en vil, og andre vet ikke nødvendigvis hva som er best for den enkelte osv... I idealverdenen deler en jo alt med sin partner og er åpen om det, men virkeligheten kan være en litt annen. Jeg hadde verken delt min elsker eller min venninne med min partner, men det er opp til meg. Det er mitt valg, og det er riktig for meg å ha det slik. Konsekvensene er jeg gammel nok til å vite om, og å til ta, dersom det blir nødvendig. Og andre dømmer meg nok nord og ned og omtrent til korset for det, her inne på KG - ikke uventet, det heller... Jeg kjenner ikke deg eller din historie, så jeg vil avvente korsfestelsen Jeg kan skjønne at mange ikke sier de har en partner, da de helt sikkert ikke har informert sin bedre halvdel at de er ute og tråler nettet for sex. Vi har benyttet oss av cupido for treff med andre, og for oss har det føltes riktig å gjøre ting sammen, men vi er veldig åpne og klare på at vi en gang skal slippe hverandre løs på egenhånd. Da seff innenfor trygge rammer og regler som begge er inneforstått med. Sex med samme kjønn har vi allerede disp til
Gjest Voksenjente40 Skrevet 6. desember 2009 #91 Skrevet 6. desember 2009 For alle oss som har lyst til å prøve jentesex...Hva med å lage egen link eller side noe lignende der vi kan si hva vi drømmer om? Dette synes jeg var en veldig god idè:-) 1
Runaway Skrevet 6. desember 2009 #92 Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker denne tråden. Det er spennende å lese andres tanker om hvordan det er å være med en annen jente. And I don't blame you. Har selv hatt jentesex flere ganger, og det er helt spesielt! Nå vil jeg ikke kalle meg lesbisk, men heller bifil med overvekt av heterofili. Men det å være med en annen jente er ubeskrivelig flott! Og jeg håper at alle som har drømmen får mulighet til å leve den ut, virkelig... 1
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #93 Skrevet 16. desember 2009 Takk gud for at vi er fler:) Jeg har ønsket å ha jentesex i 2 år nå Happy.gif Har samboer og har det kjempe bra med han. Vet jeg ikke er lesbe, men har sinnsykt lyst til å prøve. Det har ikke vært lett det der, og jeg trodde jeg var en av de få som ikke hadde prøvd. Men ser jo nå at vi er fler. Jeg ser på meg selv som en ganske pen jente, er 21 og kunne tenke meg å ha jentesex med ei anna vakker ei. Er det som tenner meg. Jeg har nesten gitt opp håpet etter å ha vært på lesbe chat, og de jeg evt har truffet der , har vært helt desperate. De gikk nemlig for fort frem og det skremte meg litt. Jeg føler meg ganske uerfaren på det området og derfor er jeg også litt sjenert. Føler at noen må veilede, men heller ikke være for ekstreme. Har lism den tanken av at hvis man møtes så tar man det bare derfra, da vil det også føles mer naturlig og selvfølgelig bli større nytelse for begge. Vet dere hva som er det beste med det hele. Typa mi har ikke noe imot at jeg prøver det. Han skjønner meg godt og vet at det er et behov en del jenter trenger å dekke Happy.gif Og det er heller ikke unaturlig at de fleste jenter tenner på damekropp. Vi har jo tross alt mer å by på. Bl.a myk kropp, mykere lepper. Vi er flinkere til å kysse,mener nå jeg. Og når det kommer til jentesexen så vet vi jenter selv hva vi liker best. Er ikke alltid lett for guttene å vete hvordan de skal stimulere oss jentene nettopp fordi de ikke er jenter selv. Jeg har kysset venninner før og bare den følelsen tente meg. Synes forresten at det ikke gjør noe om jenter har sillikon:) Det er pent så lenge det ikke blir for stort og glamour aktig. Skal legge inn sillikon selv i januar og gleder meg masse til det. :)
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #94 Skrevet 16. desember 2009 Nå ble jeg så ivrig at jeg ordnet meg profil på Gaysir:) Blir spennende å se om det blir noe svar i nærmeste fremtid, tihi<3
Gjest MikeWaters Skrevet 17. desember 2009 #95 Skrevet 17. desember 2009 (endret) Nå ble jeg så ivrig at jeg ordnet meg profil på Gaysir:) Blir spennende å se om det blir noe svar i nærmeste fremtid, tihi<3 For meg som er mest hetero funket Gaysir relativt dårlig. Mye hyggelige mennesker, men et relativt drøyt kjøttmarked! Endret 17. desember 2009 av MikeWaters
Gjest :):) Skrevet 20. desember 2009 #96 Skrevet 20. desember 2009 Opprettet profil på gaysir for knapt en uke siden, og ambefaler andre nysgjerrige jenter å gjøre det samme:) Gaysir funker ikke dårlig:) Har fått mange spørsmål om å møte andre jenter som søker det samme. Og har man utseende så er det heller ikke vanskelig å finne ei anna ei med utseende som også oppsøker jentesex:) Ønsker de som vil prøve lykke til:)
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #97 Skrevet 20. desember 2009 Opprettet profil på gaysir for knapt en uke siden, og ambefaler andre nysgjerrige jenter å gjøre det samme:) Gaysir funker ikke dårlig:) Har fått mange spørsmål om å møte andre jenter som søker det samme. Og har man utseende så er det heller ikke vanskelig å finne ei anna ei med utseende som også oppsøker jentesex:) Ønsker de som vil prøve lykke til:) Finns det folk som ikke har utseende? Den var ny..
UnniLingus Skrevet 28. desember 2009 #98 Skrevet 28. desember 2009 Men hvorfor skal det være så vanskelig? Er og skeptisk til nettet, man vet jo ikke hvem man evt treffer der...Men har heller ikke lyst til å flørte ed ei foran venninnene mine. Hvis jeg hadde vært ute med en kamerat så kanskje... Hvor gamle er alle vi som har lyst til dette? Jeg er 28.. Som jeg skulle sagt det selv. Jeg er 35. I hvertfall når man har familie og barn, tenker jeg at det vil bli vanskelig å gjennomføre :-), og det hadde nok vært lettere å bli sjekket opp, enn å sjekke selv, for å si det slik. Tenker uansett at det blir umulig å treffes på en diskret måte. Men at jeg har lyst, helt klart! Blir kåt bare av tanken, jeg. Jeg ser nok OK ut, men er jo ikke fornøyd jeg heller :-)men det hadde vært spennende å ha en venninne man var trygg på, altså helt diskret. Blir nok med fantasien tror jeg, for jeg vet i hvertfall ikke hvordan komme i kontakt med andre som har det slik ;-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå