Singli Skrevet 25. mai 2009 #41 Skrevet 25. mai 2009 Er ikke i Oslo så for meg blir det litt langt å reise dertil for å gå ut, men det er jo et kjempegodt tips til de som er i nærheten av eller skal ut i Oslo Noen tips til plasser på vestlandet? Vurderer faktisk å lage meg en profil på nett oxo, bare for løye..
grafenberg Skrevet 25. mai 2009 #42 Skrevet 25. mai 2009 Hvis du bor på vestlandet så er det ikke verre enn at du kan lage deg en profil på nettet og chatte med folk derfra. Trenger ikke møte de, men kanskje de vet om noen bra steder.
Gjest Gjest_Mrs_* Skrevet 29. mai 2009 #43 Skrevet 29. mai 2009 Hva med å finne en her inne?? Mange som er keen og tenker det samme.. Hva ønsker dere å gjøre når dere har jentesex, spesielle fantasier? Jeg er keen selv og drømmer om det titt og ofte...
Gjest Rettpåsak Skrevet 29. mai 2009 #44 Skrevet 29. mai 2009 (endret) Pulevennina mi og jeg planlegger å finne en tredje person, må være jente! Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod. Endret 30. mai 2009 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #45 Skrevet 30. mai 2009 Føler at det er litt feil for meg å skrive i en tråd som bare gjelder sex, for det er ikke bare det jeg er "ute etter" da... Men jeg er bifil - uten å ha vært sammen med en jente noen gang Jeg er så "heldig" at jeg bor i Oslo, og der har det åpnet et nytt utested som heter Bartini. Har utrolig lyst til å dra dit, men ikke alene... Noen jenter i Oslo-området som blir med kanskje? :gjeiper:
Strawberrygirl Skrevet 30. mai 2009 #46 Skrevet 30. mai 2009 Føler at det er litt feil for meg å skrive i en tråd som bare gjelder sex, for det er ikke bare det jeg er "ute etter" da... Men jeg er bifil - uten å ha vært sammen med en jente noen gang Jeg er så "heldig" at jeg bor i Oslo, og der har det åpnet et nytt utested som heter Bartini. Har utrolig lyst til å dra dit, men ikke alene... Noen jenter i Oslo-området som blir med kanskje? :gjeiper: Jeg hadde blitt med hvis jeg hadde bodd i Oslo! Men skal sør over til sommeren og bo hjemme hos foreldrene mine. Er ikke veldig langt unna oslo, kanskje det går an å få til noe i sommer? Jeg er ikke bifil, men går jo an å dra ut sammen å sjekke ut utestedet
Bjørnemor Skrevet 30. mai 2009 #47 Skrevet 30. mai 2009 Føler at det er litt feil for meg å skrive i en tråd som bare gjelder sex, for det er ikke bare det jeg er "ute etter" da... Men jeg er bifil - uten å ha vært sammen med en jente noen gang Jeg er så "heldig" at jeg bor i Oslo, og der har det åpnet et nytt utested som heter Bartini. Har utrolig lyst til å dra dit, men ikke alene... Noen jenter i Oslo-området som blir med kanskje? :gjeiper: Hva slags utested er dette? Jeg bor i Oslo og er bifil... dette må jeg sjekke ut... En gang var jeg på portporriet.. (potta).. det var kun guttejenter der. Alle sammen kledd som en gutt og kort hår. Hvis jeg vil ha en jente, må hun se ut som en jente. Har ikke noen spesiell formening hvordan hun ellers skal se ut men.. jeg må finne noe jeg liker ved henne. Jentesex har jeg hatt mange ganger. Men liker det best sammen med en type. Det er liksom noe som "mangler"hehe.. Jeg har lyst å finne meg en jente jeg nå.. som jeg kan bli glad i og ha sex med... er sååå lei av gutter..
Singli Skrevet 31. mai 2009 #48 Skrevet 31. mai 2009 Hva med å finne en her inne?? Mange som er keen og tenker det samme.. Hva ønsker dere å gjøre når dere har jentesex, spesielle fantasier? Jeg er keen selv og drømmer om det titt og ofte... Ja er mange som er keen her inne. Er bare å sende pm ppl..
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #49 Skrevet 31. mai 2009 Hva slags utested er dette? Jeg bor i Oslo og er bifil... dette må jeg sjekke ut... En gang var jeg på portporriet.. (potta).. det var kun guttejenter der. Alle sammen kledd som en gutt og kort hår. Hvis jeg vil ha en jente, må hun se ut som en jente. Har ikke noen spesiell formening hvordan hun ellers skal se ut men.. jeg må finne noe jeg liker ved henne. Jentesex har jeg hatt mange ganger. Men liker det best sammen med en type. Det er liksom noe som "mangler"hehe.. Jeg har lyst å finne meg en jente jeg nå.. som jeg kan bli glad i og ha sex med... er sååå lei av gutter.. Her er hjemmesiden deres http://www.bartini.no/ De har også en gruppe på Facebook hvis du er der
Gjest Surfs Skrevet 31. mai 2009 #50 Skrevet 31. mai 2009 Hvordan kan man finne ei jente som vil ha jentesex? Jeg har lyst til og prøve men ikke med nære venninne. Så enkelt kan det gjøres: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry6972369
Strawberrygirl Skrevet 31. mai 2009 #51 Skrevet 31. mai 2009 Så enkelt kan det gjøres: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry6972369 Så enkelt kan det gjøres, og det virket ikke som de (hun) hadde tenkt på saken i det hele tatt.. Man får slutte å planlegge å bare gjøre det!!! gleder meg til neste gang jeg skal ut! hihi
Gjest Surfs Skrevet 31. mai 2009 #52 Skrevet 31. mai 2009 Så enkelt kan det gjøres, og det virket ikke som de (hun) hadde tenkt på saken i det hele tatt.. Man får slutte å planlegge å bare gjøre det!!! gleder meg til neste gang jeg skal ut! hihi Nei, her var det nok lite planlegging. Gjesterommet var oppredd og klart for overnattingsgjester og spør du meg nå så aner jeg i grunn ikke hvorfor vi endte opp på mitt soverom begge to. Den fylla, den fylla....
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 1. juni 2009 #53 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har også lyst til å være med. Hadde det en gang i ungdommen på fest og har aldri sluttet i tenkte på det i etterkant. Men det er ikke aktuelt med venninner. Jeg bor på Sørlandet som også noen i tråden ovenfor var...
SweetAngelina Skrevet 1. juni 2009 #54 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Ej hadde med ei venninne for 2 uker siden etter en kveld på byen og nå vil ej ha mer! Innlegget er endret iht. KGs regler. Helen, mod. Endret 1. juni 2009 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #55 Skrevet 1. juni 2009 jeg melder meg inn i denne diskusjonen jeg og! Alltid vært en fantasi for meg å ha jentesex med en fremmed.. men det blir så rart å skjekke noen opp på byen eller noe sånt. Hva sier du liksom? altså med menn så vet du jo at de vil ha en jente. men hvis du går bort til en potensiell jente, så vet du ikke om hun vil ha en jente då.. Sykt vanskelig. Lurer på om jeg heller skal satse på nette. Noen gode sider? Hvordan vet du at en mann vil ha jente? Han kan være homo, eller han kan være i et forhold og derfor uinteressert.
SweetAngelina Skrevet 1. juni 2009 #56 Skrevet 1. juni 2009 Hvordan vet du at en mann vil ha jente? Han kan være homo, eller han kan være i et forhold og derfor uinteressert. Fordi at det er flere hetero enn bier og homofile på byen?
Gjest Tja... Skrevet 1. juni 2009 #57 Skrevet 1. juni 2009 Jeg vil også ha! Drømmer bare mer og mer om det, men her sitter jeg da med mann og barn.. Det er liksom ikke bare å ta en tur på byen og realisere drømmen heller;) Vet ikke om han hadde tenkt så mye på det, men det er alle de rundt som ikke vet, eller bør vite da.
Strawberrygirl Skrevet 2. juni 2009 #58 Skrevet 2. juni 2009 Jeg vil også ha! Drømmer bare mer og mer om det, men her sitter jeg da med mann og barn.. Det er liksom ikke bare å ta en tur på byen og realisere drømmen heller;) Vet ikke om han hadde tenkt så mye på det, men det er alle de rundt som ikke vet, eller bør vite da. Jeg har skikkelig lyst på jente sex -NÅ! shit..har aldri tenkt så utrolig mye på det som jeg har gjort de siste dagene. Mystiske greier, men utrolig pirrende tanke..Før klarte jeg ikke å se på en jente å tenker: "hun kunne jeg godt hatt sex med", men nå når jeg ser ei jente som er pen/ har trekk ved seg, som ser ut som hun godt kunne likt jentesex, kribler det i underlivet
Strawberrygirl Skrevet 2. juni 2009 #59 Skrevet 2. juni 2009 Jeg vil også ha! Drømmer bare mer og mer om det, men her sitter jeg da med mann og barn.. Det er liksom ikke bare å ta en tur på byen og realisere drømmen heller;) Vet ikke om han hadde tenkt så mye på det, men det er alle de rundt som ikke vet, eller bør vite da. Du kan jo prøve å få til et treff med ei jente, hvor dere kan møtes på hotell eller noe? Til de rundt deg sier du at du skal reise bort for å treffe ei gammel venninne:) hvis de lurer på hvor du skal liksom...Hvis mannen din går med på det selvsagt. X'n min så på jentesex som utroskap, så kanskje greit å høre hans synspunkter først?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå