mocci Skrevet 31. desember 2009 #621 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg skal også ha en rolig feiring hos søstern og hennes familie, jeg kan ikke utstå sånne krampaktige fester som du nevner, har opplevd nok av dem i mine yngre dager. Ønsker deg masse GODT NYTTÅR Tante Brun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #622 Del Skrevet 31. desember 2009 Tusen takk alle sammen som har vært innom og ønsket godt nytt år. Alenefeiringen med OnkelBlå blir det ingenting av, svigermor ringte og lurte på om vi ville komme og vi fikk oss ikke til å si nei, selv om vi begge har lyst til å være alene, og da selvfølgelig med alt det det innebærer på en dag som denne. -> les... *kremt* De er tydeligvis alene der i gården også og de synes at det være alene er pyton da de begge er noen oversosiale mennesker, eller også syns de synd på oss som skal være alene Vel, det ble vel sikkert koselig, og så vil tiden vise hvor lenge vi blir... Er jeg slem og egoistisk nå...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. januar 2010 #623 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Nei, du er ikke slem og egoistisk Håper dere hadde en koselig nyttårskveld, selv om den ikke ble helt som planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Godt nytt år Det var en koselig og snakkesalig middag, og vi var hjemme igjen tidlig kveld. Da fikk litt tid for oss selv Endret 1. januar 2010 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. januar 2010 #625 Del Skrevet 1. januar 2010 Aha, kanskje dere laget en "nyttårsbaby" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #626 Del Skrevet 1. januar 2010 DET vites ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #627 Del Skrevet 3. januar 2010 Julen er over og det er i ferd med å tømmes for julepynt her. Det er akkurat som om jeg ikke kan få det fort nok vekk når nyttårsaften er passert. Aner ikke hvorfor. Jeg orker i alle fall ikke å vente til 13, dag og enda mindre 20. dag. Denne gangen hadde jeg lyst til å rydde vekk midt i romjulen... Og så lurer jeg på om jeg må revurdere min mening om julen og feiringen. Da julaften var over og kanskje også første juledag følte jeg at julen var over. Rett og slett. Og det selv om markering og sosialt samvær osv osv ikke var over. Det er akkurat som om førjulstiden er en stige og etter hvert som man klatrer oppover nærmer man seg julaften. Julaften kommer og julaften går og neste steg på stigen ... Når jeg tenker etter hadde jeg denne følelsen forrige jul også. Jeg tror kanskje det har noe med at jeg etter hvert har begynt å like førjulstiden. Ikke alt stresset og forberedelser og sånn, for det har jeg minimalt av. Denne gangen hadde jeg mer enn ellers, men det har sikkert noe med at jeg ikke jobber for tiden. Nei, lurer på om det har noe med at det starter smått og så bygger det seg opp. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men kanskje jeg begynner tidligere neste gang. Det vil tiden vise. Eller kanskje jeg leter etter noe som jeg hadde før i tiden..? :klø: Julen er fin, men jeg vil ikke at julefølelsen skal forsvinne når jeg legger meg på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 4. januar 2010 #628 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg syns faktisk adventstiden er den fineste tiden og føler litt som deg et antiklimaks på 1.juledag, da er liksom all forventningen og gleden bort på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #629 Del Skrevet 4. januar 2010 Antiklimaks var ordet - hvorfor tenkte ikke jeg på det..? :klø: Hehe, kanskje jeg neste jul åpner adventstiden ikke bare med adventsstaker, men også ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2010 #630 Del Skrevet 5. januar 2010 Litt sent ute, men Godt Nytt År!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. januar 2010 #631 Del Skrevet 5. januar 2010 TanteBrun og godt nytt år Vet du jeg er sååå enig med deg. Jeg elsker førjulstiden og vi pynter litt og litt utover i desember og vi stresser ikke, bare koser oss. 2-3 dager før julaften pynter vi treet. Når nyttårsaften er over er det like deilig å rydde vekk jula, som det var koselig å ta den frem Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #632 Del Skrevet 8. januar 2010 Fredag og jeg har jentekveld alene hjemme. OnkelBlå er på bytur med en kompis han sjelden ser. Er litt deilig å være alene, så jeg nyter det Og ikke for det, jeg er ikke lett å være i hus med om dagen. Jeg er svært irritabel, alt er fælt og det skal ingenting til før jeg eksploderer. Er stadig ting å henge seg opp i og jeg kjenner en frustrasjon over det meste. Vet ikke hvorfor, men det går vel over… Det nærmer seg et være/ikke være ang ideen jeg jobber mot. Jeg føler meg usannsynlig treg og må vel sette opp takten litt. Ja, jeg har blitt sløv av å gå hjemme. Men det har jo vært så vanvittig deilig… Dette var da usannsynlig intetsigende snakk, men det var det jeg ville si nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2010 #633 Del Skrevet 9. januar 2010 Syns ikke det var intetsigende i det hele tatt! Du tenker på jobb framover, er irritabel og oppfarende. Da må det jammen være godt å skrive av seg litt. Ha en fin helg, Tante Brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #634 Del Skrevet 9. januar 2010 Syns ikke det var intetsigende i det hele tatt! Du tenker på jobb framover, er irritabel og oppfarende. Da må det jammen være godt å skrive av seg litt. Ha en fin helg, Tante Brun Takk for støttende ord. Ja, når jeg tenker meg om - hva er vel en dagbok til hvis man ikke kan ta ut alt...? Dagen i dag er litt bedre, jeg har vært alene i hele dag da min kjære plutselig ble ringt etter for en jobb. Jeg begynte dagen med shopping, men det eneste jeg kom hjem med var en såpekopp...? DET er uvanlig til meg å være. Men det var så bikkjekaldt at jeg ville hjem og fyre på peisen. Nå pusker jeg rundt i leiligheten og skal snart begynne å forberede noe mat, må bare få beskjed om når Mr kommer hjem. Det er i skrivende stund 15 blå, men det er jo nesten varmt da det er 6-7 grader varmere enn det har vært den siste uken. Hadde det bare ikke vært for den iskalde vinden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. januar 2010 #635 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg prøvde også å ta meg en shoppingtur igår men måtte gi opp etter kort tid, lengtet bare hjem til vedovnen. Håper du har hatt en super helg så langt Tante Brun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #636 Del Skrevet 10. januar 2010 Sløv søndag, og mye tid ved pc-n. Ikke så mye mer å si om det. Litt studier (litt for lite.... ), litt jobbing med ideen (litt for lite av det og egentlig... ) og online nettspill (aaaltfor mye...) Søndagen har gått og hvor har den blitt av..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #637 Del Skrevet 10. januar 2010 14 blå ute nå. Litt varmere enn i går. Ja, det skulle bli varmere. Og det nærmer seg jo vår da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #638 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Synd at Purple Haze forsvant ut av denne dagbokverden.. Håper du kommer tilbake !! Og send gjerne en PM Endret 10. januar 2010 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #639 Del Skrevet 14. januar 2010 Er nede i en bølgedal når det gjelder skriving om dagen, og da blir det heller ikke så mye skriving her inne... Har mye på hjertet, men det kommer ikke ut i skrivekløe fr å si det sånn. Jeg sliter virkelig med realisering av ideen og drømmen min. og det det koker ned til er penger. Jeg trenger startkapital og det sliter jeg med. Som tidligere nevnt er ikke OnkelBlå noe særlig for dette og da er det ikke så lett å få lån f.eks på leiligheten for da må jeg ha hans samtykke. En litt tung og mørk og dyp dal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #640 Del Skrevet 16. januar 2010 To døgn med venninnebesøk er over. Herlig, herlig, herlig!! Min beste venninne har vært her og det har blitt mye te , enda mer snakking :skravle: . Og litt shopping fikk vi også til. Ren sjelebot er det. Det som er så synd er at det blir altfor sjelden. Vi bor jo noen timers biltur unna hverandre nå etter at jeg flyttet til min kjære, og med tette timeplaner blir det fort litt vanskelig å få til så ofte. Det er ikke bare å stikke innom et par timer når man har behov for å si det sånn.. det er venninne fra barndommen og vi vet derfor det meste om hverandre. Dette trengte jeg. Og det var deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå