cypress Skrevet 15. november 2009 #521 Del Skrevet 15. november 2009 Heldigvis ble ikke snøen liggende da. Jeg er glad det er varmegrader i dag, ellers hadde det kommet MYE snø i dag!! Det regner og regner og regner... Håper du har (hatt) en fin helg!! Kanskje kommet litt videre i prosessen med å finne ut av hva du skal gjøre fremover også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. november 2009 #522 Del Skrevet 16. november 2009 Lenge siden jeg har tittet innom. Sånn blir det når jeg er opptatt med kjærestetid Ser du har mye å tenke på og finne ut av på yrkesfronten. Men jeg er sikker på at du lander på det som er rett for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2009 #523 Del Skrevet 18. november 2009 Bare innom for å fortelle om at jeg endelig har gode nyheter for meg selv i forhold til jobb! Fikk et tilbud i dag, som jeg nok ikke kan si nei til.. Håper alt er bra med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 19. november 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 19. november 2009 Back!! Har noen hektiske dager bak meg, og mye er jobbet med og nesten på plass. Angående hva jeg skal gjøre - på møte vedrørende første alternativet så dukket det opp en bedre og mer reell mulighet som jeg nå sikter meg inn mot. Muligheten gjør at jeg kan kombinere de andre to alternativene. Så jeg er skikkelig spent og gira nå. Har drevet mye med research og knapt vært hjemme. Men gøy er det, kan ikke si noe annet heller. Så det er fremdeles nok å gjøre :dåne: Og til alt overmål skal jeg om et par timer av gårde å ta laseroperasjon. Gruer meg, men det skal bli deilig å slippe linser og briller (bruker ikke de så mye da), for ikke å snakke om at det på lang sikt er billigere. Så jeg må stikke igjen med det samme, får ta dagbokrunden og skrive litt mer senere. Tror ikke det blir i dag dog, øynene bør vel kanskje forskånes fra pc de første timene (i hvert fall ) etter operasjon. Sjåast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. november 2009 #525 Del Skrevet 19. november 2009 Lykke til med både operasjon og jobbprosess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. november 2009 #526 Del Skrevet 20. november 2009 Lykke til med operasjon og ønsker deg en fortreffelig helg. Høres ut som det virkelig har løsnet for deg sånn jobbmessig, you are on the roll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. november 2009 #527 Del Skrevet 20. november 2009 TanteBrun Her var det jammen lenge siden jeg har vært gitt, så på tide med et lite besøk Hvordan gikk laseroprasjonen da? Ha en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. november 2009 #528 Del Skrevet 20. november 2009 God helg, Tante Brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 21. november 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 21. november 2009 Tusen takk jenter, som har vært innom og hilst på meg mens jeg har vært borte Ja, det virker som om ting ordner seg nå. Men selv om mye er på plass, er det ingenting som er endelig ennå. Det får jeg forhåpentligvis vite i løpet av en tidagersperiode. Litt mer endelig lissom. Ellers holder jeg alle tre mulighetene åpne fremdeles – bare sånn for sikkerhets skyld lissom. Det føles litt som å ri på flere hester, hvilket ikke føles helt riktig. Men samtidig kan jeg ikke satse bare på den ene før jeg vet. Det blir jo litt som det ”alle” vet - man kan jo ikke søke en jobb og bare vente på svar før man søker neste jobb. Man må/bør søke hele tiden og være aktiv. Og det er jeg nå. OnkelBlå er ”over the moon” av glede for nettopp det. Mitt gamle glade og sprudlende jeg har visst begynt å vise seg igjen. Laseroperasjonen gikk kjempefint. Og på kontrollen dagen etter viste det seg at jeg ser bedre enn jeg gjorde med brillene. Herlig! Det var litt…øhh… eller veldig utbehagelig de første timene etterpå, men etter det var det greit. OnkelBlå ordnet middag, riktignok ”bare” pølser i lompe, men greit nok, og etterpå satt jeg faktisk å så på tv. Kjennes litt som om jeg har på meg irriterende linser foreløpig, men det blir det mindre og mindre av. Må passe meg for å ikke gni meg i øynene. Jo, jeg er kjempefornøyd. Og selvfølgelig også fordi det var gave fra min kjære – forskudd på julegave og spesielt bursdagsgave da, blir jo 40 om ikke lenge. Apropos julegave – igår handlet jeg årets første julegave Jeg er generelt imot jul før 1. desember, men nå fant jeg noe og tenkte med en gang hvem som skulle få det, og måtte jo kjøpe det. Har kommet frem til at det er bedre å kjøpe noe når en ser noe, enn å måtte ha et eller annet på lille julaften Og så vet jeg foreløpig ikke hvordan de nærmeste ukene blir heller på arbeidsfronten. Kan fort bli knapt med tid når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 21. november 2009 Forfatter #530 Del Skrevet 21. november 2009 Bare innom for å fortelle om at jeg endelig har gode nyheter for meg selv i forhold til jobb! Fikk et tilbud i dag, som jeg nok ikke kan si nei til.. Håper alt er bra med deg!! Så fantastisk herlig da, Cypress Og gratulerer så utrolig mye! Er jo dette du har gått og håpet og ventet på. Ser ut som det ordner seg for begge nå. Og forhåpentligvis på andre fronter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 21. november 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Måtte bare innom og legge igjen noen ord idet jeg sitter og ser på tvnorge om de objektseksuelle og deres objektkjærlighet. Ante ikke at noe sånt fantes jeg da… :klø: Men sånn jeg har forstått det så er de glade i og forelsket i ting…? :klø: Dette står det i programguiden på sol: (Our Lives: Married to the Eiffel Tower) Britisk dokumentar fra 2008. 37 år gamle Naisho føler lidenskap for livløse objekter og er gift med Eiffeltårnet. Hennes kall er å kjempe mot det stigma som omgir ”objectum sexual disorder”. Derfor har hun har laget et verdensomspennende nettverk av likesinnede, der blant andre Amy som er forelsket i et kirkeorgel og Eija Riita som giftet seg med Berlinmuren, er med. De beskriver sin kjærlighet og sine forhold og hvordan det er å være forelsket i et offentlig objekt. De tar på og kysser tingene. Den ene har en greie med gjerder, en annen med eiffeltårnet, en annen igjen med en karusell. . . . :klø: Takke meg til OnkelBlå, som er god og myk og varm. :rødme: Endret 21. november 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. november 2009 #532 Del Skrevet 21. november 2009 I alle dager, det må være noe av det mer merkelige jeg har hørt om Enig med deg. Myyyye bedre med en deilig og myk mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 21. november 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) I alle dager, det må være noe av det mer merkelige jeg har hørt om Enig med deg. Myyyye bedre med en deilig og myk mann Ikke sant, jeg satt bare og måpte, ganske sikkert med haken langt nede på magen og så sikkert kjempesmart ut. Endret 21. november 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. november 2009 #534 Del Skrevet 22. november 2009 Så fantastisk herlig da, Cypress Og gratulerer så utrolig mye! Er jo dette du har gått og håpet og ventet på. Ser ut som det ordner seg for begge nå. Og forhåpentligvis på andre fronter også Ja, når tror jeg det ordner seg for oss begge! Det er kjempebra!! Er det noe nytt på andre fronter og, eller er du bare ?? Men ja, jeg er med og håper det ordner seg på alle fronter i gunn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 22. november 2009 #535 Del Skrevet 22. november 2009 TanteBrun Først av alt: Så bra at laseroprasjonen gikk bra Vi har to i familien som har tatt sånne. Han ene tok det ene øyet når han var 85 og det neste to år etterpå og han sier at han har fått et helt nytt liv. Stefaren min har tatt begge øynene med to års mellomrom og han så ikke å kjøre bil, men nå ser han som en katt i mørket. Jeg også er i mot alt som har med jul å gjøre før 1. desember, men det er alikevel utrolig deilig å få unna noen gaver før rushet setter inn synes jeg Liker overhode ikke overfylte butikker. I år er jeg treg. Har kun kjøpt 4 gaver, men har liste over hva jeg skal kjøpe til de fleste andre. Skal jo sende en del gaver østover også jeg da, så greit å være tidlig ute. Men andre juleting kommer ikke frem før 1. søndag i advent og julesnadder får også vente. Har ikke sett det programmet på TV Norge, men leste om det fenomenet for en stund siden et eller annet sted, og tenkte at er det mulig Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 22. november 2009 Forfatter #536 Del Skrevet 22. november 2009 Ja, når tror jeg det ordner seg for oss begge! Det er kjempebra!! Er det noe nytt på andre fronter og, eller er du bare ?? Men ja, jeg er med og håper det ordner seg på alle fronter i gunn!! Neida, er ikke noe noe, ei heller spesielt, jeg prøver nå bare å være litt Er vel ikke så smart å foregripe tilstandene, men jeg prøver nå allikevel… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2009 #537 Del Skrevet 22. november 2009 Artig å være litt i blant, så kan alle vi andre være litt sånn :klø: Håper alt ordner seg på alle fronter for deg jeg da. Også ble jeg litt nysgjerrig på om du fyller rundt tall snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 22. november 2009 Forfatter #538 Del Skrevet 22. november 2009 TanteBrun Først av alt: Så bra at laseroprasjonen gikk bra Vi har to i familien som har tatt sånne. Han ene tok det ene øyet når han var 85 og det neste to år etterpå og han sier at han har fått et helt nytt liv. Stefaren min har tatt begge øynene med to års mellomrom og han så ikke å kjøre bil, men nå ser han som en katt i mørket. Jeg også er i mot alt som har med jul å gjøre før 1. desember, men det er alikevel utrolig deilig å få unna noen gaver før rushet setter inn synes jeg Liker overhode ikke overfylte butikker. I år er jeg treg. Har kun kjøpt 4 gaver, men har liste over hva jeg skal kjøpe til de fleste andre. Skal jo sende en del gaver østover også jeg da, så greit å være tidlig ute. Men andre juleting kommer ikke frem før 1. søndag i advent og julesnadder får også vente. Har ikke sett det programmet på TV Norge, men leste om det fenomenet for en stund siden et eller annet sted, og tenkte at er det mulig Ha en fin søndag Jeg håper også at operasjonen gir meg bedre mørkesyn - jeg kjører ikke bil i mørket lenger pga av at selv synes jeg ser for dårlig. Jeg er til og med redd for å gå forbi kjentfolk på gaten når jeg er ute i mørket. Og å ikke kjøre bil i mørket betyr jo at jeg ikke jører bil store deler av året. Det mest slitsomme har imidlertid vært mangelen på forståelse fra andre. Er flere som mener at det er bare å gjøre det så blir jeg vant. Men når jeg en sjelden gang kjører i mørket eller skumringen fordi jeg ikke har noe valg, så er det som regel der jeg ferdes ganske ofte og det er det som hjelper meg. Å kjenne veien. Men særlig trygt eller forsvarlig er jo ikke. Derfor unngår jeg mørkekjøring. Hehe, jeg skryter av å ha begynt med julegavene, men jeg har nå bare kjøpt en da… Er jo noen igjen for å si det sånn. Men nå skal jeg ikke gå forbi når jeg ser noe passende, bare for å vente fordi det er fort idlig. Kanskje jeg ikke finner igjen den tingen når jeg senere vil handle den. Den dokumentaren var helt merkelig å se på, men jeg vet ikke jeg - kanskje spranget til de som f.eks har skodilla, bildilla, teknodilla eller hva det enn måtte være ikke er så stort? :klø: Jo, det er det. Ingen av de jeg kjenner som har en av dillene jeg nå nevnte er gift med tingene sine… Ha en fin søndag du også, Ulva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. november 2009 #539 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg må si meg enig med deg Tante Brun, synes det høres utrolig rart ut å skulle være seksuelt tiltrukket av feks Eiffeltårnet, hva er greia liksom :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 24. november 2009 Forfatter #540 Del Skrevet 24. november 2009 litt nysgjerrig på om du fyller rundt tall snart? Vel... ehhh... jeg har snakket lenge om den forestående store dagen, men den er faktisk ikke på denne siden av nyttår, men like over. Jeg tror ikke jeg har førtiskrise ...? Jeg tenker vel kanskje litt på reproduksjonen også, begynner jo å få bittelitt dårlig tid, i alle fall i mine egne yne. Eller så er det bare en måte å forberede meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå