Gjest Purple Haze Skrevet 11. oktober 2009 #441 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ser ut som du har hatt en fin helg Misunner deg shopping, skulle gjerne fornyet vintergarderoben litt, men lommeboka tillater ikke det akkurat nå. Helgene er alt for korte, spør du meg. Syns helga er over nesten før den får begynt. Tenker ofte at jeg skulle ønske jeg hadde råd til å jobbe 80%. Det gjorde jeg for noen år tilbake, og det var så deilig med fri på fredager Håper den nye uka blir en flott en for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 12. oktober 2009 #442 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har i grunnen vært en fin helg dette her. På formiddagen i går svidde jeg av et par tusen på klær... Herlig :shopping: Shopping er livet, ikke sant ;)Jeg svidde også av nærmere 3 tusen for to helger siden, fikk faktisk litt dårlig samvittighet av det hele men trøstet meg med at klærne var på 30 %, kjøpte et helt antrekk bestående av kjole, topp, cardigan og strømpebukse. Det ble også et par nye støvletter i ekte skinn (det koster) men da har jeg jo dem for resten av livet...sier vi da Hva kjøpte du deg Tante Brun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 12. oktober 2009 #443 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vi har også bedrevet en form for shopping Mer om inne hos meg Ellers svidde jeg av 1500 på klær på nettet her om dagen. De har ikke kommet ennå da, men de er nok ikke langt unna Ha en fortsatt fin mandag TanteBrun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #444 Del Skrevet 13. oktober 2009 Shopping er livet, ikke sant ;)Jeg svidde også av nærmere 3 tusen for to helger siden, fikk faktisk litt dårlig samvittighet av det hele men trøstet meg med at klærne var på 30 %, kjøpte et helt antrekk bestående av kjole, topp, cardigan og strømpebukse. Det ble også et par nye støvletter i ekte skinn (det koster) men da har jeg jo dem for resten av livet...sier vi da Hva kjøpte du deg Tante Brun? Hva jeg kjøpte? To bukser, en bluse og en "under-bluse-trøye" (kaller det det jeg ) Kjedelige greier egentlig, men veeeeldig nødvenig er då definitivt livet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #445 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vi har også bedrevet en form for shopping Mer om inne hos meg Ellers svidde jeg av 1500 på klær på nettet her om dagen. De har ikke kommet ennå da, men de er nok ikke langt unna Ha en fortsatt fin mandag TanteBrun Handler mye på nettet jeg også. Det er så uendelige mange fler alternativer på stormote på nettet enn om jeg skal finne butikker jeg kan besøke RL. Ja, har sett noen ord om glis inne hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #446 Del Skrevet 13. oktober 2009 Uvant dette her... :klø: Å ha full uke altså.. Men jeg trenger det vel. Med mindre jeg vinner i lotto eller arver av en fjern onkel i Amerika, kan jeg jo ikke gå hjemme resten av livet. Men selvfølgelig viner jeg jo i lotto. Selvfølgelig arver jeg jo av den onkelen. Begge deler kommer jo til å skje!! . . . Sist fredag var jeg i alle fall helt skutt, var kjempesliten. Ikke at kurset er spesielt krevende, men det var rett og slett uvant å være borte så mye på en gang. Harru hørt, "så mye"... Er jo ikke mye i det hele tatt. Er jo i grunnen helt normalt. Nei, dette har jeg nok tross alt godt av. Ikke bare jobbsøkermessig, men også å se andre mennesker, skape et nettverk og som sagt og ikke minst komme meg ut og gjøre noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. oktober 2009 #447 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei Ikke rart du er sliten når uka er over. Det er jo en overgang å ha program hver dag, mot for å være hjemme og styre tiden selv. Jeg syns det er ekstra godt med helg eller ferie etter en hektisk periode på jobb. Da blir det litt forskjell på hverdag og helg, og jeg setter ekstra pris på fri Apropos shopping....nå har jeg ryddet klesskapet mitt, og enten så må visakortet gå litt varmt, eller så må jeg gå halvnaken Kastet med hard hånd ja. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 14. oktober 2009 #448 Del Skrevet 14. oktober 2009 Handler mye på nettet jeg også. Det er så uendelige mange fler alternativer på stormote på nettet enn om jeg skal finne butikker jeg kan besøke RL. Ja jeg har faktisk begynt å snuse på netthandel av klær, mye lettere å få tak i noen spesielle plagg på den måten, er så utrolig lei av kjedebutikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #449 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja jeg har faktisk begynt å snuse på netthandel av klær, mye lettere å få tak i noen spesielle plagg på den måten, er så utrolig lei av kjedebutikker Enig, kjedebutikker kan være utrolig kjedelige. Det de er gode på er mere basisplagg. Skal man ha noe speiselt synes jeg det er bedre utvalg på nettet. I hvert fall nå. Hva jeg mener senere vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #450 Del Skrevet 15. oktober 2009 går litt rundt for meg om dagen og er en smule sliten. Er mye å gjøre og mye og tenke på på dette jobbsøkerkurset. Når kursdagen er over kommer jeg hjem og sitter med mye av det samme. Derfor er jeg her så lite. Forhåpentligvis tar det seg opp når jeg er vant til å ha fule dager igjen. Det er jeg i hvert fall ikke ennå. Nå er det snart. Og så er det nesten helg. Er lenge siden jeg har gledet meg så mye til en helg som det jeg gjør nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. oktober 2009 #451 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ønsker deg en fortreffelig helg Tante Brun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #452 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ønsker deg en fortreffelig helg Tante Brun! Takk i like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #453 Del Skrevet 16. oktober 2009 Helg!! SKAL bare slappe av. Skal ikke være sosial. Skal si nei til eventuelle invitasjoner. Skal ikke kose meg med god mat. Skal ikke kose meg med kjæresten. Skal ikke nyte været. Skal i hvert fall ikke nyte været hvis solen skinner. Skal ingenting. Overhodet ingenting. Ehhh, neida. Skal kose meg, men jeg må få slappe av. Føler at jeg de siste dagene har fått for lite søvn, og det må jeg ta igjen. Uansett, har ingen planer, og det er faktisk veldig deilig nå, og jeg skal slappe av! God helg til de som måtte titte innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2009 #454 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ha en deilig og avslappende helg Tante Brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. oktober 2009 #455 Del Skrevet 17. oktober 2009 God helg TanteBrun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #456 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så var denne helgen over. Det ble avslapping, men ikke fullt så mye som jeg kanskje kunne ha tenkt meg. Helgen har inneholdt familiemiddag og klargjøring for vinteren av verandaen. Har gjort litt før, men ikke fullt så mye som nå. Det ble nesten fint der, om enn litt tomt. Nesten litt ekkofølelse, om dere skjønner hva jeg mener. Savner sommeren, men det er ikke så mye jeg får gjort med det annet enn å overleve vinteren... Hmm, er skikkelig positiv nå merker jeg... Har vært en fin helg, til tross for at jeg ikke fikk slappet av så mye som jeg ville. Derfor er jeg skikkelig trøtt nå. Snork... Får legge meg tidlig i dag sånn at jeg er våken og opplagt resten av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2009 #457 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dumt at du ikke fikk den avslapningen du trengte i helgen. Håper du får en god natts søvn i natt da, så du er fit for fight ut over i uka Mandager er alltid harde, syns jeg. Nesten uansett hvor mye jeg har slappet av i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #458 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg fikk ikke på langt nær så mange timer søvn som jeg trengte, men har allikevel vært mere opplagt i dag. Merkelig hvordan kroppen fungerer egentlig :klø: Dagene flyr, og jeg henger ikke helt med føler jeg, men samtidig har jeg godt av dette, jeg lærer nye ting, jeg lærer meg selv bedre å kjenne og jeg har noe å gjøre. I dag fikk jeg forresten enda en bemerkning om at jeg burde hatt den lederjobben som jeg har nevnt tidligere. Samme personen sa dessuten at jeg ville passet som kursleder på sånt kurs som jeg går på nå :hakeslepp: Jeg har vel kanskje noe i meg, lysten til å hjelpe, lysten til å engasjere - både meg og andre. Men fra å tenke det til å ta det videre... :klø: må jobbe litt med det... Sånn sett er dette kurset ganske så slitsomt, men også lærerikt. Man får skal få - og får - andre, nye og uvante tanker om det meste. Bevisstgjøring er også et ganske dekkende ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. oktober 2009 #459 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kanskje du må revurdere dine egne tanker om at du ikke er en ledertype? Noen ganger ser andre hva som bor i en, bedre enn en gjør selv. Og kanskje er det en oppgave du kunne vokse på og lære mye av? Godt å se at du føler at du får mer utbytte av kurset nå enn du gjorde i begynnelsen Selvutvikling og bevisstgjøring er både spennende og motiverende, syns jeg. Og det mest positive med det, er at det er en kontinuerlig prosess, som foregår gjennom hele livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #460 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, mulig jeg jeg må det. :klø: Det er vel en prosess det også. En ting jeg må lære først eller i alle fall bli flinkere til er å ikke ta med meg jobben hjem - rent følelsmessig altså. Jeg tenker vel litt for mye, og bør redeusere det betraktelig. Ble i alle fall ganske så satt ut da jeg hørte det i går. Når det er sagt så leste jeg nettopp i personlighetsprofilen og der står det noe om det at å lære bort, inspirere, løsningsorientert, lede andre etc.. Jeg er min største kritiker. Meg er mitt største hinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå