TanteBrun Skrevet 18. august 2009 Forfatter #281 Del Skrevet 18. august 2009 Uff ja, blir spennende. Akkurat nå er det vel skrekkeblandet fryd her.... Der må han væresågod kle av seg hvis det blir for varmt for han Du har vel kanskje ikke så altfor mye i mot det kanskje kanskje...? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. august 2009 #282 Del Skrevet 18. august 2009 Lykke til med jobbintervju. Håper det går veien for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 18. august 2009 #283 Del Skrevet 18. august 2009 TanteBrun Her sover vi med lukka vindu, og er begge enige. Heldigvis. Er skikkelig frossenpinner begge to, og liker å ligge med ikke noe særlig klær på oss. Hos søstra mi er det sånn at han bare MÅ ha vindu oppe, mens hun må ligge med masse klær. Vel, det er vel det eneste han får lov til å bestemme der i huset også så Lykke til med intervju Og ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 18. august 2009 #284 Del Skrevet 18. august 2009 Så spennende meg intervju!! Krysser fingrene for at du får den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. august 2009 #285 Del Skrevet 20. august 2009 God helg TanteBrun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 20. august 2009 Forfatter #286 Del Skrevet 20. august 2009 Noen dager siden sist... Det går opp og ned her i livet og livet mitt veksler mellom opp og ned, lyst og mørkt, rolig og nervøs, lett og tungt, dit og hit, ut og inn osv -> dvs. A på den ene siden av ”og” og B på den andre siden. De siste dagene har det vært mere B-ting enn A-ting. Ikke noe å sette fingeren på, men det har bare vært litt sånn.... blæææææ... Jeg tenker nok som vanlig for mye og jeg er vel (kanskje) også premenstruell. Har gjort minimalt, utenom de oppgavene jeg faktisk måtte gjøre for å holde hjulene i gang. Har bare slappet av og sløvet ellers... Burde vel ha gått meg en tur og fått frisk luft, men... Det gadd jeg ikke. Det blir nok turgåing helgen forresten for da er det tid for den firbeintes månedlige besøk igjen. Skal bli deilig. Det er noe spesielt å ha en hund i hus. De som sier at hund, eller kjæledyr generelt, ikke bare er for fornøyelsens skyld og det sosiale, men også er sunt for det mentale støtter jeg fullt ut. Er vel vært mye forskning på det også... Vel, nå er det tid for en runde for å se hva som er skjedd her de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 20. august 2009 Forfatter #287 Del Skrevet 20. august 2009 God helg TanteBrun Takk i like måte, Ulva ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 21. august 2009 Forfatter #288 Del Skrevet 21. august 2009 Æsj, detg er fluer på badet mitt!! Har sett det noen ganger nå, men trodde det bare var en tilfeldig het og de ble trukket mot lyset eller noe. Men nå tror jeg faktisk det er litt verre enn det.... Så nå skal jeg ta frem vaskebøtta og prøve å vaske alle kriker og kroker på det bittelille badet.. Æsj igjen... Fin start på helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 22. august 2009 #289 Del Skrevet 22. august 2009 Med ønske om en god helg med den firbeinte samt lykke til i kampen mot fluene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 22. august 2009 Forfatter #290 Del Skrevet 22. august 2009 Badet ble i alle fall rent, så får tiden vise om ytterligere tiltak må iverksettes for å bli kvitt de hersens fluene. Håper ikke det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. august 2009 #291 Del Skrevet 23. august 2009 Fluer på badet Håper du ble kvitt dem - ekle dyr. Jeg sovnet på sofaen etter jobb på fredag, men ble vekket X antall ganger av en innpåsliten flue. Merket at jeg faktisk kan ha et morderisk temperament boende i meg Håper humør og PMS og alt blæhhh er bedre, og at helgen har vært ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 23. august 2009 Forfatter #292 Del Skrevet 23. august 2009 Fluer på badet Håper du ble kvitt dem - ekle dyr. Jeg sovnet på sofaen etter jobb på fredag, men ble vekket X antall ganger av en innpåsliten flue. Merket at jeg faktisk kan ha et morderisk temperament boende i meg Håper humør og PMS og alt blæhhh er bedre, og at helgen har vært ok Er i alle fall borte nå, forhåpentligvis forsvinner de som eventuelt er igjen med sommeren. Fluer som surrer rundt hodet og ørene er grusomt irriterende. F.eks når man legger seg og skal lese litt og så er det en enslig flue som har funnet veien inn bare for å forstyrre... :slår: Det er forøvrig det eneste sommer bra med at sommeren går over - alle insektene blir også borte! !!! Blæææ ble borte, selvfølgelig - det er vel som regel sånn. Men mensen kom dagen etterpå da, så det var vel det som var grunnen.. Mensen er bare blæææ.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 23. august 2009 Forfatter #293 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Sløv dag. Sløv dag.. Sløv dag.. i = verandaliv Deilig det da. Selv om jeg burde ha gjort en del andre ting også.... Jaja, nekter å ha dårlig samvittighet, det er så lite igjen av den korte sommeren vi har her til lands at når jeg vil kose meg i solen og har mulighet og ikke inst lyst til det, så gjør jeg det. Basta! Endret 23. august 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. august 2009 #294 Del Skrevet 23. august 2009 Dårlig samvittighet er som regel en bortkastet greie. Ha heller god samvittighet for at du nyter siste rest av sommeren, og lader batteriene til vinteren setter inn Og alt det du tenkte du skulle gjøre, det finner du igjen senere. Det pleier hvert fall jeg å gjøre, for det er ingen som tar det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 23. august 2009 Forfatter #295 Del Skrevet 23. august 2009 Og alt det du tenkte du skulle gjøre, det finner du igjen senere. Det pleier hvert fall jeg å gjøre, for det er ingen som tar det for meg Ja, det skal gudene vite. Her er det som regel kun opp til meg. Og skulle OnkelBlå finne på å gjøre noe så er det som regel etter at jeg har mast og spurt 1000 ganger først... :gjeiper: Neida - er ikke så ille, men vi tror visst begge at ting gjør seg selv her i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 24. august 2009 Forfatter #296 Del Skrevet 24. august 2009 Endelig tror jeg jeg har fått til en link til dagboken min i signaturen min. Har riktignok ikke prøvd på en stund, men det funket ikke og feilmelding på feilmelding dukket opp sist jeg prøvde. Og nå, når jeg nå prøvde så gikk det. Tror jeg i alle fall.. Så det er vel med det som med så mye annet - legg det til siden en stund, så går det som regel greit. Og til dere som leser og eventuelt tester - please si fra dersom den ikke funker... (hehe, litt voldsom kanskje..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2009 #297 Del Skrevet 24. august 2009 Linken funket for meg, hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 24. august 2009 Forfatter #298 Del Skrevet 24. august 2009 Linken funket for meg, hvert fall Så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. august 2009 #299 Del Skrevet 25. august 2009 TanteBrun Linken funket her også Angående fluer, er det vanlige eller de hersens bananfluene? Vi har vært plaget av sistnevnte hvert år på denne tida. Jeg vasker og vasker, renser rør, hiver ut søppel oftere enn vanlig, ingen frukt framme, men hjelper det Neida, det gjør ikke det, men leste et tips om å sette ut små eggeglass med en blanding av ren rød saft og Zalo og det funker delvis. Så kom Ulvemannen hjem med en lampe som lyser blått, som skulle tiltrekke seg svineret, og det gjør det faktisk Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 25. august 2009 Forfatter #300 Del Skrevet 25. august 2009 Uff, jeg skulle ønske at jeg ikke hadde så forferdelig prestasjonsangst... Det nærmer seg intervju og jeg går nesten opp i limingen... Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Forvirrede og rastløse sommerfugler i magen. Setter meg ned, reiser meg opp. Og når jeg er nervøs eller oppbrakt eller opphisset over noe, brekker jeg meg veldig lett. Må jobbe med å telle ti og roe ned. Gjøre alt klart og være klar og forberedt. Har alltid hatt prestasjonsangst, men jeg ser jo at etter dette året hjemme som har vært litt tøft ikke har bedret på det. Nesten som om jeg må venne meg til å bevege meg ute blant folk igjen. Skikkelig teit. OnkelBlå har påpekt det flere ganger. Men jeg har jo bare gjort det jeg har behov for. Ta et absolutt friår. Hadde jeg vært i jobb hadde jeg vel kanskje vært sykemeldt for utbrenthet eller noe, men sånn er det altså ikke. Så jeg bør vel bare jobbe meg gjennom det jeg anser som viktig for meg nå. Vektreduksjon. Studier. Jobb. Litt sosialt. Positive tanker. Tankeøvelser. Visualisering. Diverse teknikker. I det hele tatt. Bare jeg ikke blir mast på eller pushet eller tvunget. Det vet jeg ikke om jeg orker nå. Selv om det kanskje hadde vært nødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå