TanteBrun Skrevet 12. august 2009 Forfatter #261 Del Skrevet 12. august 2009 I have an announcement to make : Jeg har nå løpt over veien og levert inn lottokuponger for i kveld og for helgen, så når dere hører at en fra Altfor Bortenfor Centralt og Relativt Sentralt Tettpå Utenfor og Bortimellom Vekkimellom har vunnet, så vet dere at det er meg. ...og så levde jeg lykkelig i alle mine dager... :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 12. august 2009 Forfatter #262 Del Skrevet 12. august 2009 Wow - 14 sider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. august 2009 #263 Del Skrevet 13. august 2009 Krysser fingra for kjempelottogevinst, og gratulerer med 14 sider Very good Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. august 2009 #264 Del Skrevet 13. august 2009 I have an announcement to make : Jeg har nå løpt over veien og levert inn lottokuponger for i kveld og for helgen, så når dere hører at en fra Altfor Bortenfor Centralt og Relativt Sentralt Tettpå Utenfor og Bortimellom Vekkimellom har vunnet, så vet dere at det er meg. ...og så levde jeg lykkelig i alle mine dager... :nigo: Er det der du bor? Har hørt om de stedene ja Vant du i går da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 13. august 2009 Forfatter #265 Del Skrevet 13. august 2009 Så er jeg tilbake til den vekten jeg hadde før ferien, deilg å være "back on track again" Det går sakte, men sunt og sikkert nedover da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 13. august 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Aner ikke om jeg vant i går, har ikke sjekket kortet eller kontoen min. Men de har jo selvfølgelig gjort et unntak for meg og mitt ønske om anonymitet hemmeligheter og ikke ringt meg om den stooore gevinsten. De har bare pent og stillferdig overført penger til meg. Og siden jeg gjerne vil være jordnær litt lenger så venter jeg noen dager med å sjekke Endret 13. august 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 13. august 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 13. august 2009 Er det der du bor? Har hørt om de stedene ja Ja, er det ikke fine plasser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 13. august 2009 #268 Del Skrevet 13. august 2009 Aner ikke om jeg vant i går, har ikke sjekket kortet eller kontoen min. Men de har jo selvfølgelig gjort et unntak for meg og mitt ønske om anonymitet hemmeligheter og ikke ringt meg om den stooore gevinsten. De har bare pent og stillferdig overført penger til meg. Og siden jeg gjerne vil være jordnær litt lenger så venter jeg noen dager med å sjekke :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. august 2009 #269 Del Skrevet 13. august 2009 Godt å se at enkelte er jordnære og beholder bakkekontakten, selv med et uvisst antall millioner på kontoen . Men slik er det vel når man bor på en slik plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 14. august 2009 Forfatter #270 Del Skrevet 14. august 2009 Da er helg og vi setter kursen mot familiehytta i skjærgården. Skal blir deilig å komme seg vekk uansett hva været måtte bringe av sol, vind, regn osv. Merker at det går mot høst allerede forresten, er ikke like varmt i skyggen eller om kveldene lenger. Snufs... Har med meg masse lesestoff og noe håndarbeid. Skal bli deilig. Har vært der skammelig lite i sommer, men været har ikke passet med når vi har hatt mulighet og omvendt osv... God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. august 2009 #271 Del Skrevet 14. august 2009 God tur til skjærgården og god helg til deg, Tante Brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 14. august 2009 #272 Del Skrevet 14. august 2009 God helg og god tur!! Kos deg masse!! Kjenner at høsten er i anmarsj ja, snart slutt på å sove med vinduet oppe på soverommet nå... brrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. august 2009 #273 Del Skrevet 15. august 2009 Masse god tur til skjærgården, håper dere får en fortreffelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 16. august 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 16. august 2009 Da var avslapningshelgen over. Hatt det deilig selv om det regnet i hele går. Vi klarte å slappa av likevel. Er ikke så mye å si, det var bare oss to. litt mat og drikke, litt tv-titting, litt lesestoff og vedfyring. Måtte fyre siden det regnet og alt kjentes kaldt, vått og rått (staves det slik tro?). Uansett, deilig helg! Men godt å være hjemme igjen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 17. august 2009 #275 Del Skrevet 17. august 2009 hørtes skikkelig digg ut med sånn kose-inne-helg Syns det er litt kos når høsten kommer snikende jeg, blåser og regner ute og man kan tenne lys og krype under pleddet med kjæresten :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 17. august 2009 Forfatter #276 Del Skrevet 17. august 2009 Kjenner at høsten er i anmarsj ja, snart slutt på å sove med vinduet oppe på soverommet nå... brrr Å, her sover vi med vinduet oppe hele året. Er avhengig av frisk luft når jeg sover. Og så lenge det er varmt under dyna, og ellers utenfor soverommet, gjør det ingenting om det er kaldt ute. OnkelBlå bryr seg ikke, han fryser svært sjelden. Men jeg har fått høre at det er litt sært ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 17. august 2009 #277 Del Skrevet 17. august 2009 Å, her sover vi med vinduet oppe hele året. Er avhengig av frisk luft når jeg sover. Og så lenge det er varmt under dyna, og ellers utenfor soverommet, gjør det ingenting om det er kaldt ute. OnkelBlå bryr seg ikke, han fryser svært sjelden. Men jeg har fått høre at det er litt sært ja Kjenner mange som sover med vinduet oppe året rundt jeg så sært syns jeg ikke at det er! Men jeg er sånn som blir tett i nesa om jeg sover i trekk - litt gammel kjerring tendenser her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 17. august 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 17. august 2009 Rundt meg her er det en del som reagerer på at vi sover med vinfuet oppe hele året. "å, orker dere det", blir det ikke veldig kaldt da", blir dere ikke syke da" osv osv. Det skal være ekstremt kaldt/mange iskalde blå fpr at det ikke skal stå oppe. Sist vinter hadde i ikke mange av de. Synes ikke det eer gammel kjerring tendenser jeg, tror mange i alle aldre har det sånn. Men det er kanskje eldre kjerringer som klager høyest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 17. august 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Forresten - vet hva? Jeg skal på intervju!! En statlig kundekonsulent/kontorjobb. Neste uke. Håper jeg får den. Riktignok er jeg overkvalifisert, men det er noe annet enn bransjen jeg kommer fra, og det er i gangavstand. Slipper å bruke lang tid på reisevei. Gruer meg allerede jeg... Endret 18. august 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. august 2009 #280 Del Skrevet 18. august 2009 Gratulera så masse med intervju Det blir spennende! Her sover vi også med åpent vindu, er Snoppen som vil ha det slik, jeg er vant med å sove med lukket vindu vinterstid Det medfører at jeg må ha flere lag med pysjamas på meg vinterstid mens Snoppen ligger i bare t-skjorten......Jeg er en frysepinne av dimensjoner mens han er i overkant varmblodig.. Jeg har måttet gi tapt på soverommet men i stua regjerer jeg Der må han væresågod kle av seg hvis det blir for varmt for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå