Gå til innhold

Kjære NRK: Hvorfor Synnøve Svabø?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
så enig med så mange her....måtte også bytte over til svensk tv!

driter vel i puppa til synnøve svabø!!

Hadde du holdt deg til norsk tv, så hadde du fått med deg at det ikke er pupper med sammenkrølla hvite tennissokker. :roll:

Det er selvfølgelig mye mer itneressert å høre det, enn å høre hva barsnes sa. Dumme Svabøskrulla. :sint:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeften gikk i ett. Hun må roe seg ned kraftig. Kan ikke sitte å prate så mye, man blir jo gal av stemmen hennes tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Synnøve!!!! Endelig ble det gøy å se på MPG! Har ikke sett det siden jeg var lita. Mine venner på Face synes også hun er herlig. Det vises på statusfeltene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ærlig_*

Skravling i sending ville det ha vært uansett, for NRK har tross alt et reportoar de må gå igjennom. Så det var bedre at hun bablet enn at noen gamle gubber bablet. Alikevel var det en stor tabbe å snakke når NRK skulle avgi poeng. Akkurat da skulle jeg ønske at jeg hadde svensk TV.

Kjedelig at hun surrer med både navn og poeng når det er en historisk sending vi garantert vil se repriseklipp av i mange år fremover. Men generelty sett en underholdende sending. En av de bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett begynnelsen, men tenkte jeg kunne få høre litt av låtene i sammendraget.. Men NEIDA! For da fikk jeg bare høre Synnøve Svabø snakke dritt. Har aldri hatt noe i mot henne tidligere, men i kveld var hun utrolig irriterende. Faren min ringte meg da vi hadde vunnet, og nevnte at han slo av lyden til tider, pga. henne. Heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuller du? Hun var jo den som gjorde showet morsomt! Jeg elsker henne bare fordi hun brukte ordet "glufse" på NRK i beste sendetid :ler:

Jeg også! :hoho:

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Jeg så ikke hele, men likte Synnøve godt, jeg. Mulig jeg hadde blitt lei om jeg satt tre timer og et kvarter i strekk, men jeg synes hun er frisk og artig.

Hvem vil dere ha da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Hun var jo den som gjorde showet morsomt! Jeg elsker henne bare fordi hun brukte ordet "glufse" på NRK i beste sendetid :ler:

Helt enig. Syns hun hadde mange morsomme kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Da kjerringa Synnøve Svabø maste om sokker i bh'en klarte jeg bare tenke én tanke; Se til helvete å stapp de sokkene i kjeften på kjerringa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Observatør
Jeg synes det var direkte respektløst av henne å ikke holde kjeft når Stian Barsnes Simonsen snakket. Hun var jævlig plagsom før det også, men det å snakke om puppene sine når en kollega runder av kvelden er uprofesjonelt.

Huff, jeg ble dårlig av den uprofesjonelle oppførselen til Svabø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da kjerringa Synnøve Svabø maste om sokker i bh'en klarte jeg bare tenke én tanke; Se til helvete å stapp de sokkene i kjeften på kjerringa!!!

Enig. Hvor mye dumt er det mulig å prestere å si i løpet av en sending?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skulle nesten tro hun hadde drukket...

Var det ikke noe å kommentere på tv var det noe helt random hu bare måtte bable om.

Greit å være "morsom" men det går vel ann å holde kjeft i 2 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Synnøve Svabø var til tider morsom i en liten periode for mange år siden. Den tid er definitivt forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Dette er ting som kommer til å gå i reprise mange ganger, og da er det dobbelt tragisk at det vil bli med puppesnakket til Synnøve. Og hvorfor, ja hvorfor?? må hun informere om at hun har gjort sitt fornødne under sending? Intervjuer under avstemningen var en dårlig ide, akkurat det er jo ikke sikkert var Synnøves påfunn. Men trengte hun gnåle 15-20 ganger om at selveste Stoltenberg skulle beære oss med sine kommentarer i løpet av kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikkee hun var morsom i det heletatt, men kune kodt tenkt meg raske menn eller noe sånt noe! Vi satt her og holdt på å dø på oss av latter når et par av de dårligste var på senen, hadde vært morsomt med en komiker der! men det er bvel kanskje ikke så lurt siden en del faktisk tar denne konkuransen på alvor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dama var nok litt snurt siden hun ikke fikk være med(evt. ikke bedt) i Stordalens togaparty i kveld. Og da er det klart man må gjøre seg bemerket på andre måter...som å irritere på seg halvparten (eller mer...) av norske TV-seere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...