Gå til innhold

Shoppingdagbok


Kirby

Anbefalte innlegg

Denne syns jeg var fin! :jepp: Trenger ny vinterkåpe, men den burde være lenger enn denne, også litt lukket foran, altså ikke for stor splitt, for da trekker det sånn på bena.

Denne har jeg bestilt, fått, prøvd og returnert :gjeiper: Den var altfor vid i livet samtidig som den var litt trang over skuldrene, så på meg så den ut som en søppelsekk i grunnen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake fra ferie:)

Kåpen var helt nydelig, synd temar ikke var fornøyd med den. Er så irriterende når bildet avviker fra virkeligheten :sur:

Den ble jeg nemlig instant forelsket i :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa... jeg vil ha :sukk:

Åh, si fra om du finner en annen lilla kåpe da..

Har du tenkt å gjøre et forsøk med den fra Ellos uansett eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det, hvis den er trang over skuldrene kan jeg nok glemme det. Får fortsette å lete! Syns forøvrig disse var fine i grått, kjøpe eller ikke kjøpe? :klø: Blir ikke så verst med 40% rabatt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det, hvis den er trang over skuldrene kan jeg nok glemme det. Får fortsette å lete! Syns forøvrig disse var fine i grått, kjøpe eller ikke kjøpe? :klø: Blir ikke så verst med 40% rabatt da!

Syns de absolutt var finest i grått ja :jepp:

Dersom du alikevel skal bestille noe fra Ellos kan du jo ta med kåpen for å teste den.

Var virkelig fin lillafarge altså :hjerte:. Er jo mulig den sitter bedre på deg enn meg, for jeg er merkelig bred over skuldrene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cantaloupe
Jeg tror ikke det, hvis den er trang over skuldrene kan jeg nok glemme det. Får fortsette å lete! Syns forøvrig disse var fine i grått, kjøpe eller ikke kjøpe? :klø: Blir ikke så verst med 40% rabatt da!

Vil du dele den 40%-koden? Jeg sikler nemlig på denne jakka hos Ellos :lur:

Synes forvørig den lilla kåpen så veldig fin ut! Er så kjipt når man faller for et plagg og så passer det ikke i fasongen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du dele den 40%-koden? Jeg sikler nemlig på denne jakka hos Ellos :lur:

Synes forvørig den lilla kåpen så veldig fin ut! Er så kjipt når man faller for et plagg og så passer det ikke i fasongen i det hele tatt.

Tilbudskode: 200303 :lur: 40% rabatt på dyreste vare, og så får du med et tallerkensett i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbudskode: 200303 :lur: 40% rabatt på dyreste vare, og så får du med et tallerkensett i tillegg.

Oooh, det så ikke jeg! Da blir det boots og tallerkner da! :ler:

Cantaloupe: Søt jakke! :jepp:

Endret av Kirby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillingen min fra H&M kom igår, med alle tingene! :) Blusen var superfin, jeg tror jeg vil ha en til i en annen farge :jepp: Kjolen var trangere rundt rumpa enn jeg trodde, og sambo syns ikke noe om den, så den returneres. Slang med en lue i grått leopardmønster og den var kjempedeilig! Gleder meg til å kunne bruke den.

Typisk nok så var ankelbootsene fra Ellos utsolgt i min str. da jeg skulle bestille de så jeg får vente til de kommer inn igjen :sur:

Nå ønsker jeg meg

- Vinterkåpe

- Varm parkas (har sett en på Nelly som ser fin ut)

- Ankelboots

- Tykke strømpebukser

- Tjukk kjole

- Støvletter med lav hæl

- Ny veske i en annen farge enn sort/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse var lekre! De er fra gojane, har for øvrig ingen erfaring med dem, så kanskje de er verdt et forsøk? Kanskje litt høye til daglig bruk, men... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ingen boots fra Ellos; 40% hadde gått ut når de fikk dem inn igjen i min str., så får vente litt til med det. Nå venter jeg på en personlig almanacka :jepp: Har hatt lyst på en lenge og fikk endelig ut fingeren og bestilte en. Kjekt at man selv kan velge startmåned, så min starter idag. Den ser nesten slik ut, men er i lys grønt istedet, med navnet mitt og 2009/2010 utenpå. Jeg ELSKER alt sånt papirgreier, gleder meg f.eks. alltid til skolestart når jeg kan kjøpe penner og skrivebøker og sånt også. Nå skal jeg kooose meg med å fylle inn alt mulig i denne :ler:

Har også kjøpt en Exuviance-toner fra ebay, har ikke prøvd merket før, men imorges var Dermalogica-toneren min HELT tom, så måtte ha en ny. Blir spennende!

Har levert første oppgave for dette semesteret idag og dette er siste uken før jeg skal ut i 2 mnd. praksis, det både gleder og gruer jeg meg til. Sist gang var jeg veldig glad for å komme tilbake til Blindern og bare være slapp student igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...