Gå til innhold

Shoppingdagbok


Kirby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!

Idag har jeg hatt min siste eksamen dette semesteret :bolledeig: Det gikk helt greit, glemte noen ting og svarte at noe var noe det ikke var andre steder, men jeg regnet sammen sånn ca. hvor mange prosent som var riktig, og kom frem til rundt 70%, det holder vel til en C? :sjenert: Det er alt jeg ber om! :ler:

Hadde lyst til å kjøpe meg noen glossy magazines på vei hjem for å kose meg med noe annet lesestoff, men 7/11 hadde så dårlig utvalg :( Får nøye meg med internett så lenge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Idag har jeg hatt min siste eksamen dette semesteret :bolledeig: Det gikk helt greit, glemte noen ting og svarte at noe var noe det ikke var andre steder, men jeg regnet sammen sånn ca. hvor mange prosent som var riktig, og kom frem til rundt 70%, det holder vel til en C? :sjenert: Det er alt jeg ber om! :ler:

Hadde lyst til å kjøpe meg noen glossy magazines på vei hjem for å kose meg med noe annet lesestoff, men 7/11 hadde så dårlig utvalg :( Får nøye meg med internett så lenge :jepp:

:duskedame: Hurra for ferdig eksamen :hoppe:

Hvilke glossy magazines kan du anbefale?

Er i grunn dritt lei de jeg pleier lese, står jo stort sett det samme i alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deilig :) Skal bare levere inn to utkast til veiledning i et annet fag iløpet av den neste måneden, men det er ikke noe mer enn problemstilling, disposisjon osv., så null stress :jepp:

Jeg leser fast britiske Glamour, ellers liker jeg InStyle og Marie Claire, som regel det som handler minst mulig om 'hvordan ha best mulig sex' eller 'hvordan kapre drømmemannen' :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser fast britiske Glamour, ellers liker jeg InStyle og Marie Claire, som regel det som handler minst mulig om 'hvordan ha best mulig sex' eller 'hvordan kapre drømmemannen' :ler:

Uff, dei tema er sååå utruleg oppbrukt! Sånt hoppar ein fint over... Vurderar å teste ut nokre av blada du nemner. Det som er litt dumt er at dei har klede som me i Noreg ikkje får tak i så lett :(

Herleg å snart ha sommarferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

:fnise: Det er så mye av det samme i jentebladene, spesielt de norske med den laveste målgruppen (MAG etc). Handler bare om nye, dyre produkter du mååå ha, hvordan tilfredstille gutter på alle måter, hvordan kle seg, og generelle oppskrifter på det perfekte livet. Og ja, man må selvfølgelig være brun :rolleyes:

Leste Tara her om dagen, det der bladet for eldre kvinner :ler: og ble rimelig imponert! Motesidene var utrolig bra, og stoffet litt mer gjennomtenkt enn alt det tullet som er i jentebladene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk. Grønn: Takk! :nigo:

dalileo: Jeg pleier å lese Kamille i pausen på jobben ettersom sjefen abonnerer, og det er faktisk ikke så verst det heller :fnise:

Da har jeg kjøpt meg ny nattkrem, Dermalogicas Active Moist. Den har jeg aldri prøvd, men etter erfaring pleier det å gå bra med Dermalogica :jepp: Har også lyst på den 4-pack'en med minilakker fra Essie, men tenker å vente til det kommer litt fler på ebay, eller til kolleksjonen kommer til H2T. Også har jeg lyst på nye sko. Huff, jeg skulle ønske penger vokste på trær :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det dette til en hundrings på H&M :jepp: Har det beige fra før og liker fasongen veldig godt, og dette kan også brukes om høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på en liten spree, men nå får det holde for en stund :fnise: Har kjøpt rosa retro aviator-solbriller til en femtilapp på ebay, og nye Bioré-strips, og fire Essie-lakker fra H2T; Status Symbol, Perky Purple, Boat House og It's A Cinch. Fikk se swatches av sommerkolleksjonen deres, men fargene var ikke så fine som jeg hadde forespeilet meg, så da var det ingen grunn til å vente på dem lengre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært slapt i pinsen! Igår lastet vi ned en haug med filmer og bakte brownies, først så vi 'Twilight', den var ikke noe særlig syns jeg, men kan kanskje skjønne at kidsa syns den er bra. Så så vi 'He's not that into you', og den var ganske søt, kan anbefales :) Nå skal jeg lade opp til fullpakket helg med varetelling og båttur med jobben. Skulle heller ønske jeg var med mamma til Roma :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha våget meg med MAC-bronzeren igår også har jeg fått to-tre små kviser i kinnene, så idag gikk jeg for å returnere det, uten så veldig stort håp om at det skulle gå i orden. Det gjorde det, uten problem! Måtte fylle ut et veldig omfattende skjema om reaksjonen min, men ellers gikk det smertefritt. Så nå har jeg 190,- tilgode, de skal jeg nok finne noe for. Men kudos for bra service! :tommelsmil: Det er ikke alle som gjør dette. Nå håper jeg bare at det var den som var skyldig i dette, og ikke den nye nattkremen min :fnis:

Tror jeg skal bestille meg bronzeren fra EM i fast form :jepp: Ellers har Bioré-stripsene kommet, så det blir dyprensing etterpå :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

:vinke:

Jeg har veldig ferie, merker jeg, er liksom ikke så mye å skrive her om dagen :sjenert: Beklager, alle sammen! Kommer sterkere tilbake til skolestart! :ler::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne syns jeg var fin! :jepp: Trenger ny vinterkåpe, men den burde være lenger enn denne, også litt lukket foran, altså ikke for stor splitt, for da trekker det sånn på bena.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå skal jeg prøve å være litt flinkere til å skrive her, selv om jeg egentlig burde skrive andre ting, har to oppgaver som jeg i alle fall må begynne på hvor den ene skal leveres innen 1. september, men får ikke vite hvilken før på fredag. Har begynt på den ene og det går ikke så verst, så det ordner seg vel :jepp: Ellers er det deilig å være tilbake på skolen, og skal ut i praksis om ca. tre uker, det blir spennende :Nikke:

Min sommer har forøvrig vært kjempefin! Har vært mye jobbing, jeg har blant annet vært butikksjef mens sjefen har vært borte, og det gikk veldig greit. Ellers har jeg og sambo vært i bryllup på Vestlandet, det var koselig og det var greit å se hvordan det hele foregår så jeg ikke er helt blank når jeg selv skal til pers neste år :ler: Bruden var utrolig vakker og brudgommen holdt en nydelig tale til henne, selskapet var flott og det var en super dag :)

Deretter var jeg med mamma, pappa og lillebror til Krakow som en gave til pappa, han ble 50 i juli. Der var det også kjempefint, selv om det var helt komplett umulig å forstå språket :ler: Superbillig var det også, så vi spiste mye ute, og vi har sett mye, bl.a. Auschwitz (obligatorisk!) og saltgruvene i Wieliczka, og ellers det som er å se i "sentrum". Vil absolutt anbefale en tur dit! Nydelig vær var det også :briller: Kjøpte ikke noe særlig der, et par lilla øredobber og en svart skinnjakke i biker-stil fra C&A (europeisk kjede), gleder meg til å bruke den!

Ellers har innkjøpene mine stort sett bestått av sminke denne sommeren, har fått dilla på MAC og utvider samlingen min litt for tiden :ler: Har også funnet en liten gullgruve med hjelp fra mamma; ved Haugerud i Oslo ligger det en outlet hvor de har mye fine Mexx-klær til en billig penge, fant et kjempefint skjørt der og planlegger å dra tilbake for å kjøpe en kjempesøt kjole :)

Har også bestilt noe fra H&M:

Denne kjolen; den virket litt tantete når jeg fikk prøvd den, men sambo syns den var fin og den ble veldig søt med strømpebukse og boots til :jepp:

Denne cardiganen; kunne sikkert tatt en str. mindre, men regner med at den kanskje krymper litt i vask. Varm og god var den også, jeg likte den veldig godt så jeg vurderer å kjøpe den i en farge til.

Skjerf; for man får aldri for mange skjerf, og fargen var nydelig! :rødme:

Nå har jeg en ny bestilling inne som ikke kommer før i uke 37 :sur: :

Kjole; den blir kul med tjukke strømpiser og boots :jepp:

Bluse; trenger en bluse som ikke er hvit og sommerlig :tongue:

Også vurderer jeg å slenge på en lue selv om det er litt for tidlig til det, jeg har dilla på luer og skjerf :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...