Gå til innhold

Shoppingdagbok


Kirby

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen! :hallo:

Jeg er den gamle brukeren Kihn, men måtte bytte brukernavn og glemte helt den gamle dagboka mi, somlet meg ikke til å få den slettet eller bytte navn på den, så får starte en ny! Fant ut at det var kjekt å ha en shoppingdagbok likevel, selv om jeg nå også har en bryllupsdagbok, men det ikke skjer så mye i den ennå, og det føles greiere å skrive andre ting her enn i den.

Ettersom jeg og sambo sparer til bryllup for tiden blir det ikke veldig mye penger til overs til andre ting, men det er jo rom for fornyelse nå og da i alle fall :jepp: Og hvis ikke er det jo mange ting man kan se på og ønske seg :ler:

Kan jo være litt on topic også: Igår vant jeg brudekjole fra Monsoon Bridal på ebay (ligner veldig på denne), og idag har jeg handlet et sjøgrønt skjørt, en lang hvit og en klar blå topp på Cubus, samt MAC Bronzing Powder og MAC Mineralize Blush i 'Dainty' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, gamle-Kihn :) Kjekt å sjå deg attende her! Eg likte avataren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, begge to :) Her er det eksamenslesing på gang, så det blir ikke mye shoppingprat på en liten stund :idesmil: (< det nærmeste jeg kom en "glup"-smiley)

Forresten; det er jo typisk at jeg var på Cubus på fredag når de har 30% på alle klær f.o.m idag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Det var en nydelig kjole :)

Anbefales MAC bronzing powder? Er ute etter et nytt solpudder, men vil ikke bruke så kjeempemye på det.. så Guerlain o.l blir utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn

Velkommen tilbake! Kjekt å se deg igjen :)

Og som de andre har sagt; nydelig kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk til alle, godt å være tilbake :biggrin: dalileo: Jeg syns det virker veldig bra, men etter å ha hatt det på hele lørdagen så jeg noen småkviser og nupper ved kjevebenet som jeg lurer på om kan skyldes nettopp dette pudderet, selvom jeg virkelig ikke håper det... :( Skal prøve å få undersøkt det litt mer, selvom dette er en litt sminkefri uke pga. eksamenslesing :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do! Har bare funnet én review på nettet av en som visstnok hadde reagert på det. Har hatt det på halve dagen idag, og det har ikke skjedd noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanita: Gloria er jo bare herlig! :biggrin:

Christabelle: Når vi gifter oss neste sommer har vi vært sammen i fem år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Og takk, jeg syns også den er kjempefin. Vet ikke helt om jeg vil ha sånn typisk brudekjole, bryllupet blir ikke superformelt, og det passer meg og sambo veldig bra :jepp:

På tide med noen nye lakker, kanskje? £16 på ebay for settet, det kan bli mitt i løpet av de neste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita
Tanita: Gloria er jo bare herlig! :biggrin:

Christabelle: Når vi gifter oss neste sommer har vi vært sammen i fem år :)

Ojsann, kjenner du henne? Eller ligger hun ute her enda, jeg fant ikke noe. :)

Herlige sommerlakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Mente Gloria fra Madagascar, jeg, det er henne jeg har avatar av :ler:

Idag kom Ralph by Ralph Lauren-parfymen min fra feelunique, og så kom kjolen :rødme: Den var kjempefin, litt trang rundt ryggen så ser ut til at jeg må ned en str. til den tid eller ha noe litt oppstrammende under :ler: Men vakker var den, og sambo var enig med meg :jepp: Godt å ha den i hus! Slapp også å betale moms osv. på den, så den kostet bare rundt 700 NOK :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita
?

Mente Gloria fra Madagascar, jeg, det er henne jeg har avatar av :ler:

Idag kom Ralph by Ralph Lauren-parfymen min fra feelunique, og så kom kjolen :rødme: Den var kjempefin, litt trang rundt ryggen så ser ut til at jeg må ned en str. til den tid eller ha noe litt oppstrammende under :ler: Men vakker var den, og sambo var enig med meg :jepp: Godt å ha den i hus! Slapp også å betale moms osv. på den, så den kostet bare rundt 700 NOK :bolledeig:

Åååjaaa! :ler: Herlig figur!

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...