Tussi! Skrevet 26. februar 2010 #521 Del Skrevet 26. februar 2010 Hmm. Mazda 6 er jo fine biler da. Skulle hatt en ny bil nr 2, men den blir vel dessverre litt for dyr som ting er nå. Visste ikke at de var så store da. Håndmelking er helt grusomt, det er ikke lenge man orker det i lengden. Og mannen var ikke en gang interessert i og hjelpe meg når jeg holdt på med det 4-5 ganger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mars 2010 #522 Del Skrevet 2. mars 2010 Her var det stille.. hvordan er det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #523 Del Skrevet 3. mars 2010 Tusle og Milla: Godt vi er flere i samme båt. iingvild: Velkommen! Tussi: Vi har jo ikke prøvekjørt enda, men den skal ha ganske flatt baksete, som gjør det lettere å plassere barneseter. Jeg spurte ikke mannen om hjelp, har en ganske klar anelse om hva svaret ville vært. Skjønner det litt, da, det må være litt rart når puppene er matstasjon. Heldigvis bedre nå! Milla: Litt nettpause, bare. --- Tiden går fort om dagen! Jeg synes det er alldeles herlig med sol og litt mer vårlig vær. Humøret stiger betraktelig, og jeg gleder meg til småsko og tynne jakker og korte bukser! Alt blir så mye enklere da. Vi var ute med vogna forrige dagen, og makan så tungt det er om dagen! Skjønner ikke hva folk gjør uten bæretøy, jeg. Med løftet om sommer og sol kommer også behovet for å "pusse meg opp" litt. I dag har jeg klippet og pusset tånegler og malt dem fine og røde. Har også kikket litt på garderoben, og den kommer seg! Har kjøpt en del nytt i år, siden jeg er et par størrelser mindre nå enn tidligere. Moro! Har fått litt fra La Redoute. Litt delt, men mye fint! - grått skjørt - kjempefint, beholdes! - T-skjorte - for stor, retur. Men tror kanskje jeg bestiller den på nytt i mindre størrelse. - kjole og cardigan - kjolen hadde et håpløst snitt, men jeg elsket stoffet... Vurderer å beholde den og sy den om. Cardiganen hadde litt rar fasong; synd, for stoffet var utrolig mykt og deilig. Men den går altså i retur. - Mønstret topp - fin, beholdes. Likte fasongen veldig godt. - Bukse - jeg tror den kunne vært fin hvis den hadde vært i rett størrelse, men mitt evig tilbakevennende problem med relativt smale hofter/rumpe og litt større midje gjør at den blir for trang rundt livet i mindre størrelse, men altfor, altfor stor rundt hofter og rumpe i den størrelsen jeg bestilte. Irriterende! - Ballerinasko - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. mars 2010 #524 Del Skrevet 5. mars 2010 Nydelige ballerinasko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #525 Del Skrevet 6. mars 2010 Nydelige ballerinasko Ja, ikke sant? Jeg falt pladask for dem, og de var gode på foten, også. --- Jeg har virkelig lagt min elsk på vårkolleksjonen til Soft Grey, altså... Nå har jeg sendt i retur det jeg ikke skulle ha fra forrige pakke, sendte tilbake kjolen til slutt, også. Men har bestilt litt mer. - Bukser - Topp (i samme mønster som kjolen) - T-skjorta i mindre størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #526 Del Skrevet 6. mars 2010 Sukk! $290, frakt på $30 og selvsagt moms og toll... Jeg kan ikke! Men de var fantastiske! I Repetto... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #527 Del Skrevet 6. mars 2010 Og gjerne denne kjolen... Og dette undertøysettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. mars 2010 #528 Del Skrevet 7. mars 2010 Måkke komme med så mye fristende Shoppegenet har ikke godt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #529 Del Skrevet 7. mars 2010 Måkke komme med så mye fristende Shoppegenet har ikke godt av det --- Har fått gjort en hel del i dag, deilig! Et par ting til jeg hadde håpet å få unna, men pytt. Det blir nok gjort før eller senere. Også har lillejenta vært sååå flink - hun står stadig lengre perioder uten støtte, og går rundt med gåvogna si overalt. Også har jeg bestilt det undertøyssettet jeg linket til over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. mars 2010 #530 Del Skrevet 7. mars 2010 Vi må ha gå-mesterskap snart! Ikke lenge til snuppa di tar sitt første skritt, hvis hun ikke alt har gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 7. mars 2010 Vi må ha gå-mesterskap snart! Ikke lenge til snuppa di tar sitt første skritt, hvis hun ikke alt har gjort det! Hehe, ja! Hun har ikke sluppet seg enda, men jeg tror det bare er snakk om dager før det skjer Har dere kjøpt sko, forresten? --- Bestilt neglelakk i fargen Pamplona Purple! Og superfood-pulver fra Pukka. Trenger litt klorofyll nå som det er vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #532 Del Skrevet 8. mars 2010 Sola skinner og jeg er glad! Det er så utrolig deilig å se at snøen smelter. Det er vanvittige mengder av den her, så det er nok en stund til alt er borte, men det hjelper jo f.eks. at kommunen fjerner fonnene, som de har gjort rett utenfor her i dag. Det gjør at det er mulig å gå ut med vogna igjen, ihvertfall! Vi har en stund måttet trille midt i veien noen titalls meter bortover fordi fonnene har vært så høye at vi ikke har kommet oss opp på fortauet på motsatt side... Ellers sov vi leeenge i dag, lillejenta våknet ikke ordentlig før klokka var 10! Kjempedeilig! Hun var jo selvsagt såvidt våken og fikk litt pupp og sånt før den tid, men hun sovnet igjen både klokka 6.30 og kl 9. Så i dag har hun en uthvilt og blid mamma. Formiddagen har gått med til leking på gulvet for oss begge to. Stor stas! Nå sover hun litt, og etterpå skal vi ut en tur, må på apoteket etter ny tanntrådholder (den jeg hadde brakk lørdag kveld), håndkrem og Ibux, også trenger vi litt småplukk i matbutikken. Ukeshandlingen tar vi i morgen, for de har aldri fått inn alle varene på mandager. Dessuten skal jeg på yoga i kveld, hurra! En aldri så liten bestilling igjen, atter en gang fra LaRedoute... De får inn så mye fint! Jeg har sjelden vært særlig begeistret for klærne deres, men i år har de virkelig truffet for min del. Det ble: - Kortbukser i grå lin - Blå topp - jeg ser ikke helt bort fra at denne vil få puppene mine til å se gigantiske ut, men den var så pen at jeg må prøve. - Vårjakke av det praktiske slaget. Trenchcoat er nok ikke det mest anvennelige til leking på plenen utenfor, akkurat, så jeg trenger en sånn en. - Litt miniklær fra Outlet - str. 45, til dukken til lillejenta. Sommerdress til 49 kr, pysj til 59 og 3-pk bodyer til 100 kr. Jeg har bare fått sydd en bukse og et par tøybleier til den, og hun synes det er fryktelig gøy å kle av den (men ikke på ), så litt klær må den ha. Nå krysser jeg fingrene for at Turnerose sover en stund, så jeg kan slappe av med et blad og en kopp te i sofakroken med solen skinnende inn av vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 8. mars 2010 #533 Del Skrevet 8. mars 2010 Sola skinner og jeg er glad! Det er så utrolig deilig å se at snøen smelter. Det er vanvittige mengder av den her, så det er nok en stund til alt er borte, men det hjelper jo f.eks. at kommunen fjerner fonnene, som de har gjort rett utenfor her i dag. Det gjør at det er mulig å gå ut med vogna igjen, ihvertfall! Vi har en stund måttet trille midt i veien noen titalls meter bortover fordi fonnene har vært så høye at vi ikke har kommet oss opp på fortauet på motsatt side... Ellers sov vi leeenge i dag, lillejenta våknet ikke ordentlig før klokka var 10! Kjempedeilig! Hun var jo selvsagt såvidt våken og fikk litt pupp og sånt før den tid, men hun sovnet igjen både klokka 6.30 og kl 9. Så i dag har hun en uthvilt og blid mamma. Formiddagen har gått med til leking på gulvet for oss begge to. Stor stas! Nå sover hun litt, og etterpå skal vi ut en tur, må på apoteket etter ny tanntrådholder (den jeg hadde brakk lørdag kveld), håndkrem og Ibux, også trenger vi litt småplukk i matbutikken. Ukeshandlingen tar vi i morgen, for de har aldri fått inn alle varene på mandager. Dessuten skal jeg på yoga i kveld, hurra! En aldri så liten bestilling igjen, atter en gang fra LaRedoute... De får inn så mye fint! Jeg har sjelden vært særlig begeistret for klærne deres, men i år har de virkelig truffet for min del. Det ble: - Kortbukser i grå lin - Blå topp - jeg ser ikke helt bort fra at denne vil få puppene mine til å se gigantiske ut, men den var så pen at jeg må prøve. - Vårjakke av det praktiske slaget. Trenchcoat er nok ikke det mest anvennelige til leking på plenen utenfor, akkurat, så jeg trenger en sånn en. - Litt miniklær fra Outlet - str. 45, til dukken til lillejenta. Sommerdress til 49 kr, pysj til 59 og 3-pk bodyer til 100 kr. Jeg har bare fått sydd en bukse og et par tøybleier til den, og hun synes det er fryktelig gøy å kle av den (men ikke på ), så litt klær må den ha. Nå krysser jeg fingrene for at Turnerose sover en stund, så jeg kan slappe av med et blad og en kopp te i sofakroken med solen skinnende inn av vinduet. Den blå toppen var nydelig! Jeg har en lignende jakke, og synes de er veldig greie og litt fine. Er du fortsatt hjemme i permisjon eller har du begynt på skolen igjen? Husker ikke hva du har skrevet om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #534 Del Skrevet 11. mars 2010 Den blå toppen var nydelig! Jeg har en lignende jakke, og synes de er veldig greie og litt fine. Er du fortsatt hjemme i permisjon eller har du begynt på skolen igjen? Husker ikke hva du har skrevet om det. Ja, sånne jakker er ikke så dumme! Og praktiske. Jeg har egentlig begynt å studere igjen, men akkurat nå er jeg sykemeldt pga veldig mye sykdom så langt i år. --- Hmm, det er lagt ut en del plagg fra Garden Collection under "Nyheter" hos H&M... Trodde ikke det skulle komme før neste uke, jeg? Ihvertfall har jeg bestilt meg en shorts og en kjole og en bluse/topp. Og en blazer og et skjørt, men det var ikke GC. - Blazer - Skjørt - Kjole - Shorts - Bluse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. mars 2010 #535 Del Skrevet 11. mars 2010 Det så jeg også, har putta en del i ønskelista, får se om det havner i shoppingbagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #536 Del Skrevet 11. mars 2010 Det så jeg også, har putta en del i ønskelista, får se om det havner i shoppingbagen Det ermye fint i den kolleksjonen, men også en del jeg aldri i livet ville kledd på meg. Også har jeg en dum følelse av at de fleste kjolene er laget for sånn type maks C-cup. --- Jeg har forelsket meg helt i disse brillene! Lilla! Jeg har prøvd dem i butikk, og jeg vurderer sterkt å bestille dem på nett. Men de var billigere i går enn i dag! Så jeg må følge litt med de neste dagene og se om prisen går ned igjen. Så kjøper jeg bare glassene hos optikeren min! (Otticanet har ikke styrken min, jeg ser rett og slett for dårlig, visst!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #537 Del Skrevet 11. mars 2010 Jo, litt shopping på dagens lille luftetur - en treningsbukse (piratbukselengde) fra Nike til 99 kr (!), satt ned fra 399, og en litt lang jakke i collegestoff fra North Face, fin som jakke over treningstøy utover våren. Den kostet 199 kr. Digget fargen og fasongen, en sånn mørk sjøgrønn-turkis som jeg elsker, og glidelås med "dobbeltspent" flapp over. Buksa var kjedelig svart. Også en bok, Lag dine egne kort eller noe i den duren, rest fra Mamutsalget, tror jeg. 100 kr. Gidder aldri å betale full pris for sånne bøker, men de er jo fine til inspirasjon, og til 100 kr går det fint an. I tillegg til to boller, også hentet jeg pakke med barnebestikk til Turnerose på posten på vei hjem. Hun driver og stjeler gaflene våre om dagen, så vi fant ut at det var på tide at hun fikk sin egen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. mars 2010 #538 Del Skrevet 11. mars 2010 Kjempe greit å handle treningstøy på tilbud. Var inne på H&M sine sider og kikket på Garden Collection. Var en del fint, men jeg blir alltid så skuffet over stoff og snitt når jeg bestiller derfra på nett. Jeg bør vel egentlig forstå at en kjole som koster 199kr ikke er i all verden kvalitet, men jeg lærer aldri. Fant en fin blå kjole, men tror jeg venter til de kommer i butikken. Stemmer det at det er 26.mars? Veldig koselig bestikk dere har kjøpt til Turnerose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #539 Del Skrevet 13. mars 2010 Kjempe greit å handle treningstøy på tilbud. Var inne på H&M sine sider og kikket på Garden Collection. Var en del fint, men jeg blir alltid så skuffet over stoff og snitt når jeg bestiller derfra på nett. Jeg bør vel egentlig forstå at en kjole som koster 199kr ikke er i all verden kvalitet, men jeg lærer aldri. Fant en fin blå kjole, men tror jeg venter til de kommer i butikken. Stemmer det at det er 26.mars? Veldig koselig bestikk dere har kjøpt til Turnerose! Hehe, ja, skjønner veldig godt hva du mener ang stoffet! Jeg leser "innholdsfortegnelsen" nøye, jeg da, jeg er ganske sær på hva jeg godtar av materialer. Men det er uansett sprøtt at de kan selge kjoler til 199 kr! Tror det er 26. mars det kommer i butikk, ja. Bestikket falt i smak! Nå spiser hun brødskiver med gaffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #540 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) I dag har vi vært en tur i Frognerparken! Selvfølgelig forsvant sola omtrent akkurat i det vi satt oss på banen, men det var en fin tur allikevel. Turnerose var veldig fascinert av figurene rundt Monolitten, særlig de som har små barn på. Men hun turte ikke å ta på dem. Sinnataggen var også populær. Og endene i vannet under broa der. På vei hjem fikk mannen kjøpt seg en ny kontroll til PS3, og jeg fant meg enda en trenchcoat. Jeg kjøpte en svart en (denne) tidligere i vår, som jeg er veldig fornøyd med. Jeg har ønsket meg en lys en også, og i dag fant jeg en! I en beigefarge jeg faktisk kler - litt gråbeige heller enn mot kamel. Og 100 kr rabatt, som det er på alle jakker på H&M nå. Også dette skjerfet til, det var mye finere IRL enn på bildet. Fant også en veldig fin blazer, men den hadde de ikke i riktig størrelse. Også snappet jeg med meg en cardigan, men den skal jeg bytte igjen, den var ikke like fin da jeg kom hjem. I tillegg ble det 2x2-pk gensere til lillejenta, en trikotbukse, en tunika, Hello Kitty-solbriller () og Hello Kitty-hårspenner (hun begynner å få lang lugg!). Jeg er litt delt i forhold til Hello Kitty, jeg synes egentlig katten er kjempekul og hadde litt HK-stæsj da jeg var liten, men det har blitt så overkommersialisert av H&M! Synd... Men Turnerose skal få litt HK allikevel, altså. Nå er det Project Runway! Endret 13. mars 2010 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå