Tusle Skrevet 9. desember 2009 #301 Del Skrevet 9. desember 2009 tilbake! Og gratulerer, forresten. Hehe, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #302 Del Skrevet 9. desember 2009 Hehe, takk Det var jo litt kult! --- Hurraaa! Jeg kommer over et opphørssalg i en nettbutikk, der de selger et skomerke til barn som går for å være svært gode for små som nettopp har lært å gå - See Kai Run. Så nå har jeg kjøpt tre par sko til lillejenta, i hhv str 21, 22 og 23. Til halv pris! Babysko er DYRT, så det er veldig greit å spare noen kroner. Jeg vet at man helst skal prøve skoen på foten, men jeg fant måloversikt for merket et annet sted, og da tar jeg sjansen på at målene stemmer. De opererte nemlig med standardmål for de ulike størrelsene. Det ble disse, disse og disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. desember 2009 #303 Del Skrevet 9. desember 2009 Åh - takk for link til nettbutikk med halv pris! Ble helt vill når jeg så at de hadde Mei Tai, for det har jeg vurdert å kjøpe meg, men alle utenom en er jo utsolgt... Men nå skal jeg se om jeg finner noe annet fint å kjøpe der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #304 Del Skrevet 9. desember 2009 Åh - takk for link til nettbutikk med halv pris! Ble helt vill når jeg så at de hadde Mei Tai, for det har jeg vurdert å kjøpe meg, men alle utenom en er jo utsolgt... Men nå skal jeg se om jeg finner noe annet fint å kjøpe der! Hehe, du finner sikkert noe moro! Jeg vil anbefale deg å følge litt med hos Krusedull og Lotusbarn også, for de kjører en del kampanjer nå i desember. Og Kenguruloftet har 20% på Concerti. Meitai er favorittbæretøyet mitt, anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. desember 2009 #305 Del Skrevet 9. desember 2009 Så fine babysko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #306 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja, vi satser på at lillejenta blir fornøyd, Milla! --- Nå har vi ENDELIG fått satt sammen og bestilt fotobøker. De skal gis til beste- og oldeforeldre til jul, og da er det jo en fordel om de er her før gavene skal leveres ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. desember 2009 #307 Del Skrevet 10. desember 2009 Ehh.. julegaver skal dere få, men de kommer ikke før 24januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 10. desember 2009 #308 Del Skrevet 10. desember 2009 Genialt med salg Søte sko du har kjøpt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 10. desember 2009 #309 Del Skrevet 10. desember 2009 Så søte sko, perfekte til små totiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #310 Del Skrevet 12. desember 2009 Milla, desperate og Tusle: --- Tiden flyr... Jeg har ikke helt fått med meg at det er under to uker til jul. En god del som gjenstår å gjøre før den tid... I dag har vi fått hengt opp bilder rundt omkring i huset. Det ble fint, også ser det med én gang mer "vårt" ut. Det er noe drit å bore i mur, så det er derfor det ikke har blitt gjort før nå. Har også vært på posten og hentet to pakker. Den ene fra H&M med Sonia Rykiel-tingene, den andre velkomstpakke fra Hobbyklubben, som jeg nylig meldte meg inn i for å få bestilt en bok mye billigere enn hos nettbokhandlene. Det lønnet seg absolutt å betale porto på 98 kr + prisen for boka (69 kr) fremfor å kjøpe den til fullpris på 289 kr. Og velkomstpakken var absolutt fin, så da er det jo bare bra. Avbestilling og sånt skjer på nett, og da gjør det meg veldig lite å bruke to minutter på det en gang i blant. Så til oppsummeringen! H&M-pakken var slik: - silketruse - veldig søt, litt stor i størrelsen, men det gjør ikke så mye - den ble mer som en shorts enn en truse, bare. - silketopp - tror egentlig denne går i retur. Litt rart snitt, og mer gjennomsiktig enn jeg hadde sett for meg. Men jeg må tenke litt mer på det. - silkenattkjole, bare i pudderrosa (utsolgt nå) - retur, ikke noe pen på meg. Foldene gjorde at puppene mine så ut som om de var sånn ca en meter brede. - fløyelsjakke og -bukse (utsolgt nå) - jakka var KNALL, jeg elsker den! Utrolig behagelig stoff, og veldig pent snitt. Buksene var, ikke uventet, for korte til meg. Så de går i retur. Også hadde jeg slengt med litt mer kvelden før pakken ble sendt, og jeg rakk ikke å avbestille det da jeg "came to my senses" morgenen etter. - tøfler, bare i svart fløyel - disse var jo bare fantastiske! Jeg kan forsåvidt styre meg for de enorme bling-steinene, men de er utrolig gode på foten. - skinnhansker, på tilbud - disse har jeg i lilla fra før av, så jeg visste jo at de passet og sånt. Nydelig farge. - lue i angora - kjempefin, beholdes. - en gulvmatte til badet, på tilbud. Så alt i alt er jeg veldig fornøyd med siste liten-shoppingen, også. Pakken fra Hobbyklubben inneholdt dette, sånn omtrent... Jeg valgte dog andre bøker - Søm - ABC i syteknikker og Små kreasjoner til baby og dukken. Førstnevnte er jo en oppslagsbok, veldig kjekt å ha, og den andre var søt. Taika-koppene har jeg kikket på før, synes de er kjempefine, og garnveska og etuiet med heklenåler var helt allright. Heklenåler har jeg ikke så mange av, har lånt av mamma, så det var greit å få noen i forskjellige størrelser. Boken jeg kjøpte var denne. Så det synes jeg var mye fint til 167 kroner. Nuh er det klart for en ny episode av Ugly Betty, også må jeg strikke ferdig en julegave som helst må toves i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 12. desember 2009 #311 Del Skrevet 12. desember 2009 *løøper inn på tv-guiden for å se hvor Ugly Betty går* DVD? Opptak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #312 Del Skrevet 12. desember 2009 *løøper inn på tv-guiden for å se hvor Ugly Betty går* DVD? Opptak? Pirate Bay... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 12. desember 2009 #313 Del Skrevet 12. desember 2009 Eller noe sånt . Men du - som er bæreekspert - hvor gjør man av stellevesken når man ikke bruker vogn? Putter man bare en bleie på indrelomma når man går ut? Bærer du lillejenta på ryggen eller magen i meitaien nå for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #314 Del Skrevet 12. desember 2009 Eller noe sånt . Men du - som er bæreekspert - hvor gjør man av stellevesken når man ikke bruker vogn? Putter man bare en bleie på indrelomma når man går ut? Bærer du lillejenta på ryggen eller magen i meitaien nå for tiden? Høhø, bæreekspert. Meeen, jeg bruker stort sett en av mine vanlige vesker og stapper bleie, wetbag og et par kluter nedi den. Gjerne en med lang stopp som kan bæres i sånn bandolær-stilling. Også ser jeg an hva vi skal, vet jeg at vi blir borte i timesvis tar jeg bare vogna. Jeg bærer både på mage og rygg, avhengig av situasjonen. På rygg når det er snakk om "nyttebæring" - i butikken, til og fra lokalsenteret, sånne ting. På magen hvis hun er trøtt, kosete, trenger å roes ned for soving, hvis vi skal bruke kollektivtransport, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #315 Del Skrevet 13. desember 2009 I dag har jeg visst fått i meg litt av den turbobensinen igjen. Får gjort masse! Det er utrolig deilig. Har støvsuget hele huset, hengt opp to brannslukningsapparater (julegave på forskudd), badet lillejenta, vasket stolen hennes (det trengs!), ryddet litt, satt på klesvask og satt deig til lussekatter. Nå skal jeg ned og finne frem adventsstaken (*kremt* 3. søndag i advent, sa du? ). Jeg liker sånne dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. desember 2009 #316 Del Skrevet 13. desember 2009 Så flott, vi har også hatt noen slike dager i uken som har gått. Fått gjort kjempe masse, og det er så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #317 Del Skrevet 13. desember 2009 Så flott, vi har også hatt noen slike dager i uken som har gått. Fått gjort kjempe masse, og det er så deilig! Tenk om alle dager var sånn... *drømme* --- Vi har vært ute på en liten julegavehandletur + at vi fikk kjøpt et par andre ting vi trengte. Låsblad til baderomsdøra og tidsbryter til en lampe. Også ble det to litt julete Durance-lys til meg, synes ikke det jeg har stående nå - Verveine - er helt riktig til årstiden. Kjøpte Vanille og Thé aux épices, som sammen blir midt i blinken. Gleder meg til å brenne dem i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #318 Del Skrevet 14. desember 2009 Urk... Bra lei av å handle julegaver nå. Blir jo aldri ferdig, og mannen er fullstendig shoppinghemmet når det gjelder alt annet enn sykkelutstyr og stæsj til radiostyrte biler. Også viser det seg at den ene tingen jeg tenkte at var kjempegreit og bare å kjøpe når det passet sånn - til broren min - jo, det har besteforeldrene mine alt kjøpt til ham. Så nå ANER jeg ikke hva han skal få. Hva pokker gir man til en 17-åring? Klær tør jeg ikke prøve meg på, han vet veldig godt hva han liker og ikke liker, og jeg føler meg rett og slett litt for gammel til å skjønne hvordan han tenker om stil. Hobbyen hans kan han like gjerne kjøpe utstyr til selv, da han jobber i en "relevant" butikk og får personalrabatt. Det ene spillet han ønsket seg har bestemor og bestefar kjøpt til ham, det andre spilte mannen med ham sist vi var på besøk (dvs han har kjøpt det selv). Barbermaskin kunne passet, men blir for dyrt. Musikk og filmer går jeg ut fra at han laster ned, han leser lite skjønnlitteratur, har det han trenger av sports- og turutstyr... Uæææh! Noen gode forslag? :klø: Alkohol? I tillegg har vi begge to (altså mannen og jeg) foreldre som har bursdag kloss opptil jul, så vi må pønske ut to bursdagsgaver også. Fotobøkene har enda ikke kommet, julegaven mannen og jeg skal gi til hverandre har vi glemt å bestille, bestemor og bestefar er som vanlig vanskelig, og venninnegaver har jeg knapt tenkt tanken på. Det eneste som er trygt i havn er lillejentas gaver (en julebok med hilsen ("fra mamma og pappa julen 2009") og en bondegård (med litt flere dyr og sånt enn det som står på bildet), samt det som skal sendes avgårde (i morgen!) til svoger og svigerinne. Mannens lille ekstragave endte forresten opp med å koste 600 kr + frakt. Jeg eier ikke evne til å begrense meg! Dagens lille hjertesukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. desember 2009 #319 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja, gi lillebrodern en halvflaske vodka Nei, tulla nå. Gavekort? Det virker kanskje litt kjedelig, men da får de jo kjøpe akkurat hva de vil. På det store senteret i nærheten får man jo gavekort man kan bruke i alle butikkene Sambo sin ekstragave kommer på nesten 1000,- så vi er flere som ikke kan å begrense seg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #320 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja, gi lillebrodern en halvflaske vodka Nei, tulla nå. Gavekort? Det virker kanskje litt kjedelig, men da får de jo kjøpe akkurat hva de vil. På det store senteret i nærheten får man jo gavekort man kan bruke i alle butikkene Sambo sin ekstragave kommer på nesten 1000,- så vi er flere som ikke kan å begrense seg her Høhø, se for deg øvrig families uttrykk i det 17-åringen pakker opp julegaven sin. Mamma og pappa så ut som det vin er laget av (dvs sure druer) første gang jeg ble tilbudt - og akspterte - et glass vin i selskap, og da var jeg 18. (Eller altså, det var første gang de var i nærheten da jeg drakk. ) Gavekort var lurt, men under over alle undre, jeg fant gave på det lokale (lille) senteret her i dag! De hadde fylt på 50-70%-stativet sitt med litt nytt i sportsbutikken, de er veldig flinke til å sette ned rester ganske grundig der. Og jamen hang det ikke en North Face pac-lite-jakke der, satt ned fra 1600 til 400 kr. Fin var den også, svart med grønne detaljer. OG jeg fikk byttekort på den, så hvis den ikke er noe, kan han bytte den. Kjempeflott! Det ordner seg for snille piker, er det ikke det de sier? Godt det ikke bare er mine ekstragaver som blir dyre. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå