Gjest ~Milla~ Skrevet 15. januar 2010 #401 Del Skrevet 15. januar 2010 Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 15. januar 2010 #402 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg følger med på bloggen din, men kommentarer er jeg veldig dårlig med, så nå måtte jeg bare inn her og rose deg, for du lager så utrolig mye fint! Tenk om jeg kunne sydd og strikket som deg! Foreløpig går det i ullsokker bare, hehe. Og Turnerose er jo kjempesøt. Hun begynner å bli stor jente nå! Er ikke lenge til hun springer som en liten propell gjennom rommet, tenker jeg P.S.: Lykke til med jobbsøking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #403 Del Skrevet 17. januar 2010 Tusle: Tusen takk! Sånn ferdig utdannet-stilling? Eller ved siden av studiene-stilling? Trekkoppfuglen: Skriver det ikke her, men kan sende deg en PM! Håper gutta dine er bedre, jeg skjønner godt at du blir litt ør av å være hjemme med to syke små... Jeg blir i grunnen litt ør av å være med én frisk liten! Milla: Takk! Og takk i like måte, bare på en litt annen front. Cantaloupe: Oi, tusen takk! Det var koselig å høre. Men det er bare å kaste seg ut i det, så lager du brått mer enn ullsokker! Jeg fikk en fin bok i posten i går, Strikkeboka av Gerd Fjellanger, den kan anbefales. Mange av oppskriftene er ikke helt "meg", men det står veldig godt forklart hvordan man får til ulike teknikker - strikking med flere farger, mønsterstrikking, strukturstrikking osv. Kjekt å ha! Og for ordens skyld - sokker har jeg enda ikke turt å prøve meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. januar 2010 #404 Del Skrevet 17. januar 2010 Sånn ferdig utdannet-stilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #405 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Har enda ikke fått skrevet søknad, for jeg har jo gått hen og blitt syk... Mannen også. Turnerose er selvsagt frisk igjen og freser rundt her som en liten propell. Men jeg er heldigvis ikke så slapp som jeg pleier å være når jeg er forkjøla, det virker som om immunforsvaret tar ganske godt av nå mens jeg ammer. Så jeg har akkurat støvsuget og ryddet hele stua. Får få unna søknaden også i dag. Prøving har det blitt dårlig med denne måneden, mannen er altså syk og min syke mann orker ihvertfall ikke . Han synes så utrolig synd på seg selv og ligger i senga og sukker og stønner, stakkar. Skulle tro han var døden nær, men det er altså snakk om en ganske ordinær og ikke veldig kraftig forkjølelse. Men jeg merker tydeligere enn før når jeg har eggløsning nå, tror jeg, og det er jo faktisk ganske praktisk, må jeg si! Vi får kjøre på om et par måneder igjen, sånn siden jeg er så sær at jeg utelukker november og desember. Jeg "tvang" mannen en tur på Ikea i går kveld, da. Selv om han snufset og syntes det var en dårlig idé. (Merkelig at det ikke var tilfellet da han fant på at han skulle ut og lage radiostyrt-bane i snøen?) Har laget liste en stund, og det var noen ting vi trengte. Alt skulle være på lager iflg nettsidene, men det var selvsagt to ting som ikke var tilgjengelig der ute... Men det meste var der, og han kom hjem med flere skoskap, skapinnsatser til lillejentas hylle, gåvogn, et Antonius-stativ til (litt høyere og uten hjul) - og kokosboller. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_4chsmu1.gif' alt=':nigo:'> Han kan stikke innom den andre Ikea'en en gang han er den veien på jobb og ta med det de ikke hadde - sengehimmel til Turnerose og en arbeidslampe til kontoret. Den vi har fra før av sistnevnte har rett og slett brukket. (Altså, den er ikke helt lik, men det er en billig arbeidslampe fra Ikea, det også.) Men det er bare ekstralampe til pirkearbeid, så det er ikke noe hastverk. Endret 17. januar 2010 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #406 Del Skrevet 17. januar 2010 Sånn ferdig utdannet-stilling Oooh, spennende! Håper det dukker opp noe tilsvarende når du er ferdig også, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 17. januar 2010 Høhø... Jeg har lagt til et par "treggings" i H&M-bestillingen min. Jeg tror egentlig ikke det er noe for meg, men jeg må prøve. Det ser jo nokså behagelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #408 Del Skrevet 19. januar 2010 Woohoo! Jeg har gått og ventet på den første 10%-rabatten hos H&M, og i dag kom den - før de hadde fått somlet seg til å sende bestillingen min. Så nå har jeg lagt inn alt som fortsatt var inne på nytt med 10% avslag. Også avbestilte jeg treggingsene igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. januar 2010 #409 Del Skrevet 19. januar 2010 Praaktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #410 Del Skrevet 20. januar 2010 Praaktisk --- Må bare skryte litt av flinke Turnerose! Hun går nå lange turer (dvs tre-fire meter ) med gåvogna si, helt på egenhånd! Det er så langt hun kommer uten å måtte svinge. Aller morsomst er det når hun har noe spennende oppi vogna - favoritten er en liten plastfisk - som hun kan stanse og peke litt på underveis. Hun er så flink! Og hun har blitt så stor! Tenk at snart er hun ett år og snart går hun selv! Jeg satser på en nokså shoppingfri februar. Det har tatt litt av i det siste, så nå er det skjerpings. Går jeg tom for produkter og sånt kan jeg selvsagt bruke nye, men jeg tror ikke egentlig at det skal skje. Og H&M-bestillingen som allerede ligger inne, samt de gule ballerinaskoene jeg bestilte hos Ellos i går med 30% rabatt (en vårnødvendighet!) er selvsagt greie siden de alt er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #411 Del Skrevet 20. januar 2010 Størsteparten av H&M-bestillingen er forresten sendt til pakking, så det var jamen flaks at jeg fikk lagt inn på nytt med 10% avslag i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 20. januar 2010 Hehe, godt det fortsatt er januar, da... For jeg meldte meg akkurat inn i enda en bokklubb for å få gavekort på 750 kr. Nå er jeg med i alle man kan få gavekort i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. januar 2010 #413 Del Skrevet 20. januar 2010 Så flink hun er Jeg tror faktisk jeg skal kjøpe et par Repettos i år, og dette året skal jeg faktisk gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #414 Del Skrevet 20. januar 2010 Så flink hun er Jeg tror faktisk jeg skal kjøpe et par Repettos i år, og dette året skal jeg faktisk gjøre det Åh, men jeg tror LaRedoute har sluttet å føre Repetto! Finner ihvertfall ikke noe der lenger... Så da vet jeg ikke om det er noen i Norge som fører Repetto lenger? Du har jo eBay og sånt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. januar 2010 #415 Del Skrevet 20. januar 2010 Åh, men jeg tror LaRedoute har sluttet å føre Repetto! Finner ihvertfall ikke noe der lenger... Så da vet jeg ikke om det er noen i Norge som fører Repetto lenger? Du har jo eBay og sånt, da. Ja, jeg så det rett etter at jeg postet her hos deg. Ja, jeg får tråle eBay, kanskje det dukker opp noe gunstig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 20. januar 2010 #416 Del Skrevet 20. januar 2010 Så fin lita prinsesse. Hadde helt glemt bloggen din jeg, så hadde bare link til den gamle Mye fint du har laget i det siste da, og ser ut som dere har fått huset kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #417 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, jeg så det rett etter at jeg postet her hos deg. Ja, jeg får tråle eBay, kanskje det dukker opp noe gunstig Krysser fingrene for det! Så fin lita prinsesse. Hadde helt glemt bloggen din jeg, så hadde bare link til den gamle Mye fint du har laget i det siste da, og ser ut som dere har fått huset kjempefint. Hehe, det blir mye å holde styr på etterhvert! Jeg glemmer også blogger og dagbøker og alt som er... Men veldig koselig når man gjenoppdager det, da. --- Ooops... Jeg skulle bare ut etter risvin i lunchpausen (som ble sake, siden de ikke har kinesisk risvin på Vinmonopolet ), men så ramlet jeg visst innom Accessorize i samme slengen... Fant masse moro på 70%-salget! Endte med to halskjeder (et stort med tøysnor og store (keramikk-) perler, og et i en sånn litt blek gullfarge med et hjerte, en perle og litt annet smått på), to punger/lommebøker (en med metallklipslås, lilla prikkestoff og sløyfe og en med applikerte ugler), en kattemaske som jeg tenkte lillejenta kan bruke på karneval om et år eller to, og et tynt silkeskjerf med fargerike ruter på svart bunn. Alt til den nette sum av 191 kr. Den avdelingen som ligger på Oslo S har alltid masse kult, sikkert siden den ligger litt bortgjemt. Den på City er alltid veldig utplukket... Snart ferdig på jobb nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #418 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har jo forresten glemt å legge ut ukemenyen! Fy meg! Skal prøve å huske å gjøre det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. januar 2010 #419 Del Skrevet 21. januar 2010 Artig med salg Når får vi se mee bilder av huset i bloggen? Spent på hvordan det har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #420 Del Skrevet 22. januar 2010 Artig med salg Når får vi se mee bilder av huset i bloggen? Spent på hvordan det har blitt Du, jeg vet ikke helt når det blir - vi blir jo aldri ferdige med ting, pluss at det ser fullstendig bomba ut til enhver tid siden lillejenta er midt i "rive ut/ned alt jeg får tak i"-perioden. Til sommeren, kanskje? Glemte ukemenyen! Jaja, neste uke... Nå er det fredag og jeg gidder ikke. --- Nå burde jeg egentlig ikke være her, skal ha besøk om et par timer og jeg ligger litt dårlig an... Men måtte bare rapportere om at H&M-pakke kom i dag! Noe blandet resultat, men det som var bra var skikkelig bra. Skikkelig gjennomgang kommer i løpet av helgen! Nuh - rydding og matlaging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå