Gå til innhold

Bortevekkistan

*Joyce*

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Den jakken var kjempe fin, så utrolig smart :)

Jeg vet hvem jeg skal spørre (når det blir aktuelt) når jeg trenger gode tips... du har peiling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :klemmer:

Så trist med katten da, men nå sover han godt og har ikke vondt mer :troest: Og 19 år, det er en respektabel alder for en pus altså :)

Du svir vekk litt av det store januarlånet du også ja? Jeg klarer knapt å styre meg :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi: Hvis du skal bære ute i sånne temperaturer som vi har nå begynner det faktisk å bli en nødvendighet. :fnise:

Milla: :ler:

Tusle: Det var veldig vondt og samtidig en stor lettelse. Gode, fine pusen min. :)

Har du shoppet? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkedryss i postkassa i dag! :strix:

Fra Bleieboden kom fire bind i to forskjellige størrelser, en badebleie til lillejenta i en størrelse større enn hun har nå, og en avvenningstruse.

Diverse fra eBay - to nøster Rowan Cocoon i denne fargen, 1 yard av et nydelig stoff (husker ikke hva det heter i farten, kan finne bilde senere), og en BH.

Fra Amazon kom denne boka - den er sååå fin! Gleder meg til å sy litt småplukk!

Så kom julekalenderpremie nummer to - Moby Wrap "Moon" + at jeg hadde fått med et par MaM Wool Tubes i grønt. (Altså leggvarmerne.) Snille julekalenderdamen! :hoppe:

Og til slutt kom rom 1-2-3 som jeg bestilte abonnement på før jul. Det er enormt mye billigere i abonnement enn i løssalg. Gleder meg til å lese! Og de hadde klart å sende sånn at jeg fikk det første nummeret jeg ikke hadde kjøpt, så "thumbs up" til dem. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det er alltid noe man kan shoppe... :ler: Nå har jeg bestilt bursdagsgave til lillejenta, hun skal få sin første dukke. Jenteutgaven. :) Er den ikke søt? Og veldig praktisk mtp søsken. :ler: Så lærer hun seg (forhåpentligvis :fnise:) at hun ikke kan slenge små nyfødte i gulvet, sånn som hun gjør med alt annet om dagen... ;) Hvis det skulle vise seg at hun får en lillebror etterhvert får vi vurdere om hun skal få en dukkebror også. :nigo: Uansett, de var i ferd med å bli utsolgt og skulle ikke få inn flere før i februar, og da kan det jo være for sent! Så for å være på den sikre siden bestilte jeg bare. :lol:

Nå må jeg vel i gang med å sy tøybleier i miniatyr samt litt mer klær til babyen! ;)

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt! :jepp: Du imponerer stadig med syprosjektene dine. Hadde jeg bare hatt et snev av dine evner, hadde jeg vært kjempe fornøyd. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt! :jepp: Du imponerer stadig med syprosjektene dine. Hadde jeg bare hatt et snev av dine evner, hadde jeg vært kjempe fornøyd. :ler:

Bare å sette i gang! ;) Øvelse gjør mester!

Jeg er håpløs :fnise:

Tenk at lillejenta di snart er et år, så fort det har gått :hakeslepp:

Ja, det er helt sprøtt... Skjønner ikke helt hvor året har blitt av!

Du, Joyce, de halvcupstørrelsene, hva er størst av feks. DD og D?

Doble er størst! Jeg er oppe i HH nå... :hakeslepp:

Herlig dukke.... kanskje jeg skulle hatt en slik å øve meg på mens vi prøver :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer salgshopping. Mer vinterklær til lillejenta, til neste år. Reima-votter, By-Torinn heldress i ull med høy hals, to par Robeez (et i 12-18 mnd og et i 18-24 mnd), også en lue til mannen og et par tynne ullsokker fra meg (begge fra barneutstyrsbutikken :lol:). Også har jeg kjøpt babyakebrett, Hamax Baby Bob. Det var ikke på salg, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, må kjøpe nye, mine passer ikke lenger. Sliter litt med å finne ut hvilken størrelse jeg skal satse på. Oslo skal jeg ikke til, sånn med det første, og undertøysbutikken her i byen har en helt merkelig dame ansatt. Hun er så snål. Tenkte jeg skulle satse på internett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre om den først aketuren :nigo:

Det blir nok ikke før det er varmere enn -10 igjen...

Takk, må kjøpe nye, mine passer ikke lenger. Sliter litt med å finne ut hvilken størrelse jeg skal satse på. Oslo skal jeg ikke til, sånn med det første, og undertøysbutikken her i byen har en helt merkelig dame ansatt. Hun er så snål. Tenkte jeg skulle satse på internett ;)

Vet du, jeg kjøpte på eBay nå, det er så billig der at jeg fant ut at det lønnet seg å gjøre et bomkjøp fremfor å gå på LaLina og måle. Jeg hadde jo en anelse om størrelsen, da, jeg har blitt tynnere og måtte derfor ned i omkrets, pluss litt opp i cup. Gjorde en bommert først, men den kan fint brukes hvis jeg får skaffet meg en sånn "bra extender". De jeg kjøpte for å prøve kostet £16-17 med frakt. Ikke dyrt i det hele tatt! Så det anbefaler jeg. Og du kan jo som regel få disse selgerne til å skrive ned verdien litt, også, dersom du handler for mer enn 200 kr. Jeg traff blink på andre forsøk (70HH), så nå har jeg storhandlet. :ler: (Noe som uansett var på tide, for makan så stygge noen av BHene mine var da jeg tok dem frem i høst! Man ser det liksom ikke når man bruker dem hver dag... Men de eldste var vel også 3 år gamle eller noe, så det er vel ikke så rart. Egentlig. ;))

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter jeg med en bitteliten baby på fanget... I dukkeform, vel å merke. :ler: Bursdagsgaven til lillejenta kom i posten i dag, og den er ordentlig fin. Bare litt sært å hente en "baby" i en boblekonvolutt på postkontoret. :lol: Lillejenta fikk se litt på den, og hun så ut til å like den veldig godt - hun stappet umiddelbart smokken i munnen på den, så hun må ha skjønt en ting eller tre. :fnise: Jeg tror hun bare skal få den nå, hun skjønner jo ikke greia med bursdag og gaver uansett - så får jeg heller pakke den inn til ære for besteforeldrene når bursdagen kommer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte litt av at jeg fikk A til å bæsje på potta i dag :ler:. Inspirert av deg satte jeg henne på potta i dag tidlig og sa at hun måtte prøve å bæsje, og lagde pressefjes til henne :fnise:, og jammen kom ikke morgenpoopen oppi potta!

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte litt av at jeg fikk A til å bæsje på potta i dag :ler:. Inspirert av deg satte jeg henne på potta i dag tidlig og sa at hun måtte prøve å bæsje, og lagde pressefjes til henne :fnise:, og jammen kom ikke morgenpoopen oppi potta!

Hurra!

Yay! Flinke A! Ikke sant det er deilig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...