Gjest ~Milla~ Skrevet 6. januar 2010 #361 Del Skrevet 6. januar 2010 Den jakken var kjempe fin, så utrolig smart Jeg vet hvem jeg skal spørre (når det blir aktuelt) når jeg trenger gode tips... du har peiling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. januar 2010 #362 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei vennen Så trist med katten da, men nå sover han godt og har ikke vondt mer Og 19 år, det er en respektabel alder for en pus altså Du svir vekk litt av det store januarlånet du også ja? Jeg klarer knapt å styre meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #363 Del Skrevet 6. januar 2010 Tussi: Hvis du skal bære ute i sånne temperaturer som vi har nå begynner det faktisk å bli en nødvendighet. Milla: Tusle: Det var veldig vondt og samtidig en stor lettelse. Gode, fine pusen min. Har du shoppet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 6. januar 2010 Pakkedryss i postkassa i dag! Fra Bleieboden kom fire bind i to forskjellige størrelser, en badebleie til lillejenta i en størrelse større enn hun har nå, og en avvenningstruse. Diverse fra eBay - to nøster Rowan Cocoon i denne fargen, 1 yard av et nydelig stoff (husker ikke hva det heter i farten, kan finne bilde senere), og en BH. Fra Amazon kom denne boka - den er sååå fin! Gleder meg til å sy litt småplukk! Så kom julekalenderpremie nummer to - Moby Wrap "Moon" + at jeg hadde fått med et par MaM Wool Tubes i grønt. (Altså leggvarmerne.) Snille julekalenderdamen! Og til slutt kom rom 1-2-3 som jeg bestilte abonnement på før jul. Det er enormt mye billigere i abonnement enn i løssalg. Gleder meg til å lese! Og de hadde klart å sende sånn at jeg fikk det første nummeret jeg ikke hadde kjøpt, så "thumbs up" til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. januar 2010 #365 Del Skrevet 6. januar 2010 Ja, og starta ny shoppingdagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #366 Del Skrevet 6. januar 2010 Ja, og starta ny shoppingdagbok Du, altså! *går og finner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #367 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hehe, det er alltid noe man kan shoppe... Nå har jeg bestilt bursdagsgave til lillejenta, hun skal få sin første dukke. Jenteutgaven. Er den ikke søt? Og veldig praktisk mtp søsken. Så lærer hun seg (forhåpentligvis ) at hun ikke kan slenge små nyfødte i gulvet, sånn som hun gjør med alt annet om dagen... Hvis det skulle vise seg at hun får en lillebror etterhvert får vi vurdere om hun skal få en dukkebror også. Uansett, de var i ferd med å bli utsolgt og skulle ikke få inn flere før i februar, og da kan det jo være for sent! Så for å være på den sikre siden bestilte jeg bare. Nå må jeg vel i gang med å sy tøybleier i miniatyr samt litt mer klær til babyen! Endret 6. januar 2010 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 7. januar 2010 #368 Del Skrevet 7. januar 2010 Så søt! Du imponerer stadig med syprosjektene dine. Hadde jeg bare hatt et snev av dine evner, hadde jeg vært kjempe fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 7. januar 2010 #369 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er håpløs Tenk at lillejenta di snart er et år, så fort det har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 7. januar 2010 #370 Del Skrevet 7. januar 2010 Du, Joyce, de halvcupstørrelsene, hva er størst av feks. DD og D? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. januar 2010 #371 Del Skrevet 7. januar 2010 Herlig dukke.... kanskje jeg skulle hatt en slik å øve meg på mens vi prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #372 Del Skrevet 7. januar 2010 Så søt! Du imponerer stadig med syprosjektene dine. Hadde jeg bare hatt et snev av dine evner, hadde jeg vært kjempe fornøyd. Bare å sette i gang! Øvelse gjør mester! Jeg er håpløs Tenk at lillejenta di snart er et år, så fort det har gått Ja, det er helt sprøtt... Skjønner ikke helt hvor året har blitt av! Du, Joyce, de halvcupstørrelsene, hva er størst av feks. DD og D? Doble er størst! Jeg er oppe i HH nå... Herlig dukke.... kanskje jeg skulle hatt en slik å øve meg på mens vi prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 7. januar 2010 Litt mer salgshopping. Mer vinterklær til lillejenta, til neste år. Reima-votter, By-Torinn heldress i ull med høy hals, to par Robeez (et i 12-18 mnd og et i 18-24 mnd), også en lue til mannen og et par tynne ullsokker fra meg (begge fra barneutstyrsbutikken ). Også har jeg kjøpt babyakebrett, Hamax Baby Bob. Det var ikke på salg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. januar 2010 #374 Del Skrevet 7. januar 2010 Gleder meg til å høre om den først aketuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. januar 2010 #375 Del Skrevet 8. januar 2010 Takk, må kjøpe nye, mine passer ikke lenger. Sliter litt med å finne ut hvilken størrelse jeg skal satse på. Oslo skal jeg ikke til, sånn med det første, og undertøysbutikken her i byen har en helt merkelig dame ansatt. Hun er så snål. Tenkte jeg skulle satse på internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #376 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Gleder meg til å høre om den først aketuren Det blir nok ikke før det er varmere enn -10 igjen... Takk, må kjøpe nye, mine passer ikke lenger. Sliter litt med å finne ut hvilken størrelse jeg skal satse på. Oslo skal jeg ikke til, sånn med det første, og undertøysbutikken her i byen har en helt merkelig dame ansatt. Hun er så snål. Tenkte jeg skulle satse på internett Vet du, jeg kjøpte på eBay nå, det er så billig der at jeg fant ut at det lønnet seg å gjøre et bomkjøp fremfor å gå på LaLina og måle. Jeg hadde jo en anelse om størrelsen, da, jeg har blitt tynnere og måtte derfor ned i omkrets, pluss litt opp i cup. Gjorde en bommert først, men den kan fint brukes hvis jeg får skaffet meg en sånn "bra extender". De jeg kjøpte for å prøve kostet £16-17 med frakt. Ikke dyrt i det hele tatt! Så det anbefaler jeg. Og du kan jo som regel få disse selgerne til å skrive ned verdien litt, også, dersom du handler for mer enn 200 kr. Jeg traff blink på andre forsøk (70HH), så nå har jeg storhandlet. (Noe som uansett var på tide, for makan så stygge noen av BHene mine var da jeg tok dem frem i høst! Man ser det liksom ikke når man bruker dem hver dag... Men de eldste var vel også 3 år gamle eller noe, så det er vel ikke så rart. Egentlig. ) Endret 9. januar 2010 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #377 Del Skrevet 9. januar 2010 Her sitter jeg med en bitteliten baby på fanget... I dukkeform, vel å merke. Bursdagsgaven til lillejenta kom i posten i dag, og den er ordentlig fin. Bare litt sært å hente en "baby" i en boblekonvolutt på postkontoret. Lillejenta fikk se litt på den, og hun så ut til å like den veldig godt - hun stappet umiddelbart smokken i munnen på den, så hun må ha skjønt en ting eller tre. Jeg tror hun bare skal få den nå, hun skjønner jo ikke greia med bursdag og gaver uansett - så får jeg heller pakke den inn til ære for besteforeldrene når bursdagen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 10. januar 2010 #378 Del Skrevet 10. januar 2010 Må bare skryte litt av at jeg fikk A til å bæsje på potta i dag . Inspirert av deg satte jeg henne på potta i dag tidlig og sa at hun måtte prøve å bæsje, og lagde pressefjes til henne , og jammen kom ikke morgenpoopen oppi potta! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 10. januar 2010 Må bare skryte litt av at jeg fikk A til å bæsje på potta i dag . Inspirert av deg satte jeg henne på potta i dag tidlig og sa at hun måtte prøve å bæsje, og lagde pressefjes til henne , og jammen kom ikke morgenpoopen oppi potta! Hurra! Yay! Flinke A! Ikke sant det er deilig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 10. januar 2010 #380 Del Skrevet 10. januar 2010 Veldig! Én bæsjebleie mindre, alle monner drar . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå