Honesty Skrevet 30. august 2013 #4141 Del Skrevet 30. august 2013 Her er det jeg som er superforkjølet, og ungene hoster og snørrer, men ingenting alvorlig. Jeg er i grunnen glad det ikke er mannen som er syk, for det hadde blitt i overkant for ørene mine. Har Safa ullstrømpebukser i str. 110 (e.l.)? Frøkna brukte noen i 90 i fjor, men de var allerede da for korte i beina. Jeg har kjøpt et par fra Janus, men tror ikke jeg liker fasongen på dem, så egentlig er jeg litt på utkikk etter Safa dersom det finnes til så store barn, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 30. august 2013 Forfatter #4142 Del Skrevet 30. august 2013 Her er det jeg som er superforkjølet, og ungene hoster og snørrer, men ingenting alvorlig. Jeg er i grunnen glad det ikke er mannen som er syk, for det hadde blitt i overkant for ørene mine. Har Safa ullstrømpebukser i str. 110 (e.l.)? Frøkna brukte noen i 90 i fjor, men de var allerede da for korte i beina. Jeg har kjøpt et par fra Janus, men tror ikke jeg liker fasongen på dem, så egentlig er jeg litt på utkikk etter Safa dersom det finnes til så store barn, også. Vi har akkurat kjøpt Safa i 122/128 (!) til Turnerose, så ja, det finnes. Sparkjøp har hatt kampanje med 30% på Safa, men den er visst over, ser det ut til... Var der vi kjøpte fra. Ungen har lange bein og klager på at strømpebukser sklir ned, så vi har gått opp en størrelse. Jeg kan virkelig ikke utstå for korte strømpebukser selv, så jeg skjønner henne godt. God bedring! Og ja, man flu er verre enn det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. august 2013 #4143 Del Skrevet 30. august 2013 For korte strømpiser er grusomt! Liker best Safa sine jeg også, vi venter en eske med arveull fra mitt Safafrelste søskenbarn Blir kjekt å se gjennom esken, så får vi ta shoppingen etter vi har fått oversikten. Godt med litt rolig dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 30. august 2013 #4144 Del Skrevet 30. august 2013 Vi har hatt litt ymse fra Kavat, Ecco, Superfit... Jeg er opptatt av at sålen skal være myk, hele sålen, ikke bare på midten. Videre vil jeg ha sko som går litt opp rundt ankelen, så de er litt stødige. Helst skinn, som puster godt og ikke får stink i med en gang. Det med stive sko er gammel og utdatert lærdom, husker det hadde endret seg alt tidlig på 90-tallet, da broder'n skulle ha sko. Mine første var de klassiske hvite med stiv skinnsåle... Nå anbefaler de jo å gå mest mulig barbeint, ikke bruke tøfler med skosåle, osv... Si det til SM... Jeg går nesten uten unntak med skinnsko selv (vil heller ikke ha stink med en gang ), så det er egentlig første kravet. Et sted på lista kommer også et krav om at de ikke skal se helt jævli ut. Første forsøk med sko på, gikk forresten ikke spesielt bra. Det var ikke populært! Jeg skjønner Småen godt, jeg. Det er mye deiligere å gå barbeint. Noe jeg selv gjør stadig vekk, faktisk. Håper helgen deres blir relativt sykdomsfri! Disse bakteriebombebarnehagene, altså.. Hmf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 30. august 2013 Forfatter #4145 Del Skrevet 30. august 2013 For korte strømpiser er grusomt! Liker best Safa sine jeg også, vi venter en eske med arveull fra mitt Safafrelste søskenbarn Blir kjekt å se gjennom esken, så får vi ta shoppingen etter vi har fått oversikten. Godt med litt rolig dag på jobb Hurra for Safafrelste søskenbarn! Herlig å arve, vi har dessverre ikke så mange å arve fra, sånn bortsett fra fra Turnerose til Snorkfrøken, såklart. Rolig dag på jobb er ikke å forakte, særlig ikke etter en intens førsteuke... Hvordan går det med deg og jobbsøkingen? Si det til SM... Jeg går nesten uten unntak med skinnsko selv (vil heller ikke ha stink med en gang ), så det er egentlig første kravet. Et sted på lista kommer også et krav om at de ikke skal se helt jævli ut. Første forsøk med sko på, gikk forresten ikke spesielt bra. Det var ikke populært! Jeg skjønner Småen godt, jeg. Det er mye deiligere å gå barbeint. Noe jeg selv gjør stadig vekk, faktisk. Håper helgen deres blir relativt sykdomsfri! Disse bakteriebombebarnehagene, altså.. Hmf. Var litt rart med sko hos oss også sånn i starten, men nå er hun nesten forelska i skoene sine. Vil gjerne ut, og da kommer hun vandrende med skoene i hånda og sier "ut!" gjentatte ganger. Hun svigermora di, altså. Jeg blir litt sliten av bare å tenke på å forholde meg til henne. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. august 2013 #4146 Del Skrevet 30. august 2013 Sier ikke nei takk til ull og vinterøy, i allefall ikke nå når det ikke kommer inn noe annet enn barnetrygd på kontoen min Det går raskt fra sparekontoen gitt. Søker og søker så får vi se, det blir nok jobb til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 31. august 2013 #4147 Del Skrevet 31. august 2013 Hun skravler veldig, Snorkis? Her kommer det i rykk og napp, virker som han prøver, men motorikken er ikke på plass. Plutselig kommer det ganske avanserte ord (pannekake!!!), men det gjentas ikke sånn umiddelbart. I sommer gikk det i "jordbær", "jooobææ". I bilen i går kom det "poopy", etter at jeg sa "poopyface". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. september 2013 #4148 Del Skrevet 4. september 2013 Koselig å lese at du har startet i ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 4. september 2013 Forfatter #4149 Del Skrevet 4. september 2013 Sier ikke nei takk til ull og vinterøy, i allefall ikke nå når det ikke kommer inn noe annet enn barnetrygd på kontoen min Det går raskt fra sparekontoen gitt. Søker og søker så får vi se, det blir nok jobb til slutt Krysser fingrene for at du får napp et bra sted snart! Hun skravler veldig, Snorkis? Her kommer det i rykk og napp, virker som han prøver, men motorikken er ikke på plass. Plutselig kommer det ganske avanserte ord (pannekake!!!), men det gjentas ikke sånn umiddelbart. I sommer gikk det i "jordbær", "jooobææ". I bilen i går kom det "poopy", etter at jeg sa "poopyface". Skravler fælt, ja, det gjør hun! Såpass at forbipasserende flirer når de går forbi. Typisk sitter hun på ryggen min og plaprer av sted. (Det kan jo tenkes at de egentlig flirer av meg, da, som svarer henne på en blanding av hennes og mitt språk. Høres nok superglup ut når jeg går rundt og sier "brum-brum, ja!" og "tittei!"...) Hun sier ganske mye nå, altså ord som går igjen stort sett daglig: uss (buss), brum-brum (bil/traktor/hjullaster... Alt som ikke er buss!), vovva/vovvov (alt av dyr, inkludert fugler), va (vann), ma (mat/pupp), ut/ute, ooo (sko), jeish (kjeks), isj (is), meli (Turnerose), immm (Timmy, hehe)... Pluss det hun har sagt en stund, som mamma og dadda, ha den, se der, den der, hei, hadet, hallo, botte/tittei. Synes nå det var et ganske bra utvalg av ord hos dere også, jeg! Pannekake er rimelig avansert, altså! Og poopy også, forsåvidt. Koselig å lese at du har startet i ny jobb. Takk for det! Hvordan går det med deg og jobbsøking? Er det kanskje litt enklere for deg der dere bor nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 4. september 2013 Forfatter #4150 Del Skrevet 4. september 2013 Mannen prøver å legge Turnerose (lettere sagt enn gjort med den lille utsettelsesmesteren og skravlepapegøya der), mens jeg har plumpet ned i sofaen. Sitter her med en kurv rene bleier som skal stappes, en barselgave som skal strikkes ferdig, et nytt nummer av Boligpluss, Farris og eplebåter (BM: Joyce spiser ting hun ikke tåler). Og ser på Luksusfellen, hehe. I dag ble det halv dag på jobb, for Snorkfrøken skulle få vaksinen vi utsatte på 15-mndkontrollen, og mannen er rett og slett helt ubrukelig når det er sprøyter involvert. Så jeg dro fra jobb før lunch og hentet henne, spurtet bort til helsestasjonen og rakk det akkurat. Etterpå vandret vi en liten tur innom senteret på vei hjem, og jeg handlet meg noen klesplagg på gefülen (hvorav halvparten skal tilbake, så ikke sånn supervellykket, men pytt!), handlet mat og gikk hjemom med det før vi hentet Turnerose. Dagene går så fryktelig fort for tiden! Det ER virkelig ikke mye tid igjen til familieliv etter barnehage, middagslaging og -spising. Snorkfrøken legger seg 19.30-20 nå, som jo tross alt er "sent" i forhold til mange, men jeg synes fortsatt det er rart å se henne så lite. Så sånn sett var det veldig allright med den vaksinen i dag. Fint å ha henne på ryggen og gå tur. Ikke lenge siden sist, men jeg savner det litt alt. Barnehagen begynner forresten å gå seg til, da jeg leverte i går hadde hun alt begynt å roe seg da jeg gikk ut døra fra avdelingen. Så da blir det spennende å se hvordan det går når de flytter til uka... *sukk* Men i brakkene kommer jentene til å være nærmere hverandre på alle måter, det er et mer "normalt" barnehagebygg i den forstand, og uteområdet er mikroskopisk, hehe, så jeg håper at det kan være en trygghet og glede for begge. Kommer til å savne uteområdet de har nå, det er helt sikkert, for det er virkelig unikt. Det er visstnok en av to barnehager som har vært her siden 50-tallet, og den gangen var det litt større utvalg av tomter, tror jeg. Vi har forresten bestilt oss en ny vogn! Dvs en sykkel-/joggevogn - Chariot Cougar 2. Den er det plass til begge jentene i, og vi tenker at det vil være veldig greit å kunne putte begge inn i den uten altfor mye klær og stæsj, trille til bhg og ha den stående i vognskuret der gjennom dagen. Vi får jo en del lengre vei fra uka av - ikke at det er direkte langt, men vi har jo vært bortskjemt med å ha bhg på andre siden av veien. Så til den bruken blir det vanlige hjul på, og i tillegg har vi bestilt sykkelsett så vi kan bruke den som sykkelvogn, også. Håper det blir bra - Turnerose gleder seg vilt, for hun har jo sett Petra i Karsten og Petra-filmen sitte i en sånn og "fly". Men nå får jeg stappe de bleiene, sånn at de er klare til bruk. Fin kveld til alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. september 2013 #4151 Del Skrevet 5. september 2013 Stappe bleier ja.... Jeg som engang vurderte tøybleier. Er igrunn veldig glad valget falt på bruk og kast, da jeg synes jeg er overarbeidet nok fra før. Kjenner jeg godt igjen med travle dager med bare 1 unge! Gratla med ny vogn, den så kjekk ut! Sikkert gøy for jentene dine å sitte ved siden av hverandre inne i der. Hvor store kan ungene være inni der? Håper du trives i den nye jobben din! hva var det nå igjen? Skal den gamle barnehagen fikses, derfor skal de gå i brakkebarnehage enn så lenge? Overlevde vesla vaksinen? Her er reaksjonen på den kommet...Dakas liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. september 2013 #4152 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Gratulerer med sykkelvogn! Vi har fått låne (riktignok eldre modell), og den er gull. Brukes ofte, og frøkna elsker å sitte der. Vi hadde definitivt kjøpt om vi ikke hadde fått låne, på sikt kjøper vi kanskje uansett. Da blir det en sånn som dere har, med ekstra hjul og plass til to Kan jeg spørre hva den kostet sånn ca? Trives du på jobb? Er sikkert uvant å jobbe igjen? Jeg grein hele første dagen etter permisjonen, syns det var helt forferdelig.. men det gikk seg jo til heldigvis Og du som er erfaren tobarnsmor - det har kommet lus på avdelingen til frøkna..og jeg sliter med å beholden roen. Er det noe lurt man kan gjøre for å "forebygge"? Shampo med lukt lusa ikke liker f.eks? Lusekam har vi, sjekker jevnlig og særlig nå. Hun har jo MYE og tykt hår, så om hun først får lus er det fullstendig krise Hvordan går det med Nova kjolen forresten? Jeg er så spent på hvordan den blir! Har kjøpt garn og skal strikke en selv, må bare få ferdig to andre prosjekter først Endret 5. september 2013 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. september 2013 Forfatter #4153 Del Skrevet 5. september 2013 Stappe bleier ja.... Jeg som engang vurderte tøybleier. Er igrunn veldig glad valget falt på bruk og kast, da jeg synes jeg er overarbeidet nok fra før. Kjenner jeg godt igjen med travle dager med bare 1 unge! Gratla med ny vogn, den så kjekk ut! Sikkert gøy for jentene dine å sitte ved siden av hverandre inne i der. Hvor store kan ungene være inni der? Håper du trives i den nye jobben din! hva var det nå igjen? Skal den gamle barnehagen fikses, derfor skal de gå i brakkebarnehage enn så lenge? Overlevde vesla vaksinen? Her er reaksjonen på den kommet...Dakas liten. Jeg synes ikke det å stappe bleier er så ille, verre å gå ut med søpla i regn og snø og kulde. Jeg tror virkelig at det der med bleier går mest på vane, egentlig, uansett om man bruker engangs eller tøy. Turnerose passer ihvertfall inni, det har vi testet tidligere, men vet ikke om det er noen makshøyde. Har oppdatert på FB med den nye jobben, så se der, du! Den gamle bhg rives, og så bygges det ny (og større...) på samme sted. Uteområdet skal visstnok bevares, så jeg håper det stemmer. Jeg må si at jeg synes de er rimelig teite hvis de ødelegger det fremste salgspunktet. Så ja, brakkebhg mens den nye bygges. Tviler på at Turnerose kommer tilbake til der de har vært før hun begynner på skolen, ferdigstillelse skal visst være første kvartal 2015, men jeg har overhodet ingen tro på at de holder tidsskjemaet. Ingen reaksjon på vaksinen her enda, hun var rasende på HS da den ble satt, men det gikk fort over med litt pupp. Håper Fløtepusen slipper unna de kraftigste reaksjonene! Gratulerer med sykkelvogn! Vi har fått låne (riktignok eldre modell), og den er gull. Brukes ofte, og frøkna elsker å sitte der. Vi hadde definitivt kjøpt om vi ikke hadde fått låne, på sikt kjøper vi kanskje uansett. Da blir det en sånn som dere har, med ekstra hjul og plass til to Kan jeg spørre hva den kostet sånn ca? Trives du på jobb? Er sikkert uvant å jobbe igjen? Jeg grein hele første dagen etter permisjonen, syns det var helt forferdelig.. men det gikk seg jo til heldigvis Og du som er erfaren tobarnsmor - det har kommet lus på avdelingen til frøkna..og jeg sliter med å beholden roen. Er det noe lurt man kan gjøre for å "forebygge"? Shampo med lukt lusa ikke liker f.eks? Lusekam har vi, sjekker jevnlig og særlig nå. Hun har jo MYE og tykt hår, så om hun først får lus er det fullstendig krise Hvordan går det med Nova kjolen forresten? Jeg er så spent på hvordan den blir! Har kjøpt garn og skal strikke en selv, må bare få ferdig to andre prosjekter først Så bra at dere er fornøyde! Har snakket med en bekjent her som har enkeltversjonen, og de er også superfornøyde. Lovende! Selve vogna kostet 6000, og så kom da hjul, sykkelsett og regntrekk i tillegg. Kjøpte selve vogna hos XXL, det øvrige hos Bikeshop, siden de ikke hadde hos XXL. Det er litt uvant å jobbe, ja, men veldig deilig også. Tøft de første dagene, da Snorkfrøken var lite begeistret for å bli levert i bhg. Men nå går det seg til på alle måter, heldigvis! Lus er ekkelt! *grøss* Vi hadde en runde med det i vinter, men det var bare Turnerose som fikk. Oppdaget det type dagen etter at det var hengt opp lapp om lus på avdelingen, så det ble ikke mye tid til å forebygge... Mye hår på henne også, men det var faktisk ikke så ille, synes jeg - de nye lusemidlene er ikke så verst. Jeg tok en kur jeg også, og Turnerose syntes det var hysterisk morsomt at vi satt der sammen med hodet klint inn med lusekur. Linicin eller noe, tror jeg det het? De har også en sånn forebyggende spray, kanskje det kunne være noe å prøve? Vi kjøpte den også, og brukte den så lenge det var lus på avdelingen. Tror kanskje jeg skal finne den frem igjen nå, høsten er vel høysesong for lus... Nova-kjolen vokser sakte, men sikkert. Har akkurat avsluttet en barselgave i kveld, og det er vel prosjekt nummer to som jeg har tatt innimellom... Men jeg er helt øverst på bolen nå, og skal straks starte på ermene, så det er ikke så aller verst. Tror den blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 5. september 2013 #4154 Del Skrevet 5. september 2013 Hihi. Snorkfrøken kutter forstavelser, Småen gjør akkurat motsatt. Bi - bil, ba - ball/banan, pu osv. Veldig gøy å høre på. Jeg syns barnehagehverdagen er utrolig kjip (fremdeles). Småen må i seng til halv sju, så jeg får ikke stort mer enn en time med ham hver dag (pluss middag). Det gjør meg trist! Vil jo helst jobbe redusert, men det er ikke så enkelt, tydeligvis. Men vi koser oss når vi kan. Kompenserer med å bake rundstykker og matmuffins til ungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 7. september 2013 Forfatter #4155 Del Skrevet 7. september 2013 Hihi. Snorkfrøken kutter forstavelser, Småen gjør akkurat motsatt. Bi - bil, ba - ball/banan, pu osv. Veldig gøy å høre på. Jeg syns barnehagehverdagen er utrolig kjip (fremdeles). Småen må i seng til halv sju, så jeg får ikke stort mer enn en time med ham hver dag (pluss middag). Det gjør meg trist! Vil jo helst jobbe redusert, men det er ikke så enkelt, tydeligvis. Men vi koser oss når vi kan. Kompenserer med å bake rundstykker og matmuffins til ungen Hihi - vi får spleise dem, så blir de litt sånn som Ole-Dole-Doffen, men på ordnivå heller enn setningsnivå. Jeg synes det er rimelig hårreisende at du ikke får gjennom den reduserte stillingen. Blir skikkelig hissig på dine vegne, merker jeg. Sjefen din kan ta seg en bolle, makan! Baking er god terapi. Men ikke helt det samme, i grunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 7. september 2013 Forfatter #4156 Del Skrevet 7. september 2013 Nå står Chariot'en midt på stuegulvet her! Henta den på posten i formiddag, og satte den sammen for et par timer siden. Meget enkel å klikke opp, og fiiin! I morgen blir det prøvetrilling til barnehagen for å se hvor lang tid det tar. Puttet jentene oppi før de la seg, og de satt riktig så fint ved siden av hverandre. Tror det blir bra! I dag har mannen og jeg - i anledning overstått fem års bryllupsdag tidliger i uka + at vi rett og slett trengte det - hatt oss en god, gammeldags middagsdate. Mampap kom inn hit og passet jentene. Jeg hadde gjort klar pizzadeig og topping, så da mekket de det selv - riktignok med en god del okking fra mamma - det er visst nesten uoverkommelig mye arbeid å kjevle ut pizzadeig og skjære ost i skiver... Men uansett, mannen og jeg kom oss UT av huset, spiste middag på indisk restaurant ALENE og bare nikoste oss. Det var så utrolig digg! En ting er jo å spise et måltid uten forstyrrelser, hehe, en annen ting er å få tid til å prate om bare oss, jobb og hverdag og alt som er. Det var ganske enkelt fantastisk fint! Godt å kjenne litt på kjærligheten og at jeg tross alt er utrolig glad i fyren, noe som kan forsvinne litt for meg (og ham) i hverdagen. Tror vi skal være flinkere til å gjøre det der med jevne mellomrom. Det blir jo også litt enklere rent økonomisk nå som jeg jobber, for det er ikke sånn utpreget billig å spise på restaurant, hehe. Drøyt 750 kr kom det på i dag (sånn treretterspakke for to), men det var knallgod mat. Nammis! Og det er lenge siden jeg har vært så stappmett. Vi tok det rundt middagstider, for Snorkfrøken er stadig nokså urolig etter leggetid pga de evinnelige tennene, men mens hun er våken er det meste greit, og hun hadde vært strålende fornøyd med unntak av tre minutter idet vi gikk. Åh, jeg tror jeg skal leve lenge på den daten. Ellers var jeg på kurs i går, "Ny i ****", som var interessant og artig. Synes det er allright at også vikarer får denslags, det er jevnt over mye fokus på at man skal delta på kurs og lære seg nye ting osv, og det synes jeg er fint. Var ikke heeeelt sånn vikarene ble behandlet på min tidligere arbeidsplass, for å si det sånn. I slutten av måneden skal jeg på seminar, også. Litt spent på hvordan det utarter seg mtp Snorkfrøken og soving, men det må jo bare gå på et vis, hehe. Nå tror jeg mannen snart kommer ned, og så skal vi kose oss i sofaen med litt sjokkis og en kopp te, kanskje? Tenne lys og slappe av. Jeg ønsker meg litt mer kos også, så vi får se hva som skjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 8. september 2013 #4157 Del Skrevet 8. september 2013 Å så herlig med date! Håper dere fikk en fin kosekveld i sofaen også *misunnelig* Kjenner nå når vi er tilbake i hverdagen at kjærestetid absolutt blir nedprioritert, må bli flink og prioritere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2013 #4158 Del Skrevet 8. september 2013 Helig med date Vet forresten alt om urolig søvn på kvelden, slitsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 8. september 2013 Forfatter #4159 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg bare plusset dere, jeg, Unknown og pusilus. Date night anbefales på det sterkeste. --- Jeg sitter og prøver å finne ut av hva jeg skal strikke til Snorkfrøken til vinteren... Genser eller jakke? Jeg har veldig lyst på Maj, men er litt lei av Duo-garnet (det er så tynt, så tynt...), og undres om jakke egentlig er bedre. Men så har jeg jo Mini (mønsteret) fra før, som jeg kan strikke som genser med ganske lang knappestolpe foran. I garn jeg har liggende, Drops-alpakka, f.eks. Det er den jeg nettopp har strikket i barselgave, og den er jo rimelig rask og grei. Eller noe helt annet? Vil helst ha rundfelling/raglan, ikke for tynt garn og ikke for mye vrangstrikk (mao utgår jo egentlig jakke, hehe). Vanskelig, altså! Men Maj er så fiiin... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 9. september 2013 #4160 Del Skrevet 9. september 2013 Jakka var grisefin! Genseren også, men jeg er mer fan av strikkejakker. Enklere å regulere varmen, syns jeg. Dessuten er det vel uansett bedre med et prosjekt du ikke får litt fnatt av Småen har fått noen fine strikkeplagg allerede, blant annet todelt mariussett og en helt nydelig buksedress med flettestrikk. Var visst grusom å strikke (men det skal SM ha, hun lager så mye fint til både ungen og oss). Hurra for middagsdate! Jeg må faktisk le litt, for mannen og jeg hadde en date i helgen, vi også. Den første post pode, egentlig Så utrolig deilig! Skal absolutt gjentas. Tror mannen likte det, han og. Våkna av at han holdt hånda mi midt på natta. . Hvordan funka vogna til barnehagelevering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå