*Frida* Skrevet 1. mai 2012 #3081 Del Skrevet 1. mai 2012 Å! Gratulera så masse med jento! Håpar fødselen var fin, og at de har det bra alle samen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 1. mai 2012 #3082 Del Skrevet 1. mai 2012 Så fantastisk!! Tenk, nå er hun her :) Håper du har hatt en fin opplevelse og at alt står bra til med hele familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 1. mai 2012 #3083 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer med lillesøster Håper dere har det bra alle sammen! Jeg blir helt varm om hjertet mitt, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 1. mai 2012 #3084 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 1. mai 2012 #3085 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så mye med jenta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. mai 2012 #3086 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så masse med jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. mai 2012 #3087 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så mye med første mai jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 1. mai 2012 #3088 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så mye, kjære Joyce! Nyt dagene som tobarnsmamma, gleder meg til å høre hvordan det står til med dere alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 1. mai 2012 #3089 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så masse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 1. mai 2012 #3090 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer med Maiblomsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 1. mai 2012 #3091 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer med 1.maijenta, så moro! Håper alt gikk fint og at dere har det bra alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 1. mai 2012 #3092 Del Skrevet 1. mai 2012 Hurra! Gratulerer så mye!! Håper fødselen gikk bra, og at du koser deg med vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #3093 Del Skrevet 1. mai 2012 Tusen takk for gratulasjoner, alle sammen! Og en ekstra takk til Rhubarb som stepper inn som barnevakt i natt så mannen kan få være på sykehuset med meg og lillesnuppa. Fødselen gikk sent frem til vannet ble tatt i 8-tiden, men da ble det også skikkelig fart på sakene! Fra 4 til 9 cm åpning på under to timer, og en lett sjokka meg som brått fikk beskjed om at jeg skulle føde. Det var voooondt, men jeg er stolt av at jeg klarte meg med noen aku-nåler - jeg fikk da også massivt skryt fra flere jordmødre for at jeg tok en "VBAC" helt uten medisinsk innblanding. Det føltes godt! Synes på mange måter denne fødselen har gjort litt opp for mye av det som ble vanskelig med Turnerose. De tar også veldig godt vare på meg, har fått enerom på føden, tross veldig travel dag, for å slippe skumle barselavdelingen, og mannen får altså være her med oss i natt. Jeg mistet en del blod, så det er grunnen til at de vil ha meg her over natta. Skal sjekke blodprosent i kveld, og håper å slippe blodoverføring som jeg hadde sist. Føler meg da også en god del piggere enn jeg gjorde med Turnerose, men merker at jeg er svimete og slapp. Mest av alt er jeg supertakknemlig for å være i form til å få med meg disse første timene med lillesnuppa! Skriver mer senere, nå er tlf nesten tom for batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. mai 2012 #3094 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer kjære deg. :-) og gratulerer til storesøster og mannen! Stor klem fra meg, lille ii og A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. mai 2012 #3095 Del Skrevet 1. mai 2012 Åh,så koselig å lese *Joyce* Håper du slipper blodoverføring. Kos deg med lillesnuppa Så bra at de passer på deg og at du får enerom slik at mannen kan være sammen med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. mai 2012 #3096 Del Skrevet 1. mai 2012 Så godt å høre at du har hatt en positiv fødselopplevelse og at du blir godt ivaretatt! Krysser fingrene for at du slipper blodoverføring. Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 2. mai 2012 #3097 Del Skrevet 2. mai 2012 Imponert over at du har hatt ork til å oppdatere oss så kort tid etter hele seansen! Men veldig glad for å høre at du hadde en fin opplevelse, til tross for at det var vondt. Kos dere masse med den nye, lille frøkna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #3098 Del Skrevet 2. mai 2012 Her sitter vi og venter på UL av hoftene til lillesnuppa, det kan skje litt når som helst i løpet av dagen... Men supert å få sjekket det i dag, så slipper vi å vente og lure på om det er hoftedysplasi. I verste/beste fall får vi pute i dag og er i gang med behandling umiddelbart. Akkurat nå sitter jeg i en lenestol med lillesnuppa i Aldoria-sjalet. Hun sluknet på et blunk da jeg puttet henne oppi igjen etter legesjekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 2. mai 2012 #3099 Del Skrevet 2. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. mai 2012 #3100 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg blir helt rørt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå