Gå til innhold

Bortevekkistan

*Joyce*

Anbefalte innlegg

Å! Gratulera så masse med jento!

Håpar fødselen var fin, og at de har det bra alle samen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk!! Tenk, nå er hun her :) :)

Håper du har hatt en fin opplevelse og at alt står bra til med hele familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

:hoppendeglad:

Gratulerer med lillesøster :klemmer:

Håper dere har det bra alle sammen!

Jeg blir helt varm om hjertet mitt, faktisk :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, kjære Joyce! :klemmer: Nyt dagene som tobarnsmamma, gleder meg til å høre hvordan det står til med dere alle fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1.maijenta, så moro! :rodmer:

Håper alt gikk fint og at dere har det bra alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gratulerer så mye!!

Håper fødselen gikk bra, og at du koser deg med vesla :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner, alle sammen! :rodmer: Og en ekstra takk til Rhubarb som stepper inn som barnevakt i natt så mannen kan få være på sykehuset med meg og lillesnuppa. :hjerte:

Fødselen gikk sent frem til vannet ble tatt i 8-tiden, men da ble det også skikkelig fart på sakene! Fra 4 til 9 cm åpning på under to timer, og en lett sjokka meg som brått fikk beskjed om at jeg skulle føde. :ler: Det var voooondt, men jeg er stolt av at jeg klarte meg med noen aku-nåler - jeg fikk da også massivt skryt fra flere jordmødre for at jeg tok en "VBAC" helt uten medisinsk innblanding. :) Det føltes godt! Synes på mange måter denne fødselen har gjort litt opp for mye av det som ble vanskelig med Turnerose. De tar også veldig godt vare på meg, har fått enerom på føden, tross veldig travel dag, for å slippe skumle barselavdelingen, og mannen får altså være her med oss i natt. :hjerte:

Jeg mistet en del blod, så det er grunnen til at de vil ha meg her over natta. Skal sjekke blodprosent i kveld, og håper å slippe blodoverføring som jeg hadde sist. Føler meg da også en god del piggere enn jeg gjorde med Turnerose, men merker at jeg er svimete og slapp.

Mest av alt er jeg supertakknemlig for å være i form til å få med meg disse første timene med lillesnuppa! :hjerte: Skriver mer senere, nå er tlf nesten tom for batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer kjære deg. :-) og gratulerer til storesøster og mannen!

Stor klem fra meg, lille ii og A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,så koselig å lese *Joyce* :rodmer:

Håper du slipper blodoverføring.

Kos deg med lillesnuppa :hug: Så bra at de passer på deg og at du får enerom slik at mannen kan være sammen med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du har hatt en positiv fødselopplevelse og at du blir godt ivaretatt! :klemmer: Krysser fingrene for at du slipper blodoverføring. Kos dere masse! :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponert over at du har hatt ork til å oppdatere oss så kort tid etter hele seansen! :jepp: Men veldig glad for å høre at du hadde en fin opplevelse, til tross for at det var vondt.

Kos dere masse med den nye, lille frøkna. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter vi og venter på UL av hoftene til lillesnuppa, det kan skje litt når som helst i løpet av dagen... Men supert å få sjekket det i dag, så slipper vi å vente og lure på om det er hoftedysplasi. I verste/beste fall får vi pute i dag og er i gang med behandling umiddelbart.

Akkurat nå sitter jeg i en lenestol med lillesnuppa i Aldoria-sjalet. Hun sluknet på et blunk da jeg puttet henne oppi igjen etter legesjekken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...