Gå til innhold

the imp's lille hjørne


Gjest the imp

Anbefalte innlegg

Hei the imp!

Tenkte jeg ville legge igjen en liten hilsen i boken din også, for jeg så du hadde vært innom min. Kos deg med vin og god mat i kveld.

He he... En flaske vin pleier å hjelpe på sjenertheten for de fleste tror jeg. :wink:

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

NÅ er det lenge siden jeg har vært innom dagboka di, så jeg fant ut at det var på tide å stikke innom og ønske god helg.

Håper du er helt ferdig med å være syk nå, og at du koser deg masse med god mat og godt drikke nå som det er helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg endelig har skjønt hvem du er etter litt om og men og feil her og der :oops: så får jeg vel slenge inn en aldri så liten hilsen! :P

Hyggelig å skravle med deg når ingen andre vil :wink:

Lykke til med oppgaven da!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tror jeg kan trenge et lykke til ja.... er fryktelig treg når det gjelder sånne obligatoriske oppgaver. Begynner å tenke på dem tidlig, men blir alltid sittende i siste liten likevel. Tror jeg er for lat, men neste semester er siste semester for meg, så da MÅ jeg skjerpe meg. Har ikke lyst til å måtte ta det "obligatoriske 4. året".

Lurer litt på hva jeg skal gjøre neste år dersom jeg blir ferdig til våren. Har lyst til å søke på internasjonal teknologiledelse på hio, men tviler på at jeg kommer inn. Karakterene mine er ikke akkurat strålende, har vært for lat, hatt for mye å tenke på, og selv fag jeg egentlig burde gjort det skarpt i har gått rett vest. Kommer inn skal jeg hvertfall skjerpe meg betraktelig. I tillegg har jeg lyst til å forsøke å få en bachelorgrad i spansk. Lærte spansk på videregående, og har lyst til å bli flinkere.

Var og så Matrix 3 i helga. Den var omtrent som jeg hadde forventa: forutsigbar, tynn historie, men med bra effekter. Må vel komme meg av gårde og se kill bill etterhvert også dersom den går fortsatt.

Ellers skjer det lite. Det går stort sett i jobb og skole og å sitte foran pc'en for tida. Tror jeg må få meg et liv snart så jeg ikke blir helt nerd. Har begynnt å svømme i blant, tror jeg må bli flinkere til å trene. Hver gang jeg ser på meg sjøl får jeg noia av hvor mye jeg har lagt på meg. Føler at jeg er blitt smellfeit.... Men litt trening og litt mer regelmessige måltider burde hjelpe, og kanskje ikke drikke vin hver eneste helg?

Sambo og jeg har funnet feriested til sommeren da :) Ønsker å reise til Kreta, har funnet et supert hotell som vi i følge prislista har råd til. Er litt redd for at det skal være trykkleif i prislista, for det var veldig billig for 2 uker på et luksushotell, men vi får krysse fingra. Forrige sommer blei det ikke noen ferietur, for da hadde vi dårlig råd, så nå VIL jeg på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest the imp

Weee!!! I godt humør i dag, selv om jeg står midt i eksamenslesinga. Var på jobb i går, og fikk en kunde jeg forsøkte å hjelpe i en time før jeg måtte gi opp. Det måtte være en feil et sted som gjorde at jeg ikke kunne hjelpe kunde, så jeg lovet kunden å sende saken videre til altmuligmannen på jobben vår som tar alle de snåle sakene.

Fikk tilbakemelding i dag om at saken var fiksa og fikk også forklaringa på problemet. Problemet lå i en helt anna gate enn det jeg kunne fikse så jeg fikk nå bekreftelse på at jeg ikke hadde gjort noe galt. Fikk også beskjed om å ta kontakt med kunden om at problemet var fikset.

Sendte en mail til kunden ettersom jeg ikke var på jobb i dag, og fikk en utrolig hyggelig mail tilbake. Mailen var full av lovord og skryt og en skikkelig takk for hjelpen. Ble i skikkelig godt humør. Det er så trivelig å få sånne tilbakemeldinger fra kunder som synes du har gjort en virkelig god jobb. Spesielt siden man må takle en del sure kunder i jobben min. Ja, jeg strakk meg vel egentlig langt utover det jeg er forpliktet til, men jeg synes at når jeg først skal gjøre en jobb, så skal jeg da jammen gjøre den skikkelig, og uten fornøyde kunder ville jeg jo ikke hatt noen jobb, og da er det så utrolig hyggelig å oppleve at kunden setter pris på det du gjør.

I tillegg tok jeg kontakt med jobben min i dag fordi jeg hadde søkt på en 20% stilling der, istedetfor å jobbe gjennom proffice, og fikk vite at jeg får jobben. Så nå er jeg happy! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest the imp

Dagen i dag ble plutselig en god dag. Som vanlig måtte jeg slite meg opp kl halv 7 for å rekke å dusje og spise frokost før jeg skulle på skolen. Hadde trodd det skulle bli en vane å stå opp så tidlig og at jeg ville bli litt mindre trøtt etterhvert, jeg tok visst grundig feil.

Det som gjorde at dagen min plutselig ble bra likevel, var at eks-kjæresten min som jeg kun har hatt kontakt med i forbindelse med at vi låner hverandres notater i fagene som overlapper hverandre (vi går i hver vår forelesning og låner notater av hverandre) plutselig i dag tok initiativ til at vi skulle jobbe sammen på gruppeoppgavene i et fag dette semesteret. Jeg har savnet å ha litt mer kontakt med han, for han var min aller beste venn i mange år, og han er den som kjenner meg desidert best og nå har jeg endelig sjansen til å få litt mer kontakt igjen. Vi har pleid å jobbe bra sammen så jeg håper vi gjør det fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Jeg har fått ny skjerm! :hoppe::danse:

Den kostet alt for masse penger egentlig, men skjermen min var så dårlig at jeg måtte ha ny, og ettersom jeg vil ha litt plass på skrivebordet så ble det lcd-skjerm. Endelig skal jeg få brukt skrivebordet til skolesaker også.

Irriterer meg grenseløst for tida over at jeg ikke har masse, masse penger. Har funnet masse lekre klær som jeg ønsker meg. Har kjøpt noen av dem også, men nå har jeg funnet to jakker og et par overdeler jeg har kjempelyst på, men som jeg selvsagt ikke har råd til. Får riktignok masse lønn i mars, men mesteparten må spares hvis jeg vil på ferie til sommeren. Satser på å vinne førstepremien i lotto i morra :tunge1:

Det hadde vært noe det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Espera

Tenkte jeg bare skulle stikke innom og si hei jeg, siden jeg har fått med meg at vi bor på samme sted :sjarmor:

Ha en fiiiiin dag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...