Fantorangen Skrevet 16. november 2009 #1241 Del Skrevet 16. november 2009 Tusen takk for hilsen i boka mi. Denne gangen håper vi at det går bra. Lykke til mot EL og kommende IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. november 2009 #1242 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg har en hemmelighet som jeg har lyst å fortelle om, men tør ikke, for da tror jeg at alt ødelegges!! Ps: Det har ingenting med babylaging å gjøre. Du kan ikke si sånt her inne...vi er alt for mange nysgjerrige skjeler her vettu Forresten... hadde det vært meg som hadde vært på denne kvelden hos dette venneparet... opprinnelig til min mann.. hadde jeg sagt ifra. Men det er meg.. legger ikke noe i mellom heller Men sånt er det null tolleranse for her i gården ja! Endret 16. november 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. november 2009 #1243 Del Skrevet 16. november 2009 PM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. november 2009 #1244 Del Skrevet 17. november 2009 Nå ble jeg veldig nysjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1245 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke meningen å være så hemmlighetsfull, men jeg har blitt overtroisk på mine gamle dager... Det handlet om jobb dette her da, og hver gang jeg tidligere har fortalt her at jeg skal på intervju og slikt, har det ikke blitt noe av. Men denne gang... HAR JEG FÅTT JOBBTILBUD!!!!!! Dette er kjempeskummelt, og jeg må bestemme meg raskt, men med tanke på hva jeg har, så kan det vel ikke bli mye værre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1246 Del Skrevet 18. november 2009 :danse: :hoppe: :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. november 2009 #1247 Del Skrevet 18. november 2009 Gratulerer! Så spennende! Og veldig fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2009 #1248 Del Skrevet 18. november 2009 Når må du bestemme deg? Go for it!! :duskedame: Gratulerer!! Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1249 Del Skrevet 18. november 2009 Skal få skriftlig tilbud i løpet av dagen, og så må jeg bestemme meg i løpet av et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. november 2009 #1250 Del Skrevet 18. november 2009 Å, cypress, så fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!! :strix: Det ordner seg for deg også, go for it girl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. november 2009 #1251 Del Skrevet 18. november 2009 Så spennende :hoppe: Gratulerer med jobbtilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2009 #1252 Del Skrevet 18. november 2009 Gratulerer!!! ENDELIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. november 2009 #1253 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Hurra for jobbtilbud... og hurra for eggløsning i dag Skal du forføre mannen i kveld DET SYNES JEG!!! Endret 18. november 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. november 2009 #1254 Del Skrevet 18. november 2009 :hoppe: Gratulerer med jobbtilbud!! Så spennende! Og EL i dag også - dobbel grunn til feiring :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. november 2009 #1255 Del Skrevet 18. november 2009 Åååh! Fantastisk! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1256 Del Skrevet 18. november 2009 Ja, dette var bra for selvtillitten. Det er litt skummelt dette her, for jeg vet jo hva jeg har, men ikke hva jeg får, og jeg frykter at jeg skal havne uti samme gørra på nytt... Tror ikke det altså, men det er noe med små firmaer der mange er partnere, da føler alle at utgifter går rett ut av deres egen lommebok.. Eggløsning ja, tikeren sier så! Jeg har ikke merket så mye til det, så jeg vet ikke om det stemmer :klø: Forrige måned syns jeg at jeg merket den.. Jaja, vi får se. Jeg skal nok forføre mannen i dag ja.. Utsikten for så dårlig ut noen timer her i dag forresten. Jeg fikk plutselig så himla vondt i magen, og måtte gå hjem fra jobben og legge meg. Smerten var veldig lik den jeg hadde for noen måneder siden, da jeg endte opp med å kaste opp hele natten... Så jeg fryktet en laaang natt. Men jeg har ikke kastet opp, og litt søvn hjalp. Så nå føler jeg meg faktisk ganske bra, bare veldig sulten. Fikk bare i meg én skive til lunsj i dag, og ingenting deretter. Det er alt for lite for en hel dame. Så nå skal jeg lage meg litt mat. Hva er mildt mot magen tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. november 2009 #1257 Del Skrevet 18. november 2009 Gratulerer med jobbtilbud!!! Håper du føler deg i -modus etterhvert, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2009 #1258 Del Skrevet 18. november 2009 Tomatsuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1259 Del Skrevet 18. november 2009 Tomatsuppe Bra forslag, men hadde ikke det i skapet, og orket ikke gå på butikken. Så det ble pasta. Nam det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. november 2009 #1260 Del Skrevet 18. november 2009 Så bra med jobbtilbud! Gratulerer så mye! Usj, du får ikke bli dårlig! Jeg har spydd i hele natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg