cypress Skrevet 14. november 2009 Forfatter #1221 Del Skrevet 14. november 2009 Nå blir det hjemmekvelder med filmer vi har fra før på video resten av året - har ikke råd til noe annet... Da var det jo skikkelig verdt det å shoppe masse, når jeg ikke har råd til å gå steder der jeg kan bruke klærne.. Jaja... Mannen får spandere hvis han vil vi skal gå noen steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2009 #1222 Del Skrevet 15. november 2009 Hva med Bagatelle da, det ryker vel ikke? Eller skal du kanskje få mannen til å betale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1223 Del Skrevet 15. november 2009 Ehh... jeg tenkte kanskje ikke så mye på akkurat dét i går da jeg sendte den bestillingen... Nei, Bagatelle må jeg fortsatt få til. Jeg tror ikke det er så populært å be mannen betale det, når det er jeg som inviterer han dit! Jeg får bare leve billig de neste månedene og prøve å styre unna flere utskeielser... (Dét er jo kjempelett i julebordsesongen.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1224 Del Skrevet 15. november 2009 Æsj, jobbing på søndager er sørenmeg både kjedelig, ensomt og dårlig betalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. november 2009 #1225 Del Skrevet 15. november 2009 You can do it! First Price veitu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. november 2009 #1226 Del Skrevet 15. november 2009 Nå blir det hjemmekvelder med filmer vi har fra før på video resten av året - har ikke råd til noe annet... Da var det jo skikkelig verdt det å shoppe masse, når jeg ikke har råd til å gå steder der jeg kan bruke klærne.. Jaja... Mannen får spandere hvis han vil vi skal gå noen steder.. Får håpe du blir fornøyd med kjøpene dine. Blir hvertfall smashing på Bagatelle da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1227 Del Skrevet 16. november 2009 I går var vi invitert på besøk til noen venner for å se video og drikke champagne, "for vi har noe å feire..." sto det i invitasjonen. Vi skjønte jo da at det var bolle i ovnen, og det var riktig. Det var koselige nyheter da! MEN, jeg reagerer så veldig på at den vordende mor også drakk av denne champagnen, og ikke bare en liten nipp for å skåle med oss andre! Neida, jeg tror hun drakk et helt glass, pluss et glass rødvin etterpå. Har vi ikke sluttet med sånt?!!? Dette er en ellers veldig oppegående dame, hun vet utmerket godt hvilke anbefalinger som gjelder. Jeg blir helt sjokkert jeg.. Noe så unødvendig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. november 2009 #1228 Del Skrevet 16. november 2009 Det er veldig underlig, ja! :klø: Spesielt nå i det første trimesteret, er det ikke slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1229 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vet ikke om det er farligere i starten enn lenger ut i svangerskapet? Uansett - jeg syns man skal klare å holde seg unna hele tiden jeg!! Men hun drakk litt da hun gikk gravid med sitt første barn også, så hun tenker vel at det går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2009 #1230 Del Skrevet 16. november 2009 Jøss, jeg trodde ikke noen gjorde det lengre jeg! Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være å kommentere det hvis jeg hadde vært der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1231 Del Skrevet 16. november 2009 Nei, jeg var veldig nær å si noe selv. Hadde det vært min venninne hadde jeg nok gjort det, men det er opprinnelig Mannens venner, så jeg følte ikke det var min rolle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. november 2009 #1232 Del Skrevet 16. november 2009 Dem anbefaler jo null toleranse siden barnet får samme promille som moren.. Og det er ikke bevist hvor mye alkohol man kan drikke før det skader barnet... noen barn blir skadet av et glass, mens andre barn er friske og fine selv om moren er alkoholiker.. Men er du sikker på at det ikke var alkoholfri hun drakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1233 Del Skrevet 16. november 2009 Da drakk vi i tilfelle alkoholfritt hele gjengen... Hun fikk av samme flaske som oss andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. november 2009 #1234 Del Skrevet 16. november 2009 Skjønner godt at du reagerte på det! Det ville aldri jeg gjort nei, her er det total avhold hele svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. november 2009 #1235 Del Skrevet 16. november 2009 Det er i mitt hode, og tydeligvis og heldigvis for alle dere også. Man vet jo aldri hvor mye/lite som er skadelig, og det burde jo ikke være noe stort offer å være avholden den perioden når man tenker på det lille nurket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1236 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har en hemmelighet som jeg har lyst å fortelle om, men tør ikke, for da tror jeg at alt ødelegges!! Ps: Det har ingenting med babylaging å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2009 #1237 Del Skrevet 16. november 2009 Ødelegges alt hvis du sender pm også..? Det er ikke bra å gå og ruge på sånt helt alene nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. november 2009 #1238 Del Skrevet 16. november 2009 Nysgjerrig Tror ikke det ødelegges hvis du sender det på PM Håper det blir noe av hemmeligheten, uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. november 2009 #1239 Del Skrevet 16. november 2009 Sender noen til deg! Må si jeg ble overrasket over denne dama som drakk! Slikt skal man da ikke gjøre.. Håper hemmeligheten ikke er altfor ille, og at det går bra med deg om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. november 2009 #1240 Del Skrevet 16. november 2009 Overraskende at noen faktisk drikker under svangerskap i disse tider - trodde det var allment kjent for lengst at ikke var helt bra? :klø: Tror nesten jeg hadde blitt litt irritert jeg - er jo ganske egoistisk og snevert å utsette den lille i magen for mulige skadevirkninger bare for egen nytelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg