Minttu Skrevet 27. november 2009 #1321 Del Skrevet 27. november 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1322 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg kan jo ta en test i morgen.. Selv om det er litt tidlig... Det er jo litt spennende!! Men jeg vet jo at det er dumt, siden jeg må jobbe masse frem til tirsdag, og ikke har tid til distraksjoner... Men.... Jeg har jo lyst til å vite det og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1323 Del Skrevet 28. november 2009 Jobbing på lørdager suger!!! Tok en test i dag tidlig, ikke på morgenurin (kom på det for sent), den var negativ... jaja, forsåvidt som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2009 #1324 Del Skrevet 28. november 2009 Skal du jobbe lenge i dag? Jeg kom nettopp hjem fra skolen, ikke særlig gøy det heller.. Håper du får tid til å slappe av litt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. november 2009 #1325 Del Skrevet 28. november 2009 Jobbing på lørdager suger!!! Tok en test i dag tidlig, ikke på morgenurin (kom på det for sent), den var negativ... jaja, forsåvidt som forventet. Noen ganger kan det ta litt langt tid før kroppen begynner å produserer HCG som skilles ut i urinen og vettu... X'er for at det er noe som skjer i alle fall Det hadde vært helt fantastisk Ha en flott lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. november 2009 #1326 Del Skrevet 28. november 2009 Håper lørdagskvelden din er jobbfri og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1327 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Ja, nå er den endelig jobbfri! Jeg var på jobb til rundt kl 19, da kom mannen og hentet meg, og så dro vi hjem og lagde biff! Så ringte en kompis av Mannen som han sjelden ser, og lurte på om han ville være med ut på en øl. Jeg sa han bare må gå, for jeg er ikke helt i knallform allikevel, så det er deilig for meg å ha sofaen litt for meg selv. Så nå har han akkurat dratt. Jeg har inntatt horisontal posisjon i sofaen med et glass vin (satser på det ikke er noen bolle i ovnen )og smågodt. Jeg stresser litt med at jeg har hatt vondt i halsen helt siden tirsdag uten at det ser ut til å endre seg. Det er vondt hver gang jeg svelger, og er i grunn skikkelig plagsomt. Jeg bekymrer meg litt for at det skal gå utover stemmen min etter hvert, i og med at jeg skal stå i en rettssal snakke i flere timer på tirsdag... Crap, jeg håper virkelig ikke at det blir et problem. Tenk om jeg får skikkelig hostekuler, eller i verste fall mister stemmen helt!! Stemmen er helt fin nå altså, men den KAN jo bli dårligere! Hvis noen vet om en mirakelkur så ROP UT!! Endret 28. november 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 29. november 2009 #1328 Del Skrevet 29. november 2009 Ønsker deg god bedring og at stemmen holder i retten på tirsdag. Er vel ikke noe særlig å stå der og hviske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. november 2009 #1329 Del Skrevet 30. november 2009 Masse god bedring Cypress. Satser på at stemmen holder seg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. november 2009 Forfatter #1330 Del Skrevet 30. november 2009 Takk damer!! Halsen er like vond, men stemmen holder seg heldigvis! I morgen på denne tiden står jeg i retten!! Iiiiiik!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. november 2009 #1331 Del Skrevet 30. november 2009 Gå på apoteket eller helsekost og kjøp Kan Jang. Den funker utrolig bra!! Den har reddet både sydentur og en muntlig eksamen for meg God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 30. november 2009 #1332 Del Skrevet 30. november 2009 Spennende morgendag du har fremfor deg Lykke til Cypress! Dette kommer du til å klare med glans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. november 2009 #1333 Del Skrevet 30. november 2009 Lykke til Tenke nå står du der med... sort kappe? Er det ikke det dere bruker? Mener disse advokatene hadde dette da jeg fulgte med på en straffesak i Oslo en gang... hadde rettslære.. så det var skoleutflukten gitt..... 3 laaaaaaaange dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 30. november 2009 #1334 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg stresser litt med at jeg har hatt vondt i halsen helt siden tirsdag uten at det ser ut til å endre seg. Det er vondt hver gang jeg svelger, og er i grunn skikkelig plagsomt. Jeg bekymrer meg litt for at det skal gå utover stemmen min etter hvert, i og med at jeg skal stå i en rettssal snakke i flere timer på tirsdag... Crap, jeg håper virkelig ikke at det blir et problem. Tenk om jeg får skikkelig hostekuler, eller i verste fall mister stemmen helt!! Stemmen er helt fin nå altså, men den KAN jo bli dårligere! Hvis noen vet om en mirakelkur så ROP UT!! Varm melk med masse honning i hjelper alltid! Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. november 2009 Forfatter #1335 Del Skrevet 30. november 2009 Joda Devilina, sort kappe må vi ha! Skikkelig formelt er det! Jeg er heldigvis ikke så nervør, og det er litt rart, for jeg har jo bare gjort dette to ganger før.. Men jeg føler jeg kan saken ut og inn da, så det skal nok gå bra. Sitter på jobb og legge de siste forberedelser nå. Måtte bare ha en liiiten KG-pause mens jeg spiser litt. I dag har jeg levert oppsigelsen min også. Det var DIGG!!!! 'Dustesjefen ble helt og kunne ikke FORSTÅ hvorfor jeg ønsket å gjøre dette. Dust. Jeg mistenker forresten at jeg har fått lengre syklus enn forrige måned. Jeg merker ikke noen verdens ting til at mensen liksom skal komme i morgen. Tror ikke den gjør det heller.. Men det tror jeg altså dessverre bare er pga lang syklus. Jeg føler meg ikke gravid i hvert fall!!! Æsj bæsj... Men kanskje like greit akkurat nå da, så jeg slipper å starte mitt nye arbeidsforhold med å fortelle at jeg er ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. november 2009 Forfatter #1336 Del Skrevet 30. november 2009 Takk forresten for hals-tips. Jeg har ikke hatt tid til å gå noe som helst sted i dag, så jeg får leve med CuraMeden og håpe det holder gjennom dagen i morgen. Blir det ikke bedre snart får jeg gå til legen. Har hatt halsvondt i en uke i morgen, det pleier jeg aldri ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. november 2009 #1337 Del Skrevet 30. november 2009 Kanskje halsvondt er det nye graviditetssymptomet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. november 2009 #1338 Del Skrevet 30. november 2009 Godt å levere oppsigelsen kan jeg tenke meg, virka sånn hvertfall Lykke til imorgen!! Og lykke til med halsen! Har selv vært forkjøla i over en uke nå.. Pleier aldri det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. november 2009 #1339 Del Skrevet 30. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. desember 2009 #1340 Del Skrevet 1. desember 2009 Her er det lenge siden jeg har vært nå! Sorry at jeg har vært så dårlig på å gi lyd fra meg her, har fulgt litt med innimellom, men er midt i en eksamensperiode med 4 eksamener, så da må KG nedprioriteres Hehe... Lykke til i retten i morgen (i dag)! Det går nok kjempefint! Jeg skal ha eksamen i skatterett i morgen (i dag) og onsdag. Føler meg så godt forberedt som jeg kan bli, så får bare krysse fingrene for at det går bra. Har du fått ny jobb? Gratulerer så mye i såfall Må være digg å kunne slutte på teite-jobben! Krysser fingrene for at du er gravid likevel jeg, selv om det kanskje ikke passer optimalt med ny jobb, dere har jo ventet en stund nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg