Gå til innhold

Maiken?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Misforståelse sier du? JA, hvis du sier det så... :wink:

Løpe til maskemannen for tips? Når sa jeg noe om at du ikke smelter kvinnehjerter, Lasse? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*snurt*

Egentlig så var det meningen at jeg og maskemann skulle utøve våre sjakktrekk sammen...helt sant!!!

Synes vel igrunnen at maskemann har blitt fanget av egotripp-kultur, nå som han plutselig blir vinklet son en helt, jeg. Fordi atte en stund så kom maskemann og tok meg i hånden, og vi sveeeeevde avgårde og lagde faen der det passet oss. Men *vips*....så ble dette en eneste egotripp. Bare p.g.a. noe finne-tygging, hvis jeg ikke husker feil.

Langsur, denne maskemannen.

Ikke sant, Lasse?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langsur? Vel, når noen har tygget på finnen din, og redskapen er ødelagt for bestandig og man flyr rundt med vindskeiv finne som alle ler av... da er det ikke lett å tilgi... :wink:

Uansett... Han savner non noen å bedrive faen med... er vel derfor han dro til Bush-land... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Maiken... Den andre tråden til deg er slettet.. innh ihvertfall.. Bommet vel litt på morsomhetsgehalten der... Beklager... Vakke noe morsomt å fnise alene... så jeg slettet det... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...