Gå til innhold

Maiken?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Den signaturen din... Må si jeg lurer fælt nå.

Får minner til en fjelltur i min barndom der hunden vår (en labrador) løp rundt som en gal og knasket lemen av hjertens lyst. Lemen-år var det visst det året.

Hva betyr den signaturen din? Hva er det ti millioner lemen ikke kan ta feil av? :o

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Så vittig at du spurte om det, Janna.

Det er min egen lille greie. Det slo meg en dag jeg satt og så et sånt dokumentarprogram for noen år tilbake, om hvordan lemen er så ustyrtelig dumme at hvis en, lederen i gjengen, hoppet utenfor et stup og ned i vann (lemen er ikke videre svømmedyktige. De drukner) og legger i vei utover vannet, så følger resten etter. Samme søren. Trofast gjeng.

Sånn er det med mange mennesker også, vet du. De følger strømmen, uansett hvor tåpelig strømmen er.

Ironisk da. Ti millioner lemen kan umulig ta feil! Ble du klokere nå? Syntes labradoren lemen var godt? :o

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Ja, nå ble jeg klokere. Har hørt om denne lemen-massedøden, og lurte på om det hadde noen sammenheng. :ler:

Labradoren elsket å spise lemen. Levende en dog, han fanget dem selv og jafset i seg med stor glede. Fryser enda på ryggen når jeg tenker på knaskelydene.

Kul signatur, Maiken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lemenår er sykluser i naturen.

Men likte beskrivelsen til Maiken... altså 4.5 millioner nordmenn kan ikke ta feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Kom til å tenke på sauer, hadde de vært i flokker så store som lemen, hadde de vel hoppet de og...

Hvis en sau i flokken (den smarteste) hopper over et gjerde, uavhengig av hvilken grunn, hopper de andre også over gjerdet.

Sier man ikke dum som ei ku? Kuer er egentlig ganske skarpe, mens sauene derimot er dumme. Nå er det jo ikke størrelsen det kommer an på da, i Hitchhiker's guide to the Galaxy er det musene som ruler...

Nå bare prater jeg vås..

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Vås du *ler*. Tar du deg et glass rødvin du også, LB???

Skjønte alt du sa, jeg. Blir så utrolig skarp av litt rødvin :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Ikke drukket i det hele tatt, men nå oppfordret du til fyll.... skal jaggu ta et glass nå!

:briller:

og en røyk..

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp
Kom til å tenke på sauer, hadde de vært i flokker så store som lemen, hadde de vel hoppet de og...

Hvis en sau i flokken (den smarteste) hopper over et gjerde, uavhengig av hvilken grunn, hopper de andre også over gjerdet.

Sier man ikke dum som ei ku? Kuer er egentlig ganske skarpe, mens sauene derimot er dumme. Nå er det jo ikke størrelsen det kommer an på da, i Hitchhiker's guide to the Galaxy er det musene som ruler...

Nå bare prater jeg vås..

:roll:

pøh! sauer er ålreite dyr, så det så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lemen, ja.....I høst da vi var på Golsfjellet lå d strødd døde lemen overalt....De så nettopp ut som de hadde sprukket ja...ikke så veldig vakkert syn, men høyst naturlig, ja......bokstavelig talt! De ble ikke rørt el spist av andre dyr el hunder......Vi gikk og lurte sånn på hvorfor.....og hvorfor de døde.......Mysterium!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjarmor: det var en hærlig sommer ja!...

ingen ting slår følselsen av innvoller soom spruter ut over hele synet... Og noen ganger.. når jeg skal kose meg skikkelig.. da stopper jeg rett før den sprekker.... veeenter.. akkurat lenge nok til at den får igjen pusten.. så kommer det ti superraske blunk.. og Blæng!... hær hærr hærr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...