Gå til innhold

Irriterende rollefigurer


Gjest Gjest_sienna_*

Anbefalte innlegg

vet ikke om det er nevnt

men Dharma i "Dharma and Greg"!

klarer ikke den dama!!

Hun overdriver rollen så innmari at jeg blir flau på hennes vegne :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Horatio - CSI Miami

Debra Morgan - Dexter

Brennan og Booth- Bones (egentlig de fleste i serien, men da spesielt disse to hovedrollene, spesielt dama...ush!)

Grace Van Pelt og Wayne Rigsby - The Mentalist (de har ødelagt serien for meg, syns siden jeg er fan av Simon Baker:( )

Serena - Gossip Girl

Turtle - Entourage

Veronica Mars - Veronica Mars

Donna og Kelso - That 70s Show

Peyton Sawyer - One Tree Hill

Chuck og Sarah - Chuck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg se bort fra serier hvor jeg hater SAMTLIGE karakterer og serien i sin helhet (Gilmore Girls, What I like about you, Mot i brøstet, Alle elsker Raymond, 7th Heaven osv) og heller nevne de jeg kanskje kunne sett på om det ikke hadde vært for en eller to dødsirriterende karakterer:

- Horatio fra CSI Miami og hans endeløse av-og-på med solbriller og se til siden

Bare måtte ;)

Syns de har løst denne ganske så smooth :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke han gammle mannen i Kongen av Queens. Pappan til Carrie. Sånn seriøst han er bare sikkelig plagsom. Samme med hun Carrie. Bare bitcher og klager på ALT Doug gjør. Samboer synes dette er en fryktelig gøy serie og når han ser på går jeg heller en anna plass i den halvtimen.

ALLE i what i like about you. Makan til fjortis oppførsel på hele gjengen. Får helt fnatt. Spesielt hun hovedpersonen. Husker ikke navnet.

Fran i The Nanny. Den latteren. Grøss

Dharma i Dharma and Greg

Hun er irriterenedes til tusen og skal alltid overdrive noe helt vilt hele tiden. Hun får jeg også fnatt av

Absolutt alle i Gilmore girls. Trenger jeg å si mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Raymond i Alle elsker Raymond. Hadde showet handlet om en virkelig familie så hadde han blitt skilt og flyttet tilbake til foreldrene sine rimelig kjapt. Det må da være svært få personer som gidder å holde ut med en sånn mammadalt som han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TYRA BANKS(ja ja ikke noe rolle figur,men programleder)Få hun ut av top model.

Helt enig! Hun er skikkelig, da mener jeg skikkelig, irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Helt enig! Hun er skikkelig, da mener jeg skikkelig, irriterende.

Hvorfor er hun så irriterendes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er riktignok forferdelig lenge siden, men

LALY i Helene og gutta overgår alle rollefigurer hva irritasjon fra min side angår :Nikke:

JAAAAAAAAAAAA! Så einig! Fytti grisen for eit irriterande kvinnfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det fyrste; nei, Seinfeld og Ross (i Friends) er ikkje irriterande, dei LØFTAR seriane sine ;)

Kven som ER irriterande:

- Bea, Runa, Goggen, Pelle, Mona Lissi, Storm (må skru av når han vert "sentimental"), uff, eigentleg alle i Hotel Cæsar

- Serena i Gossip Girl..utruleg sytete, nasal stemme og ja, ho har berre eit uttrykk (og så er det noko plagsamt med Vanessa også..)

- søstera til Dexter, den banninga vert berre idiotisk!

- kjærasten til Dexter i serien, den stemma er til å verte gaaal av!

- Melody og Martha i Home and Away; for tafatt og mykje tenner!

- ho der vetle, sinna dama i Cheers

- Kelly og Donna i Bevery Hills, gruuuusam babystemme!

- Kelso i 70s show

- Susan i Frustrerte Fruer

- ho der mørke i Sex and the City (Kristin Davis)

- alle i Karl og Co

- alle i 7th heaven

Og så er det ein som ofte var gjengangar i amerikanske 90-tals seriar, ein pinglete gut med bukseselar, tjukke briller og pipestemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det fyrste; nei, Seinfeld og Ross (i Friends) er ikkje irriterande, dei LØFTAR seriane sine ;)

Kven som ER irriterande:

- Bea, Runa, Goggen, Pelle, Mona Lissi, Storm (må skru av når han vert "sentimental"), uff, eigentleg alle i Hotel Cæsar

- Serena i Gossip Girl..utruleg sytete, nasal stemme og ja, ho har berre eit uttrykk (og så er det noko plagsamt med Vanessa også..)

- søstera til Dexter, den banninga vert berre idiotisk!

- kjærasten til Dexter i serien, den stemma er til å verte gaaal av!

- Melody og Martha i Home and Away; for tafatt og mykje tenner!

- ho der vetle, sinna dama i Cheers

- Kelly og Donna i Bevery Hills, gruuuusam babystemme!

- Kelso i 70s show

- Susan i Frustrerte Fruer

- ho der mørke i Sex and the City (Kristin Davis)

- alle i Karl og Co

- alle i 7th heaven

Og så er det ein som ofte var gjengangar i amerikanske 90-tals seriar, ein pinglete gut med bukseselar, tjukke briller og pipestemme...

Gud for en avatar du hadde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det fyrste; nei, Seinfeld og Ross (i Friends) er ikkje irriterande, dei LØFTAR seriane sine ;)

Kven som ER irriterande:

- Bea, Runa, Goggen, Pelle, Mona Lissi, Storm (må skru av når han vert "sentimental"), uff, eigentleg alle i Hotel Cæsar

- Serena i Gossip Girl..utruleg sytete, nasal stemme og ja, ho har berre eit uttrykk (og så er det noko plagsamt med Vanessa også..)

- søstera til Dexter, den banninga vert berre idiotisk!

- kjærasten til Dexter i serien, den stemma er til å verte gaaal av!

- Melody og Martha i Home and Away; for tafatt og mykje tenner!

- ho der vetle, sinna dama i Cheers

- Kelly og Donna i Bevery Hills, gruuuusam babystemme!

- Kelso i 70s show

- Susan i Frustrerte Fruer

- ho der mørke i Sex and the City (Kristin Davis)

- alle i Karl og Co

- alle i 7th heaven

Og så er det ein som ofte var gjengangar i amerikanske 90-tals seriar, ein pinglete gut med bukseselar, tjukke briller og pipestemme...

Kelso i that 70s show er jo dritmorsom :ler:

Endret av Miss Desiree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kelso i that 70s show er jo dritmorsom :ler:

Han er litt i same liga som Phoebe (som eg gløymte å føre opp), litt FOR dum, og ein veit absolutt alle replikkar og handlingar før dei skjer.

Men forstår jo godt at nokon likar han :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig når det gjelder Kelso i That '70s Show! Liker ikke de andre karakterene heller, så ser aldri på.

Ellers:

Abby i NCIS

Steve Urkel

Alf i serien med samme navn (?)

Fabian i Hotel Cæsar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Hun lille dama i NCIS Los Angeles er bra irriterende når jeg tenker meg om. Hun skal liksom være så cool, men så blir det bare teit :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Er jeg den eneste her som synes Horatio er kul? :roll:

Jeg takler ikke elendige skuespillere som Mischa Barton (spiller Marissa i The OC) og Emma Watson (Hermine fra Harry Potter-filmene). Ganske kjipt, egentlig, da jeg er fan av både The OC og Harry Potter. :sukk:

Ellers er jeg enig med mange her inne. Alle fra What I Like About You er dødsirriterende, og Alle Elsker Raymond klarer jeg ikke se på uten å bli provosert (mest p.g.a. Raymond, men de andre er også veldig irriterende til tider). Synes også at mora i Malcolm I Midten er irriterende og utrolig slitsom å se/høre på. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...