Gå til innhold

Irriterende rollefigurer


Gjest Gjest_sienna_*

Anbefalte innlegg

Jeg får helt fnatt av Doug i Kongen av Queens. Samme unnasluntringen hver gang. Carrie er heller ikke noe underholdene. En hel episode er jo tortur for sjelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_kine_*
Flere enn meg som syns Jennie Garth's rollefigur (Val) i What I Like About You er noe av det mest IRRITERENDE som kan sees på TV?! Irriterende stemme, irriterende "personlighet", irriterende KVINNE!! Må bytte kanal med engang hun kommer på. Sjelden jeg henger meg opp i slike ting egentlig, men hun her er grusom!!

Andre rollefigurer som kan irriterer??

jeg synes da begge de to søstrene er forbanna irriterendes. spesielt søstra til Val. kommer ikke på navnet til rollefiguren. også ho blonde vennina og han afro fyren. blir irritert bare av å se på serien i 5 sec.huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :)

Meredith i Greys Anatomi er irriterende. Hun har soveromsøyne/lepper (fylt opp med Restylane) hele tiden, og klager alltid. Og sier "Du hater det. Du liker det ikke. Da liker jeg ikke deg. Og da går ikke dette." Altså, eller deromkring. Nei, hun irriterer meg. Også har hun irriterende bushy øyenbryn :fnise: Synes Christina er morsom når hun har gjort noe galt, hun ser ut som en valp i skammekroken :ler:

Irriterer meg også over Charlie i Two and a Half Men, aner ikke hva det er, men takler ikke typen.

Og Robert i Alle elsker Raymond. Han er så gorilla-aktig og treg av seg.

Og faren til Raymond og Robert - han er sånn jeg har mareritt om å gifte meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer (fortrenger) de fleste som irriterer meg, men inspirert av andre svar her kommer jeg på:

ALLE i Helene og gutta. Spesielt jentene og han ene "gutta" med det lange mørke håret (ikke kjæresten til Helen)

Seinfeld og Kramer i Seinfeld. Og litt Elaine selv om hun også var ganske morsom.

Ross i Friends. Grøss og gru...

Brenda og Kelly i Beverly Hills

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra den halvdøde dvaske holdningen og ansiktsuttrykkene til Meredith i Greys anatomy. Men kanskje litt VEL mye å håpe på at hun forsvinner med det første ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg også over at det alltid må være en "idiot" i serier. "Åååh, er det DET strømpebukse er - jeg trodde det var en bukse til strømpene" o.l. :filer:

F.eks. Val i What I Like About You, Cody i den med det ekteparet med hver sine tre unger på TVNorge, Andy i According to Jim, han vennen (med aksent) til Doug i King of Queens, Phoebe i Friends, Todd i Scrubs, Joey i Full House, og listen går videre..

Liker aldri de rollefigurene - synes det meste blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt fnatt av Doug i Kongen av Queens. Samme unnasluntringen hver gang. Carrie er heller ikke noe underholdene. En hel episode er jo tortur for sjelen!

Satt og tenkte akkurat det samme mens jeg leste de to første sidene, og synes det var rart at ingen hadde nevnt dem ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen jeg irriterer(eller irriterte. Vet ikke om han er med lenger) meg over er John i gode og onde dager. Han puster og peser så fælt og hever øyenbrynene på mystisk vis :klaske:

Å, min søster og jeg har ledd av ham i mange år!

For ikke å snakke om når hviskesnakker!

:hoho:

Jeg liker Nanny, jeg liker Alle Elsker Raymond, jeg liker Kongen av Queens.

Men jeg får fnatt av hun eldste søstra i Fresh Prince!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg også over at det alltid må være en "idiot" i serier. "Åååh, er det DET strømpebukse er - jeg trodde det var en bukse til strømpene" o.l. :filer:

F.eks. Val i What I Like About You, Cody i den med det ekteparet med hver sine tre unger på TVNorge, Andy i According to Jim, han vennen (med aksent) til Doug i King of Queens, Phoebe i Friends, Todd i Scrubs, Joey i Full House, og listen går videre..

Liker aldri de rollefigurene - synes det meste blir for dumt.

helt enig.alle disse rollefigurene er utrolig plagsome! hvert fall han Joey i Full house og Val

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren hennes i serien er noe av det mest irriterende jeg ser, synes nesten det er rart at du trekker frem Jennie Garths figur når hun andre er noe så inni hampen grusom.

Jeg synes de er greusomme begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene og gutta var generelt irriterende ja. Jeg forsto aldri den serien der. Jeg hang standhaftig fast ved den ganske lenge, for jeg var innstilt på å lære meg fransk (hadde språkkursbøker i tillegg). Men huff, det var ikke lett å fokusere på språket. Noe så kunstig og ... rart!

Jeg skjønte aldri hva publikum lo av. Det var sånn type scener:

Helene og venninnene er på treningsstudio. De ser en kjekk mann, så sier en av jentene: Åh, han var kjekk! Og så ler publikum til krampa tar dem...

:klø:

ÅÅ, nå fikk jeg meg en god latter! :hoho:

Husker at jeg også reagerte på helt umotivert leing når det absolutt ikke var noe å le av. Og trutmunnen til Hélène...herregud, så irriterende! Stemmen kom jo ut som summing fordi hun var så opptatt av å skyte leppene fram...

Andre irriterende rollefigurer:

-Meredith Grey....herregud...som noen skrev før: hun ser halvt bedøvd ut! Har lyst til å gi a en fik!!

- Kate Austen i Lost ( Evangeline Lilly )

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som syns Jennie Garth's rollefigur (Val) i What I Like About You er noe av det mest IRRITERENDE som kan sees på TV?! Irriterende stemme, irriterende "personlighet", irriterende KVINNE!! Må bytte kanal med engang hun kommer på. Sjelden jeg henger meg opp i slike ting egentlig, men hun her er grusom!!

Andre rollefigurer som kan irriterer??

CSI Miami - Horatio! Han er helt forferdelig - har bare ett ansiktsuttrykk og snakker hele tiden med en sånn fjern hviskende stemme :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HORATIO GUD FOR EN IRRITERENDE FYR!

det jg forbinder med han er av på med solbrillene:S

og det sminka trynet

Hehe.. nettopp nettopp. Og hvordan han ser på og snakker til de andre med den ovenfra og ned og litt i profil-fakten. :roll:

Jeg la inn før jeg fikk lest alle innleggene :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pelle i hotel cæsar, alle i gilmore girls, kramer i seinfeld, phoebe i friends, men øverst på lista:

Dharma i Dharma og Greg.

Darma er uvanlig irritende å selv god. Du ser at hun nesten ler seg i hjel av sine egent dårlige vitser hele tiden...eldenig skuespill. Hun hadde en gjesterolle i two and a half men hvor hun var helt lik....

Hun skjønner jeg virklig ikke greia med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere har sagt: Janice fra Friends :O

Kate i DOOL og den ekle dattra Georgia (Chelsea er det vel hun heter som ungdom), håper de forsvinner for ei goood stund. Irriterende mennesker.

Alex, kjæresten til Izzie Stevens i Greys. Liker han ikke.

John i DOOL er kul da, med det mistenksomme blikket:P Hehehe. Ler alltid av han:)

Endret av josefin88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_alexandra_*
Som flere har sagt: Janice fra Friends :O

Kate i DOOL og den ekle dattra Georgia (Chelsea er det vel hun heter som ungdom), håper de forsvinner for ei goood stund. Irriterende mennesker.

Alex, kjæresten til Izzie Stevens i Greys. Liker han ikke.

John i DOOL er kul da, med det mistenksomme blikket:P Hehehe. Ler alltid av han:)

ja Chelsea irriterer meg å. hun tenker bare på seg selv hele tiden.

også synes jeg Jack kan være utrolig irriterendes!

når John er mistenksom eller skeptisk til noe kommer han alltid med det blikket sitt og hever brynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...