Gå til innhold

Irriterende rollefigurer


Gjest Gjest_sienna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Absolutt alle i Alle elsker Raymond. Jeg blir gal av den serien. Stereotypene, mennene som bare vil se sport og drikke øl og aldri gjøre en ting i hjemmet. Konen som er hjemmeværende. Dessverre bor jeg med en som elsker den. Gleder vi oss til semesteret er over og hun flytter? Åjadasann.

Willow og Tara i Buffy. Begge skal stamme og være søtsjenerte.

Phoebe i Friends.

Jack Dalton i MacGyver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er riktignok forferdelig lenge siden, men

LALY i Helene og gutta overgår alle rollefigurer hva irritasjon fra min side angår :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Jeg pleide å se Hotell Cæsar helt i starten, da serien var ny. Da var det med en Charlotte, datter av direktøren eller noe. (Husker ikke, er så mange år siden jeg så den serien) I allefall, det jeg husker veldig godt er at jeg irriterte meg grønn hver gang hun dukket opp på skjermen. Hun hadde noen utrolig rare fakter og ansiktsgrimaser. Jeg fikk aldri med meg hva hun sa fordi jeg hang meg sånn opp i hennes irriterende måte å være på. :ler:

Dette framkalte minner, ja!

Husker dere Tove? Hun stumme som ikke begynte å snakke før i sesong 3 eller deromkring, men som skrev beskjeder på lapper og liksom var "uttrykksfull". Hun var umåtelig irriterende.

Dette er riktignok forferdelig lenge siden, men

LALY i Helene og gutta overgår alle rollefigurer hva irritasjon fra min side angår :Nikke:

Enda flere minner! Jeg trodde nesten hele den serien var et "irriterende-karakterer-og-ingen-handling-konsept". I samme gate var den norske fiasko-serien "Venner og fiender". (Utrolig hvilke minner fra midten av 90-tallet denne tråden framkalte :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Nanny-skuespilleren er irriterende i alt hun har spilt.

Åja, hun med den nasale og skingrende stemmen som tripper rundt.

Gruuuuusomt irriterende. (Jada, jeg vet hvor "av"-knappen er.)

I det hele tatt så er slike stemmer helt forferdelige å høre på. Fatter ikke hvordan noen kan like dem. Lurer jo på om de er "tilgjort" eller medfødt? Jaja, skitt au.

:sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alt og alle i seriene med Karl Reverud. Både Mot i brøstet, Karl & co, og nå Karl III. Gud hjelpe meg. Det hjelper ikke at de snakker kjempehøyt med seg selv hele tiden når de er alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, hun med den nasale og skingrende stemmen som tripper rundt.

Gruuuuusomt irriterende. (Jada, jeg vet hvor "av"-knappen er.)

I det hele tatt så er slike stemmer helt forferdelige å høre på. Fatter ikke hvordan noen kan like dem. Lurer jo på om de er "tilgjort" eller medfødt? Jaja, skitt au.

:sinnatagg:

Fran Drescher som spiller the nanny snakker sånn uten å gjøre seg til tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fran Drescher som spiller the nanny snakker sånn uten å gjøre seg til tror jeg...

Oj - nesten enda verre. :fnise:

Men ok, hun kan jo ikke noe for det, skjønner jo det, men like fullt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg trodde nesten hele den serien var et "irriterende-karakterer-og-ingen-handling-konsept".

Helene og gutta var generelt irriterende ja. Jeg forsto aldri den serien der. Jeg hang standhaftig fast ved den ganske lenge, for jeg var innstilt på å lære meg fransk (hadde språkkursbøker i tillegg). Men huff, det var ikke lett å fokusere på språket. Noe så kunstig og ... rart!

Jeg skjønte aldri hva publikum lo av. Det var sånn type scener:

Helene og venninnene er på treningsstudio. De ser en kjekk mann, så sier en av jentene: Åh, han var kjekk! Og så ler publikum til krampa tar dem...

:klø:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pelle i Hotel Cæsar

Helt enig. I tillegg synes jeg Kelso i That '70s Show er vanvittig irriterende, og utrolig lite morsom. Har aldri forstått hvorfor folk er så fan av han (jeg ser dog på serien fordi jeg liker de andre i serien).

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, hun med den nasale og skingrende stemmen som tripper rundt.

Gruuuuusomt irriterende. (Jada, jeg vet hvor "av"-knappen er.)

I det hele tatt så er slike stemmer helt forferdelige å høre på. Fatter ikke hvordan noen kan like dem. Lurer jo på om de er "tilgjort" eller medfødt? Jaja, skitt au.

:sinnatagg:

Fran Drescher som spiller the nanny snakker sånn uten å gjøre seg til tror jeg...

Det stemmer! :) Og i tillegg så er hun fra Queens og har den typiske dialekten derfra, det gjør nok ikke saken noe bedre. "What are you twååååååking about?"

Men jeg har litt sansen for henne, så det irriterer ikke meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte aldri hva publikum lo av. Det var sånn type scener:

Helene og venninnene er på treningsstudio. De ser en kjekk mann, så sier en av jentene: Åh, han var kjekk! Og så ler publikum til krampa tar dem...

:klø:

Hihi, I know! Husker at flere av jentene i klassen syntes den var så morsom, jeg fikk helt "har jeg havnet på feil klode?"-vibber av det.

Så var det en gang vi fikk besøk av en fransk skoleklasse, og vi spurte dem; "ser dere på Helene og gutta?" Det kom et unisont oppgitt stønn fra de franske som svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*
Absolutt alle i Alle elsker Raymond. Jeg blir gal av den serien. Stereotypene, mennene som bare vil se sport og drikke øl og aldri gjøre en ting i hjemmet. Konen som er hjemmeværende. Dessverre bor jeg med en som elsker den. Gleder vi oss til semesteret er over og hun flytter? Åjadasann.

Ja, herreguuuuuuud!!! For en møkkaserie. Kunne levd med steretypene om det i det minste hadde vært noen morsomme punchlines eller et visst innhold, men det er noe av det platteste jeg ser på TV.

(med et BITTELITE unntak av broren til Raymond, men det er mest fordi jeg har sansen for skuespilleren. han stinker ikke, som de fleste andre)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er riktignok forferdelig lenge siden, men

LALY i Helene og gutta overgår alle rollefigurer hva irritasjon fra min side angår :Nikke:

Hahaha! Hun var fæl hun! HELE serien var jo egentlig fæl faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker heller ikke Charlie Sheen i two and a half men og Raymond i alle elsker Raymond. Trenger jeg si at jeg ikke ser på disse seriene? Hehe...

Åh jeg takler ikke han broren til Charlie jeg, han synes jeg er enda verre enn Charlie selv.. det vrenger seg inni meg av hele karakteren :fnise:

Og Fabian fra Hotel Cæsar, grusom rollefigur - fikk helt fnatt da han var med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tang Lung

Kan være enig i at figurene i Raymond kan væree irriterende til tider.....Robert (surmulende & sjalu) & Frank (sinnatagg) er gode figurer dog ;)

Seinfeld har jo en del interessante observasjoner mht ting , hvordan folk oppfører seg osv.

Bruce McGill var genial som Jack Dalton...undervurdert skuespiller for sure :)

Charlie Sheen er morsom pga han spiller i og for seg seg selv i den serien....LOL ;)

Synes Lystad (manisk & hyperaktiv tøffelhelt) & HHS (fyllefant) jr er topp i den serien.

Ulf Rasch Ludvigsen : Nå blir jeg kjendis....YES !!!

Karl : Smestad , hva i hælvete har du gjort med varmtvannet ?!

Endret av Tang Lung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh jeg takler ikke han broren til Charlie jeg, han synes jeg er enda verre enn Charlie selv.. det vrenger seg inni meg av hele karakteren :fnise:

Hvis det er Alan du mener, så må jeg si at jeg har skikkelig sansen for hans rollefigur. Han er jo en antihelt og jeg har en softspot for dem jeg da. :fnise:

Men smaken er jo kjent som baken.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Å ja!! Hvordan kunne jeg glemme Gilmore fullføre-hverandres-setninger-Girls og Horatio i CSI:Miami! Bra poeng. Han er så sinnsykt latterlig noen ganger.

HORATIO GUD FOR EN IRRITERENDE FYR!

det jg forbinder med han er av på med solbrillene:S

og det sminka trynet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HORATIO GUD FOR EN IRRITERENDE FYR!

det jg forbinder med han er av på med solbrillene:S

og det sminka trynet

Og det litt triste, men likevel selvgode uttrykket.

Personlig tenker jeg ikke på en rollefigur, men en programleder. Sikter da til han med de store lyse krøllene som pleide å lede "Fredag". Han har også hatt et gameshow og noen andre greier. Ser jeg han så skrur jeg av og gjør noe annet. Mister helt lysten til å se TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...