*marte* Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #121 Del Skrevet 19. juli 2004 Takk for gratulasjonen Tex! Det blir nok noen bilder fra kirketrappen når jeg får de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppende Skrevet 20. juli 2004 #122 Del Skrevet 20. juli 2004 Å så pene dere var! Og kjempeflott referat som gjør at jeg gleder meg ennå mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #123 Del Skrevet 21. juli 2004 Det er bare å glede seg hoppende. Nyt dagen i lange drag, det går alt for fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #124 Del Skrevet 26. juli 2004 To uker etter byllupet begynner det å normalisere seg i marte-heimen. Mesteparten av gavene er på plass, og all risen er støvsugd opp (håper jeg). Onsdag får vi fotografbildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 27. juli 2004 #125 Del Skrevet 27. juli 2004 Kjempefint referat *marte*, og dere var virkelig flotte! Høres ut som den perfekte dag! Nå er det bare litt over 3 uker igjen :o , så hvis du har noen gode siste-liten tips, hadde jeg vært veldig takknemlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 3. august 2004 Forfatter #126 Del Skrevet 3. august 2004 Hei snorki, skal skrive noen tips til deg i boka di jeg Vi har fått masse bilder! :D Nå er det bare å få forminsket de nok til å legge ut... Men først, CSI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 3. august 2004 Forfatter #127 Del Skrevet 3. august 2004 Her er bilde av bryllupskaka vår. Fortsettelse følger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 5. august 2004 Forfatter #128 Del Skrevet 5. august 2004 Her kommer bilder av kjolen min og buketten. Vet ikke om jeg skal legge ut flere jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 5. august 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 5. august 2004 Oi, jeg har blitt superaktiv jo :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 6. august 2004 #130 Del Skrevet 6. august 2004 Kaken deres så ordentlig lekker ut Vi har ikke engang bestemt hvilken kake vi skal ha enda (huff, føler det er mange ting som gjenstår) :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. august 2004 #131 Del Skrevet 8. august 2004 Tusen takk for hilsen og lykke ønskninger i dagboka mi. Dagen var helt fantastisk, skal skrive referat i dagboka mi i kveld. Nå må jeg underholde noen kakegjester, for kaker er det ihvertfall mye igjen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 11. august 2004 Forfatter #132 Del Skrevet 11. august 2004 I går hadde vi 1 mnd. bryllupsdag, utrolig som tiden flyr! Jeg bakte kake (i varmen) og vi hadde pappa og svigermor her på fotoseanse :D Oppdaget da at svoger hadde lagt ved små videosnutter også. Jeg ble helt rørt av å se ekteskapsinngåelsen. Merkelig å se oss i kirken, har følelsen av at det var en drøm... Takk for hilsner jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haimat Skrevet 26. august 2004 #133 Del Skrevet 26. august 2004 Dere var virkelig kjempefine på brudebildene Måtte bare legge igjen en liten hilsen i dagboken din Hilsen Haimat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 15. november 2004 Forfatter #134 Del Skrevet 15. november 2004 Så er albumet påbegynt og takkekortene sendt ut, så nå er det på tide å stenge denne dagboka. Takk til alle KG'ere som har hjulpet og tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg