Gå til innhold

Marte og PØen 10.07.2004


*marte*

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg det er på tide med en liten dagbok på meg også. De sier jo at all skriving er skrivetrening, så da kan det ikke være så ille for oppgavens del :)

Dette har vi gjort:

- Bestilt kirke

- spurt forlovere (begge to)

- skaffet organist (onkel)

Dette har vi igjen (egentlig alt for mye å skrive opp, blir deprimert :():

- Finne lokale

- ... masse mer som jeg ikke orker å tenke på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg og velkommen som dagbokskriver!

Kult at du også skal gifte deg neste år, det begynner å bli en god del 2004 bruder her inne....

Ved nyttårstider var jeg nesten helt alene her.... :(

Takk for hyggelig hilsen i min dagbok,

og jess, jeg gleder meg masse til Køben-tur!

Vi pleier å dra hvert år på luxustur, men dette er første gang jeg drar med ring på figneren så denne gangen kan jeg virkelig ta meg goood tid i brudesalongene...(for jeg har jo vært i dem før... :ler: )

Kos deg med skrivingen, regner med å høre mere rundt deg og bryllupet ditt i tida fremover også!

Klem fra Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! :D

Lykke til med planer! Håper du får det gøy her inne sammen med alle de andre gifteklare. Jenta mi skal gifte seg neste sommer, og vi "planer og planer" som bare det. (Jeg får lov å være med!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsner! Dette var koselig :D

Tenkte å skrive litt om oss, for det lurer jeg alltid på når jeg smugleser dagbøker... hehe

Jeg er 24, skriver hovedoppgave på ifi, og håper å (les MÅ) være leveringsklar i november.

Han er 26, jobber her

Vi har bodd sammen i 4 år, vært sammen i 6, så har fått mange gratulasjoner alla "Det var på tide!" :lol:

Når bryllupet skal holdes har vi vært sammen i 7 år (og en dag) så krysser fingrene for at 7 års krisa ikke skal "sette inn" akkurat da...

Ellers må jeg si at det er flotters med et forum som dette å stille spørsmål i da jeg er førstedame ut i venninnegjengen, dere kommer nok til å høre mer fra meg etterhvert :briller: + at ett sted å jatte bryllup nok ikke er å forakte for de rundt meg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben som 2004 brud og dagbok skriver. Tror nok ikke du kommer til å angre på at du skriver dagbok, alltid moro å ha noe å se tilbake på.

Har du funnet kjole da? camie er nysgjerrig som vanlig..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet kjole da? camie er nysgjerrig som vanlig..... :oops:

Ingen kjole så lang. Har tatt det med ro, bare surfet litt og sett. Funnet mange fine, men må prøve en del før jeg kan slå meg til ro :)

Det mest prekære akkurat nå er å få lokale i boks :o Men med PØen på guttetur, og så flott vær ute tar det noen uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det med 24 da min gode venn....... :-?

*nysgjerrig jo!*

24? Serien? Ja, hva lurer du på? *synsk og vet alt som skjer* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått info av Lisa-Beth nå....

Du er så treig , atte..... :ler:

Var veldig nysgjerrig, skjønner du.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treig jeg? Prøver å gjøre litt annet enn å bare sitte foran skjermen hele dagen... men er ikke så lett med slikt drittvær ute.

Har forresten titte litt mer rundt etter lokaler. Tex, vet du hvordan det er på Lambertseter gård? Regner med at du er lokalkjent med hensyn til selskapslokaler :D

Vi har også snakket om å ha selskap i hagen, men har blitt litt skremt av alt regnet den siste tiden, ikke kult med storm heller :o Satster på å få en klarhet i hvor vi skal være før august, så kan gjestelisten finpusses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i bryllup på Lambertseter Gård, veldig fint der men bare plass til max femti. Nyyydelig uteområder, litt lite kjøkken men det går bra.

Men hvis du skal ha dans må du rydde vekk alle bordene slik at folk eventuelt må sitte i sofagrupper og spise kake.

Det var ikke noe problem altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi dropper Lambertseter gård :(

To andre alternativer er det hvite huset på Holtet og Abilsø gård (tror i hvert fall den heter det). Har lyst til å ha plass til opp mot 70 slik at vi kan invitere fettere og kusiner.

Må også måle hagen og se hvor stor telt vi kan ha plass til, hadde vært litt koselig å sitte blandt blomster og fuglesang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir rundt hundre og det eneste alternativet vi fant som hadde stor nok plass var Oppsal samfunnshus. Null utemuligheter dessverre men med så stor slekt har vi ikke noe valg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helenius

Hei og hå!

Takk for hilsen i dagboka mi!

Jeg har sett du har skrevet litt hos Tex. :D

Men først nå så jeg at du har egen dagbok.

Ta det med ro med planlegginga - det er virkelig ikke slitsomt! I går sa min kjære til meg at han hadde regnet med å være langt mer stressa enn han er nå i forhold til bryllupet. Og vi har bare tre uker igjen! Ikke stort å ta seg til, enda vi har planlagt avslappet i bare et halvt år...

Så bare kul'an foreløpig -- men det kan jo være greit å finne et sted å være, da. :blunke:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min. Hyggelig å treffe kjentfolk her inne, er sjelden det. Vil bare ønske lykke til med videre planlegging, og så snakkes vi sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg ! :P

Velkommen i 2004-klubben !

tenkte seg skulle skrive en liten hilsen her. Synes dere har kommet godt i gang med forberedelsene jeg. Vi kom plutselig til at vi ikke hadde bestemt oss for noe :o , vel annet enn at det blir giftemål da, selvsagt :wink:

Kommer nok til å stikke innom med ujevne mellomrom for å se hvordan det går.

Knallfint navn du har forresten :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hyggelige hilsner!

Knallfint navn du har forresten :blunke:

Javel? Er fornøyd jeg i hvert fall :) Var sikker på at du het Vibeke jeg :D Har en venninne som kalles vips og er en vims (som heter Vibeke) :lol:

Bryllupsforberedelsene har ligget litt på hylla de siste ukene. Vi har derimot vært på masse visninger og ordnet med lån, viktig det også!

Har ikke eliminert noen selskapslokaler ennå, bare fått flere på lista :oops:

Surfet mer etter kjoler også, og finner bare flere og flere fine på den fronten og... Skal bli spennende å prøve, og se om det jeg liker på nettet ser like bra ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Er fornøyd jeg i hvert fall Var sikker på at du het Vibeke jeg Har en venninne som kalles vips og er en vims (som heter Vibeke)

Vibeke ? :hoho:

Å nei, du. Vips har jeg fått fra Fraglene, ho er en kjempe vims, dermed har det navnet festa seg på meg og. Til tross for at jeg altså ikke heter Vibeke :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har vi vært på "harrytur", i forbindelse med hyttetur. Vi kjøpte:

2 flasker gin

2 flasker hvit rom

2 flasker vodka

1 bacardi

og 1 xante

I tillegg har vi kjøpt 3 forskjellige flasker med sprudlevann, så nå skal vi prøvesmake og kose oss fremover :wink: Den vi liker best skal vi ha som velkomstdrink (regner jeg med)

Brunt brennevin må tas på senere tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke funnet lokale for selskapet... Og fikk en skremmende beskjed da jeg tok kontakt med Nordstrand huset: De har stengt i juli, og de fleste som leier ut slik de gjør har også det. :o

Så nå er jeg nesten redd for å ringe flere steder. Det ordner seg nok da, finnes jo mange steder i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...