*marte* Skrevet 16. september 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 16. september 2003 I dag har jeg vært på Christiane med forlover og prøvd brudekjoler. Sonderer terrenget før salget starter torsdag :D Har falt fullstendig for kjoler fra benjamin roberts, prøvde bl. annet denne og denne. Det må sies at etter all kritikken mot Christiane her inne var jeg nesten positivt overrasket over servicen der. Greit nok de var litt likegyldige til at vi var der, og litt sure, men de var i hvert tålmodige nok til å sette knappenåler i ørten kjoler... Men ble litt snurt når en av damene sa "Nå har du prøvd mange flere kjoler enn vi ville anbefalt!" i det vi skulle til å gå! :evil: Kunne kanskje sagt det for et par kjoler siden, eller holdt kjeft, hæ? I tillegg var det skikkelig irriterende at de bare hadde "svømmestørrelser". Minste størrelsen vi fant var 38 Hadde ellers en veldig koselig dag med marte-forloveren, med påfølgende cafe-besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 27. september 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 27. september 2003 Jippi, nå har jeg kjøpt kjole Kjolesalget på det militære samfunn var et kaos uten like. Kjolene var sortert etter størrelse, så umulig å finne en spesifikk modell. I tillegg tok alle med seg mange kjoler inn for å prøve og tviholdt på dem til de var heeeelt sikre på at de ikke skulle ha den. Minnet litt om friends-episoden hvor Monica kjøper brudekjole... Hun utstyrer de andre med fløyter for å varsle når de finner kjolen holder nede jenta som vil ha den og løper for å betale Hadde med meg to venninner, men ingen fløyter da... Vi kom kl 9 presis, da var det allerede lang kø utenfor. Når vi kom inn fant vi ikke kjolen jeg var på utkjikk etter, men et par andre fine. Etter å ha prøvd en stund så vi at jenta ved siden av prøvde "kjolen min". Hun hadde lenge tenkt å kjøpe den, men heldigvis hadde hun en annen i tankene som hun likte bedre. Dermed ble kjolen min, og henger nå trygt bevart hos mamma :D Det må sies at jeg sparte ca 4000 kr på å kjøpe den hos BC, og at jeg fikk med underskjørt og tiara. (Tiaraen passer forøvrig ikke til i det hele tatt :-? Hvis noen er på utkikk etter en perletiara ta kontakt ) I morgen drar vi til Nice på ferie *glede seg!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 27. september 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 27. september 2003 Glemte forresten å si at dette er en kjole hvor bilde ikke klarer å vise hvor fin den egentlig er, og at søster mente at jeg var mye finere enn modellen i den (litt partisk hun da...). Drømme om kjole heele natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 28. september 2003 #44 Del Skrevet 28. september 2003 Gratulerer med Kjolen! Det var en annen enn de du så på hos Christiane og har linket til tidligere, ikke sant? Jeg tror også du er flottere i den kjolen enn det modellen er . Pleier å være slik med kjoler føler jeg, de er flottere i virkeligheten. God tur til Nice. Vi snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 6. oktober 2003 Så var jeg tilbake fra Nice. Hadde (for det meste) en fin tur :D Takk for hilsen ringblomst! Kjolen var en av de første jeg så på hos Kristiane. Sleip som jeg er kjøpte jeg den hos BC i stedet for... Det er nå avklart at pappa ikke skal ta bilder. Han mente han kom til å være for nervøs for alt det andre til at han skulle ta bilder også, men har tatt på seg ansvaret for å finne en annen fotograf blant alle bekjentskapene. Så får vi bare krysse fingrene for at det ikke skjer noe stort nyhetsmessig på dagen vår, slik at vedkommende blir utkalt. Heldigvis skal vi gifte oss midt i agurktiden Ellers har bestemor lovet å lage kransekake, så da var den i boks :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. oktober 2003 #46 Del Skrevet 8. oktober 2003 Gratulerer med kjolen! Da er vi to som har funnet... Håper du hadde fin ferie. Koselig å ha deg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 15. oktober 2003 Takk for hilsen Ingeborg :D Morsomt at så mange av 2004-brudene har funnet seg kjole allerede! Mange som reagerete og syntes jeg var tidlig ute da jeg var på diverse prøverunder. Oss bridezillas :-? I det siste har det skjedd null og niks med bryllupsplanlegging. Huset er snart ferdig pusset opp, og hovedfaget skal leveres om ca 2 uker, så det er nok annet å henge fingrene i. Gleder meg til etter jul, da skal vi sette i gang for fullt Forloveren min har forresten sagt at hun har mesteparten av utdrikningslaget planlagt allerede :o Heldigvis involverte det ikke utdritning (sa hun i hvert fall da), men kommer nok til å være litt på vakt fordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 16. oktober 2003 #48 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei! Jeg så på 2004-siden at du hadde kjøpt kjole, så da måtte jeg inn i dagboken din og kikke. Veldig fin!!! :D Selv kjøpte jeg kjolen min i dag (bestilte ihvertfall), godt å ha det gjort, ikke sant? Lykke til med levering av hovedfaget! Hilsen 9na, (som nærmer seg slutten på en syvårlig utdannelse på universitetet selv, og vet hvordan det er). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 20. oktober 2003 Takk for hilsen 9na! Nå er det to uker igjen til levering, og trykkeriet skal ha den noen dager før det igjen, så burde gjøre annet enn å sitte her. :o Nå er vi innflyttet i nytt hus! Det gjenstår fortsatt litt før vi er helt ferdig med oppussingen, men allikevel deilig å være i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nå er oppgaven levert til trykk *overlykkelig* Endelig kan jeg tenke på noen annet, har drømt om formler, kode og forskjellige formuleringer de siste ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. oktober 2003 #51 Del Skrevet 30. oktober 2003 GRATULERER MED LEVERT OPPGAVE! Så flink du har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 31. oktober 2003 #52 Del Skrevet 31. oktober 2003 Gratulerer så mye med levert oppgave! :D Jeg husker hvor deilig det var da jeg leverte min siste oppgave på studiet, for en følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 6. november 2003 Forfatter #53 Del Skrevet 6. november 2003 Takk for hilsner! Er ganske stolt av meg selv ja, med inbunden "bok" i hylla, hehe :D Nå funderes det sterkt på hva neste steg i bryllupsplanleggingen skal være. Tror jeg lar det meste ligge en stund til. Begynner å jobbe om to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 11. november 2003 Forfatter #54 Del Skrevet 11. november 2003 Endelig er nettet oppe på min hjemmemaskin :D Siden vi er (nesten) ferdige med å pusse opp byttes maleravertaren ut med miss space. Hun ser jo litt business-kvinne ut, hehe Siden sist har vi gjort noen endringer på gjestelista, og tenkt på bordkort, men ikke landet på noe enda. Jeg vet jeg sa planleggingen skulle vente til etter jul... I går kjøpte vi oss ny spisestue. Nå begynner vi virkelig å bli etablerte her! Mangler "bare" barn, hund og volvo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 17. november 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 17. november 2003 I dag var min første dag på jobb :D Ganske sliten i hodet, men også meget fornøyd! Ser frem til å komme ordentlig i gang, men først står info, info og kurs++ og høyst trolig juleferie på programmet. Det første jeg må gjøre etter alle mine år med utdannelse er å sendes på kurs... :-? Bryllupsplanene ligger for tiden brakk. Det eneste jeg har tenkt å gjøre fremover er å surfe etter undertøy på victorias secret. Jeg drar til USA (på kurs) om noen uker, og skal benytte sjansen til å stikke innom denne fabelaktige undertøysbutikken. Noe bra har de i hvert fall i USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 18. november 2003 #56 Del Skrevet 18. november 2003 Hei Marte! Gratulerer med vel overstått første dag i ny jobb! Du må absolutt dra innom Victoria´s Secret når du er i USA. Jeg var der i oktober og fant undertøy til mitt bryllup (har lagt link til det i dagboken min). Veldig bra butikk! Hilsen fra 9na. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 23. november 2003 #57 Del Skrevet 23. november 2003 Takk for hilsen *marte* Har vært uten datamaskin en god stund nå, men nå er jeg tilbake ! Kjempe fin kjole du har kjøpt deg! Selv kom jeg meg aldri på salget, da vi hadde en pause i bryllupsplanene akkurat da, og så ble Vesla syk den dagen, slik at jeg måtte være hjemme. Dermed ble det til at forloveren min (jeg er forloveren hennes) måtte reise dit alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 30. november 2003 Forfatter #58 Del Skrevet 30. november 2003 Koselig at du er her igjen vimsevips Her i huset har det i det siste kun gått i jobbing og diverse ordning i leiligheten. Det begynner å komme opp litt ting på veggene, men det er fortsatt ekko både her og der :D Hadde en særdeles effektiv dag på ikea i går! Bryllupsting: Har fått forsikringer om at fotografen garantert blir bra, men det er ikke helt sikkert hvem det blir ennå. Han vi helst vil ha kan ikke garantere 100% at han kan Men bekymrer meg ikke for det, pappa er på saken. I løpet av uka som kommer skal vi gå over budsjettet og se hvordan vi ligger an i forhold til sparing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 30. november 2003 #59 Del Skrevet 30. november 2003 Lenge siden jeg har vært her nå ja - på tide med en hilsen igjen . Hvilke fotografer har dere tenkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. november 2003 #60 Del Skrevet 30. november 2003 Kjempekoselig dagbok. Jeg elsker å lese om hvordan det går i planleggingen. Kjolen var kjempefin! :D Ville egentlig bare si hei, og ønske deg lykke til med resten av planleggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg