Gå til innhold

finnes det et middel mot sexlyst?


Gjest Gjest_sofia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sofia_*

Hei, dette er et seriøst spr om det finnes et legemiddel man kan ta så man slipper sexuallyst..

Jeg som spør er en dame på 34 år som sliter med kriblinger i underlivet hele tiden.. jeg har lyst å knulle hele tiden, men det kan jeg ikke. Jeg er singel og vil derfor ikke ta hva som helst heller.

Kjenner jeg er underernært.. da bruker jeg dildoen min. Men det går ca fire timer, så er jeg like kåt igjen. Det eneste som hjelper er ordentlig sex med en person. Jeg går på noen tabl mot angst, som gjør det vanskeligere å få orgasme også.. har fibromyalgi og da er det slitsomt å "jobbe" seg svett til orgasme... Ja for jeg kunne ha kommet hver 4 time om jeg orket det.

Nå er det slik at jeg aldri kommer med en mann. Derfor liker jeg å holde på lenge. Da føler jeg meg tilfredsstilt på en måte.

Jeg får så mange tilbud om sexpartner. Men jeg er såra og vil holde meg laaaaaaaangt unna alt som heter mannfolk!!!

Og det er i mot mine prinsipper å bare ta en tilfeldig en for tilfredsstillelse. Får problemer i fylla da jeg blir ekstra kåt og mer vill.

Men jeg vil ikke!!! Jeg vil heller ha sex med en kjæreste. Men føler jeg har for mye bagasje til å involvere meg i et forhold. Sliter med meg selv.

Det beste hadde vært å bli kvitt disse sexfølelsene!!!!!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også samme problemet. Jeg er 21 og er gutt og er kåt HELE tiden.

er veldig spent på om det er noen som har et vettugt svar til deg/oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caron_*
Hei, dette er et seriøst spr om det finnes et legemiddel man kan ta så man slipper sexuallyst..

Jeg som spør er en dame på 34 år som sliter med kriblinger i underlivet hele tiden.. jeg har lyst å knulle hele tiden, men det kan jeg ikke. Jeg er singel og vil derfor ikke ta hva som helst heller.

Kjenner jeg er underernært.. da bruker jeg dildoen min. Men det går ca fire timer, så er jeg like kåt igjen. Det eneste som hjelper er ordentlig sex med en person. Jeg går på noen tabl mot angst, som gjør det vanskeligere å få orgasme også.. har fibromyalgi og da er det slitsomt å "jobbe" seg svett til orgasme... Ja for jeg kunne ha kommet hver 4 time om jeg orket det.

Nå er det slik at jeg aldri kommer med en mann. Derfor liker jeg å holde på lenge. Da føler jeg meg tilfredsstilt på en måte.

Jeg får så mange tilbud om sexpartner. Men jeg er såra og vil holde meg laaaaaaaangt unna alt som heter mannfolk!!!

Og det er i mot mine prinsipper å bare ta en tilfeldig en for tilfredsstillelse. Får problemer i fylla da jeg blir ekstra kåt og mer vill.

Men jeg vil ikke!!! Jeg vil heller ha sex med en kjæreste. Men føler jeg har for mye bagasje til å involvere meg i et forhold. Sliter med meg selv.

Det beste hadde vært å bli kvitt disse sexfølelsene!!!!!!! :sjenert:

Uffda, dette hørtes slitsomt ut...

Jeg vet ikke om det finnes et slikt legemiddel, men tror kanskje du i første omgang burde engasjere en psykolog til å hjelpe deg med den mentale delen av deg selv.

Får du lettet deg for problemene angående "bagasjen" du nevner, så kan det vel hende du får en ny giv mtp å finne deg en passende kjæreste.

Ut fra det du skriver tror jeg ikke det er sex-trangen som er hovedproblemet ditt, men såklart vil jo den bli markant og øke hele problemstillingen når du har fått en slik sperre for å involvere deg med noen...

Uansett, vær forsiktig med å ty til diverse medikamenter ihvertfall.

Det bør du i så fall samråde deg med legen din om, og ikke stole på hva som evt. måtte komme av forslag her på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sofia_*

takk for svar :)

jeg vil bruke tid på meg selv en stund nå... ikke involvere meg i et forhold. Føler ikke jeg har noe å gi der. Vil ikke belaste en evt partner med mine problemer..

Vil lære å bli glad i meg selv.

Jeg sliter med

sexlyst

overspising

overvekt

angst og depresjoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sofia_*
Hei!

Jeg har også samme problemet. Jeg er 21 og er gutt og er kåt HELE tiden.

er veldig spent på om det er noen som har et vettugt svar til deg/oss :)

åhhh, slutt å plag meg sånn a.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg og du har samme problem kan vi jo slå oss sammen og tenke ut en løsning? ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...