Gå til innhold

Kvinnelig kjent rik gründer(50) fra Oslo Vest ble tatt


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Methuselah

Hun burde ha blitt satt i gapestokk foran Statuen av Karl Johann som alle vet står foran slottet slik at vi kunne ha kastet egg på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Vestkantkvinnene kjører i fylla, og fornekter seg ingenting. De lever isus og dus på kreditt, og går fjonge¨omkring i høyhelte sko og korte skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arghhh
snakker vi hår-relatert?

Nicolaisen bor ikke i Oslo, og eier ikke en Maserati.

Tenk dere litt om før dere slenger ut antagelser. Det er ikke så vanskelig å sjekke litt rundt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når media skriver at det er en kvinne i 50's med Masati på Frogner og hun attpå til er gründer vet jo alle hvem det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når media skriver at det er en kvinne i 50's med Masati på Frogner og hun attpå til er gründer vet jo alle hvem det er.

:ler:

Tror du virkelig "alle" på KG vet hvem det er? Herre Jemini, damene her vet knapt hva ordet grunder betyr. Og om dreier seg om en suksessrik kvinne, finner de frem dolkene og stikker til så godt de kan.

Du vet vel hva Kvinneguidens grunder fikk av dritt fra denne ynkelige gjengen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Slik kan det gå når man tar en Anne Kath på Frogner:rik, profilert gründerkvinne i 50-årene ble tatt for fylleparkering:

http://www.dagbladet.no/2009/05/02/nyheter...ulykke/6018046/

Burde straffen være høyere?

Rart hvor "sjuke" folk kan bli i hue av nysgjerrighet her inne. Du har vel lyst til å vite hvem det er....

Er dette noe å slå opp i Kg? Slike ting skjer hver dag i alle byer. enten du er Hansen eller e Olsen.

Har u ikke noe annet å bry frøhjernen din med?

Det var noen som ble drept i trafiken i dag....

Kg blir mer og mer lavmål.

Et forum for hjemmesittende uføretrygda som sitter på nett døgnet rundt, som mangler innhold i livet.

men det gjør deg vel litt bedre om man kan skrive om andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Damer og lukeparkering, altså! Hun fortjener hvert øre av en eventuell bot, og opphold på Costa del Gitter har hun sikkert også godt av. Hadde hun kunnet parkere som et vettugt menneske, hadde hun sluppet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:ler:

Tror du virkelig "alle" på KG vet hvem det er? Herre Jemini, damene her vet knapt hva ordet grunder betyr. Og om dreier seg om en suksessrik kvinne, finner de frem dolkene og stikker til så godt de kan.

Du vet vel hva Kvinneguidens grunder fikk av dritt fra denne ynkelige gjengen her?

Ettersom jeg er bosatt i London, er jeg veldig lite interessert i kvinnelige, kjente (?) norske gründere på 50 bedriver, det være seg i fritiden eller i yrkeslivet. I det hele tatt er jeg forsvinnende lite interessert i hva som skjer i verdens navle (les; "Oschlo").

Men ja, jeg innrømmer at jeg blir nysgjerrig på hvem dette kvinnemennesket kan være, spesielt med tanke på de mangelfulle kjøreegenskapene.

(Det heter gründer, ikke grunder.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Ettersom jeg er bosatt i London, er jeg veldig lite interessert i kvinnelige, kjente (?) norske gründere på 50 bedriver, det være seg i fritiden eller i yrkeslivet. I det hele tatt er jeg forsvinnende lite interessert i hva som skjer i verdens navle (les; "Oschlo").

Men ja, jeg innrømmer at jeg blir nysgjerrig på hvem dette kvinnemennesket kan være, spesielt med tanke på de mangelfulle kjøreegenskapene.

(Det heter gründer, ikke grunder.)

De tør vel ikke å si navnet her, men gründeren har vært profilert i aviser og TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ettersom jeg er bosatt i London, er jeg veldig lite interessert i kvinnelige, kjente (?) norske gründere på 50 bedriver, det være seg i fritiden eller i yrkeslivet. I det hele tatt er jeg forsvinnende lite interessert i hva som skjer i verdens navle (les; "Oschlo").

Men ja, jeg innrømmer at jeg blir nysgjerrig på hvem dette kvinnemennesket kan være, spesielt med tanke på de mangelfulle kjøreegenskapene.

(Det heter gründer, ikke grunder.)

De fleste damer kan ikke lukeparkere uten etter grundig ettertanke, og selv da må de ofte forsøke flere ganger. Det betyr bare at hun passerer kjønnstesten, og har minimalt med testosteron i systemet. Dårlig romfølelse, etc. Må ha de rette hormona for å forstå intrikate tredimensjonale ting som lukeparkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...