AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1621 Del Skrevet 6. april 2016 24 minutter siden, Trompeten skrev: Hehe, tenkte å skrive dette jeg også. Alltid fasinerende å finne et hårstrå midt i alt kaoset, som løser saken. Og hu data-dama i Criminal Minds bør jo ha en fet lønning. Hun løser jo nesten absolut alt med bare noen tastetrykk. Hva er det datamaskinen hennes ikke inneholder av informasjon?? Maskinen hennes underholder svært lite informasjon. Men den har veldig god egendesignet programvare for søk, samt at hun kan hacke seg inn på hvilken server som helst. I tillegg til at hun har tilgang til de fleste av FBIs servere. Om jeg ikke husker feil så fikk hun jobb i FBI fordi hun var en av verdens beste hackere og det var tryggere å ha henne med seg enn mot seg. Ikke så veldig mye mer sannsynlig, men i alle fall korrekt story Anonymkode: b28b3...ef6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. april 2016 #1622 Del Skrevet 8. april 2016 De er på et sted, gjerne med små ressurser, og våre helter eller en potensiell venn av dem er tatt til fange og bundet med tau eller lignende og i stedet for å knytte opp knuten, skjærer de den over på et eller annet vis, gjerne unødvendig. Så det i episode av Legends of Tomorrow akkurat. En person er bedøvet gjennom er bånd på armen som er koblet til veggen med en relativt tykk blå slange, ikke standard sykehusslange akkurat, og i stedet for å ta av båndet som i praksis ser ut som en klokke, så velger sjefen å klippe av slangen. Totalt unødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 8. april 2016 #1623 Del Skrevet 8. april 2016 Når frokosten står klar med pannekaker, frukt, bær, rundstykker og masse pålegg, men så tar personen bare et blåbær før han/hun må dra 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 9. april 2016 #1624 Del Skrevet 9. april 2016 Det er aldri et problem å ta en fridag. Trenger venninnen din å spise en bøtte med is i parken, eller trenger du å kjøre i tre dager for å hente noe? Ikke noe problem! Sjefen venter til du kommer tilbake 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. april 2016 #1625 Del Skrevet 19. april 2016 Vet alle politi og lignende alltid hvor baklukeåpneren er i alle biler, eller er det jeg som ikke har sittet i førersetet som ikke vet at åpneren er på samme sted i absolutt alle bilmerker og -modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1626 Del Skrevet 19. april 2016 Hvis noen folk skal bryte seg inn en plass (og de vil veldig fort inn og ut igjen, for å minimere risikoen for å bli tatt) så blir de likevel stående og titte seg rundt (og lese over de greiene som de skal rappe med seg) og dermed får jo de som eier stedet mer enn nok tid til å ta gjengen på fersken - før de rekker å komme seg unna..... Anonymkode: 3b27c...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1627 Del Skrevet 19. april 2016 manglende kontinuitet i serier som har gått i flere sesonger, Anonymkode: 85e0a...c4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1628 Del Skrevet 19. april 2016 Den Thursday, October 29, 2015 at 21.43, Lady T skrev: At fødsler ALLTID starter med at vannet går og sekunder etterpå får de intenst vondt! Og etter noen få press er ungen ute. Jeg får angstanfall når hovedpersonene i walking dead ikke er forsiktige nok. Det er ganske ofte. Jeg vet ikke hvorfor jeg ser på. Det er helt fryktelig. Anonymkode: f73e6...bd7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 20. april 2016 #1629 Del Skrevet 20. april 2016 Den 9.4.2016 at 9.53, Kara W skrev: Det er aldri et problem å ta en fridag. Trenger venninnen din å spise en bøtte med is i parken, eller trenger du å kjøre i tre dager for å hente noe? Ikke noe problem! Sjefen venter til du kommer tilbake Dette irriterer meg, merker jeg. Noe så inn i helvete som det irriterer. Snakk om å lage urealistiske forhåpninger hos mange. Arbeidslivet er jo ikke sånn, ikke det spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 20. april 2016 #1630 Del Skrevet 20. april 2016 Noen er kidnappet eller overfalt hjemme. Ligger bastet og bundet på gulvet eller i en stol. Klarer å komme seg løs mens kjeltringen er ute en tur. Står på lur og slår ham ned når han kommer tilbake. Fyrens våpen ligger på gulvet. Offeret har det ikke travelt med å stikke av. Sikrer seg heller ikke våpnet. Kjeltringen våkner igjen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1631 Del Skrevet 20. april 2016 55 minutter siden, Skywalker skrev: Noen er kidnappet eller overfalt hjemme. Ligger bastet og bundet på gulvet eller i en stol. Klarer å komme seg løs mens kjeltringen er ute en tur. Står på lur og slår ham ned når han kommer tilbake. Fyrens våpen ligger på gulvet. Offeret har det ikke travelt med å stikke av. Sikrer seg heller ikke våpnet. Kjeltringen våkner igjen.. Hva er det egentlig offeret gjør, mens den venter på at kjeltringen skal våkne igjen da? Anonymkode: 3b27c...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 20. april 2016 #1632 Del Skrevet 20. april 2016 Den 4.4.2016 at 22.11, AnonymBruker skrev: Hvis det har skjedd ett eller annet kriminelt (som regel ett par drap) ved en buss / trikk - eller ett eller annet offentlig plass. Noen politi-etterforskere dukker opp, og finner for eksempel ett skjerf eller noen andre eiendeler - som selvfølgelig tilhører en av drapsmennene! For det er liksom helt umulig (eller utenkelig?) at slike ting rett og slett kan ha blitt gjenglemt av en eller annen tilfeldig person som tilfeldigvis gikk forbi dette åstedet - for eksempel rett før drapsofferet (og drapsmannen) kom seg til stedet..... Anonymkode: 3b27c...704 Jeg tenkte på noe av det samme her en dag mens jeg skiftet på ungen min etter at han hadde vært i barnehagen. Jeg dro av han et langt hår som sikkert tilhører en av de mange langhårete damene i barnehagen, og kastet det i søpla. Hadde vi vært i en krimserie så hadde sikkert det hårstrået skapt mye hodebry for etterforskerne, og det hadde blitt brukt mye ressurser for å finne ut hvorfor håret til hun det kommer fra ligger i søppelbøtta vår 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 20. april 2016 #1633 Del Skrevet 20. april 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det egentlig offeret gjør, mens den venter på at kjeltringen skal våkne igjen da? Anonymkode: 3b27c...704 Noen ganger er offeret opptatt med å hjelpe et annet offer. Derfor blir jeg irritert når de ikke forsikrer seg om at gjerningsmannen virkelig er uskadeliggjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1634 Del Skrevet 22. april 2016 At en politimann / etterforsker / detektiv automatisk veit hva slags dialekt en person snakker - selv om man bare har hørt ett par ord, eller en enkelt setning... Anonymkode: 3b27c...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 22. april 2016 #1635 Del Skrevet 22. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: At en politimann / etterforsker / detektiv automatisk veit hva slags dialekt en person snakker - selv om man bare har hørt ett par ord, eller en enkelt setning... Anonymkode: 3b27c...704 Forensic linguistics er en reell ting 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1636 Del Skrevet 23. april 2016 8 timer siden, Poppie skrev: Forensic linguistics er en reell ting Og dermed veit hver eneste detektiv nøyaktig hvilket område i verden en person kommer fra? Anonymkode: 3b27c...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 23. april 2016 #1637 Del Skrevet 23. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og dermed veit hver eneste detektiv nøyaktig hvilket område i verden en person kommer fra? Anonymkode: 3b27c...704 Nei, nei, ikke hver eneste, men er utrolig hvor mye man kan finne ut av fra dialekten! Men veldig enig i at det er teit når hovedpersonen er ekspert i alt som er, så skal ikke kverulere med deg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 23. april 2016 #1638 Del Skrevet 23. april 2016 Den 20.4.2016 at 15.49, AnonymBruker skrev: Hva er det egentlig offeret gjør, mens den venter på at kjeltringen skal våkne igjen da? Anonymkode: 3b27c...704 Offeret puster tungt, prøver å stikke av, gjerne gjennom en skog mens han/hun faller hver 20 meter. De stopper ofte opp for å forsikre seg om at kjeltringen ikke følger etter, og med alle stoppene så rekker selvfølgelig han å våkne igjen. Prøver å ringe etter hjelp men batteriet er selvfølgelig tomt, eller så er de en plass det ikke er dekning. Zzzzzz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 28. april 2016 #1639 Del Skrevet 28. april 2016 De som liksom skal være smarte og høyt utdannede, kirurger, bedriftsledere, advokater og sleipinger, de kan være så grenseløst naive og lettlurte på privaten. Eksempel; Juni i Hotell Cæsar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #1640 Del Skrevet 30. april 2016 Jeg tittet innom ein episode av Criminal Minds nylig - hvor det skulle detonere en stor bombe ombord på en skole-buss. Det var en slags greie som teller ned. Når den telle-greia står på ett eller to sekunder igjen, så står ett par av heltene rett ved siden av døren på skole-bussen – etter å ha evakuert alle fra heile bussen. Men når den telle-greia når null (og bomben eksploderer) så står heltene kanskje 10 meter unna.... Produsentene / manus-forfattere og de folka der ønsker sikkert ikke å ta kverken på hovedrollene fra denne TV-serien. Men det ser jo for pokker helt idiotisk, når dem velger å gjøre dette på denne måten! Anonymkode: 3b27c...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå