Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Gjest irr

Anbefalte innlegg

Gjest Balian d'Ibelin
1 time siden, #Sunrise skrev:

Når de lager for mange sesonger! the office sesong 9 kunne de ha spart seg for. 

Personlig synes jeg de kunne ha droppet sesong 6,7 og 8 også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian d'Ibelin

Serier som avsluttes med en cliffhanger så blir serien kansellert slik at vi aldri får vite hva som skjer irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Balian d'Ibelin skrev:

Serier som avsluttes med en cliffhanger så blir serien kansellert slik at vi aldri får vite hva som skjer irriterer meg.

Det er irriterende! Ble så frustrert når de bare fjernet serien Passions. Gikk på begynnelsen av 2000 tallet. Løp hjem fra skolen for å rekke den. Så plutselig sluttet de å sende den 🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor jeg skulle hatt øyensminken dratt nedover kinnene og slikt? :klo: 

Anonymkode: f73b9...73a

Da sover du uvanlig stille. Du rører deg kanskje ikke særlig mye. Jeg derimot, gnir trynet i puta, gnir meg med hendene i fjeset i søvne og lar i det hele tatt sminken få gjennomgå mens jeg sover. Det ser aldri pent ut dagen etter, nei... Og særlig ille er det om man har drukket alkohol i tillegg kvelden før. Aner ikke hva jeg da gjør i søvne, men da er det enda verre neste morgen.

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, Million skrev:

Da sover du uvanlig stille. Du rører deg kanskje ikke særlig mye. Jeg derimot, gnir trynet i puta, gnir meg med hendene i fjeset i søvne og lar i det hele tatt sminken få gjennomgå mens jeg sover. Det ser aldri pent ut dagen etter, nei... Og særlig ille er det om man har drukket alkohol i tillegg kvelden før. Aner ikke hva jeg da gjør i søvne, men da er det enda verre neste morgen.

Jeg og. Det er vel helt vanlig å bevege seg når man sover og ikke ligge musestille. Noen ganger ligger jeg med trynet most ned i puta :P Sovner jeg med sminke, så er det ofte klint utover

Anonymkode: 9e243...dca

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er irriterende (eller provoserende) at kvinnelig skjønnhet er mye viktigere enn en smart mann. Eks Big bang, Leonard er heldig fordi han har Penny som er så pen. Men Penny burde jo være heldig som har Leonard som er en så smart mann med en supergod karriere. 

Men det gjenspeiler vel samfunnet vårt. Skjønnhet over intelligens. 

Anonymkode: 47e4e...941

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er irriterende (eller provoserende) at kvinnelig skjønnhet er mye viktigere enn en smart mann. Eks Big bang, Leonard er heldig fordi han har Penny som er så pen. Men Penny burde jo være heldig som har Leonard som er en så smart mann med en supergod karriere. 

Enig. Og Penny er bare pen. Hun har jo ikke stort annet. Hun har bare blitt en bedre person på grunn av Leonard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Toby, Ian og Jason. 

Anonymkode: 7fc2b...04f

Ill be damned. Det la ikke jeg engang merke til.

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vel fordi en fyr som Leonard aldri kunne fått ei som Penny i virkeligheten. Akkurat som Howard aldri kunne fått ei som Bernadette.  

Anonymkode: 7df91...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Million skrev:

Jeg beveger meg egentlig veldig mye når jeg sover, men kanskje ikke så mye med hodet ned i puten eller armene i ansiktet, så er kanskej derfor da. De eneste gangene jeg kan komme på at jeg har sovet med sminke er etter jeg har drukket, og når jeg drikker så ligger jeg faktisk helt musestille i søvne, beveger meg ikke en tomme :fnise: Så der har jeg kanskje svaret mitt da.

Beklager for å spore av tråden litt, har bare aldri skjønt det når folk kommentere sminke etter søvn. Det verste som har skjedd med meg er at øyevippene/mascaraen har blitt litt bøyd om jeg har sovnet på sofaen. 

Anonymkode: f73b9...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de skal vise at en kvinnelig karakter har såkalt "bein i nesa" ved at hun bestiller en whisky i baren og drikker den ren.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 15.4.2018 at 5:15 PM, AnonymBruker said:

Sånn jeg ser det handler det om at Penny har mange muligheter, og har aldri vært singel særlig lenge. Selv om Leonard helt klart er en veldig bra partner for henne, en stødig og skikkelig bra fyr, er det ikke et åpenbart valg. Leonard er litt sosialt klønete, har liten selvtillit, og de to har ikke egentlig noe felles. Karrieren er heller ikke supergod, den er nok heller som forskere flest, selv om han helt klart er veldig dyktig. I løpet av forholdet vokser de veldig mye begge to, men det er kanskje Penny som utvikler seg mest.

Anonymkode: f6b3d...d44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 15.4.2018 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Jeg og. Det er vel helt vanlig å bevege seg når man sover og ikke ligge musestille. Noen ganger ligger jeg med trynet most ned i puta :P Sovner jeg med sminke, så er det ofte klint utover

Anonymkode: 9e243...dca

Det er jo helt vanlig å ligge stille også. TV-karakterene baserer seg ikke akkurat på dere som ikke gjør det. 

Anonymkode: 7fc2b...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Politiet leter etter en mistenkt "bad guy" og de finner ut hvor den personen bor. Der finner de ein datamaskin, som de selvfølgelig begynner å fikle med for å lete etter noe. 

Men den personen som har brukt datamaskinen har et slags dataprogram som automatisk sletter alt med en gang, dersom noen uvedkommende klikker på den. Så litt over nitti prosent av informasjonen på maskinen forsvinner,, men politiet klarer å få tak i ett par bilder og noen få dokumenter før alt blir slettet. Men akkurat de få tingene som politiet klarer å få tak i er "tilfeldigvis" nøyaktig de ledetrådene som politiet trenger for å få et gjennombrudd i en sak... 

Anonymkode: 2cecb...72b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Politiet leter etter en mistenkt "bad guy" og de finner ut hvor den personen bor. Der finner de ein datamaskin, som de selvfølgelig begynner å fikle med for å lete etter noe. 

Men den personen som har brukt datamaskinen har et slags dataprogram som automatisk sletter alt med en gang, dersom noen uvedkommende klikker på den. Så litt over nitti prosent av informasjonen på maskinen forsvinner,, men politiet klarer å få tak i ett par bilder og noen få dokumenter før alt blir slettet. Men akkurat de få tingene som politiet klarer å få tak i er "tilfeldigvis" nøyaktig de ledetrådene som politiet trenger for å få et gjennombrudd i en sak... 

Dette!

Og hvis det ikke er et sletteprogram på pc'n, så laster de HELE innholdet på maskinen over på en minnepinne på noen sekunder. Hvis ikke skurken er på vei inn døra, da står de og stirrer på den streken som viser hvor mye som er lastet ned mens de sier "come on, COME ON..." Deretter filmes skurken i det han kommer inn og da er både helten og minnepennen mirakuløst borte og pc'n er slått av.

Anonymkode: 8a12b...33f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja. Og ikke minst i de tilfellene (dersom det er hovedkarakterene som holder på å bli tatt) der alt blir slettet RETT FØR etterforskerne åpner datamaskinen/filen. 

Anonymkode: 3a940...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når serier prøver å være feministiske ved å understreke det hver eeeneste gang en dame gjør noe utover å sitte stille og se pen ut. Motstrider ikke det poenget litt, liksom? 

Og ja seff, som flere har nevnt, at damer våkner opp med perfekt sminke og hår. Jeg er ikke sånn som mener at serier må være 100% realistiske, hadde vært kjedelig å se folk som går på do hele tiden, sitter og ser på Netflix i flere timer osv, men vi dør ikke av å se en allerede smellvakker skuespiller uten ti lag sminke i ansiktet eller med håret i en vanlig, ikke-superfrisert hestehale, altså. 

I tillegg har alle lik, Hollywood-sminke og hår! Sjeldent man ser folk med cateye, mørk spraytan (med mindre det blir en vits av det, så klart), eller hår som ikke ser ut som om man kommer rett fra frisøren. Hallo, folk har forskjellige preferanser :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At de aldri klarer å si ha det når de snakker i tlf..

Anonymkode: 0dc6a...4a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk dør på film er de ofte ved full bevissthet fram til dødsøyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Perelandra skrev:

Når folk dør på film er de ofte ved full bevissthet fram til dødsøyeblikket.

Ja sykt irriterende. Og s0 har de alltid noe dypt og meningsfylt de akkurat rekker å si før de dør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...