AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #2041 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg så en episode av en serie jeg ikke husker navnet på for en stund siden. Dama var hos psykolog fot første gang og var nervøs. Psykologen var så klart en kjekk mann. Hun var ukomfortabel og han foreslå de skulle ta lunsj sammen, for da slappet hun kanskje mer av. Ha psykologtimen på en restauranten. Mens de sitter der, så kom en kollega av henne fordi og glor litt rart på de. Hun er jo i forhold! De to hilset på hverandre og ingen sa han var psykologen hennes. Hun går videre. Da begynner han å snakke om seg selv og sa "and am single" Yeah right om dette hadde skjedd i det virkelige liv da! Psykologen tar med seg sin pasient ut på lunsj mens han er på jobb og sier han er singel med et flørtende blikk. Så utrolig teit hele greia Anonymkode: fae11...0d1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 15. februar 2017 #2042 Del Skrevet 15. februar 2017 Når to slåss, så står de andre bare å ser på. Hvorfor kan ikke de fem som bare står med hendene i lomma prøve å få de fra hverandre eller noe? Når noen er havnet på sykehuset, så er familie og venner der med en gang. De kan bare slippe alt de har i hendene og løpe til sykehuset. De kan bare gå fra jobb uten å snakke med sjefen "Chris is in the hospital" "ok, i`ll be right there" Folk kan fake sin egen død. I serier (spesielt såpeserier) så ligger alle med alle. Et ektepar skiller seg og like etterpå blir han sammen med bestevenninna hennes og hun sammen med broren hans. Så hooker broen og bestevenninna opp. Når noen er blitt kidnappet, torturert, nesten drept og what not, så trenger de ikke psykologhjelp og er tilbake på jobb bare noen dager etterpå og alt er som før. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2017 #2043 Del Skrevet 15. februar 2017 2 timer siden, LeilaS skrev: Når to slåss, så står de andre bare å ser på. Hvorfor kan ikke de fem som bare står med hendene i lomma prøve å få de fra hverandre eller noe? Når noen er havnet på sykehuset, så er familie og venner der med en gang. De kan bare slippe alt de har i hendene og løpe til sykehuset. De kan bare gå fra jobb uten å snakke med sjefen "Chris is in the hospital" "ok, i`ll be right there" Folk kan fake sin egen død. I serier (spesielt såpeserier) så ligger alle med alle. Et ektepar skiller seg og like etterpå blir han sammen med bestevenninna hennes og hun sammen med broren hans. Så hooker broen og bestevenninna opp. Når noen er blitt kidnappet, torturert, nesten drept og what not, så trenger de ikke psykologhjelp og er tilbake på jobb bare noen dager etterpå og alt er som før. Samme med når noen skal føde da er hele familien og venner samlet. Gjerne 10 stykker. Kan alle ta fri fra jobb og skole i et par dager fordi noen skal føde? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 15. februar 2017 #2044 Del Skrevet 15. februar 2017 11 minutter siden, Boomonster skrev: Samme med når noen skal føde da er hele familien og venner samlet. Gjerne 10 stykker. Kan alle ta fri fra jobb og skole i et par dager fordi noen skal føde? Ja, virker visst sånn. Alle ankommer sykehuset samtidig og venter spent på venterommet. Gjerne i flere timer! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevenn17 Skrevet 15. februar 2017 #2045 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) På 3.5.2009 den 8.37, Snill skrev: Woops, var visst veldig gammelt Endret 15. februar 2017 av lillevenn17 Veldig gammelt innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. februar 2017 #2046 Del Skrevet 15. februar 2017 Biljaktscener. Der meier de ned andre biler og skaper brann og eksplosjoner. Drit i om de kanskje tar livet av en haug andre trafikanter så lenge de får tak i skurken de jakter etter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #2047 Del Skrevet 16. februar 2017 Veldig vanlig folk bare går fra jobb hvis de blir ringt etter eller noe. Hadde jeg gjort det, så hadde jeg vel fått sparken Også vanlig folk kan ta seg en ukes ferie hvis de vil det. Anonymkode: fae11...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #2048 Del Skrevet 16. februar 2017 Ville jenter som hadde sett ut som "Ugly Betty" fått seg kjæreste i virkeligheten? På meg så virker det lite troverdig, og ingen millionærsønn ville ha giddet å blinke i hennes retning verken en eller to ganger i det virkelige liv. Anonymkode: 394e5...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. februar 2017 #2049 Del Skrevet 16. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville jenter som hadde sett ut som "Ugly Betty" fått seg kjæreste i virkeligheten? På meg så virker det lite troverdig, og ingen millionærsønn ville ha giddet å blinke i hennes retning verken en eller to ganger i det virkelige liv. Anonymkode: 394e5...d11 Ja. Kanskje ikke en kjekkas men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 17. februar 2017 #2050 Del Skrevet 17. februar 2017 På 04.10.2016 den 0.18, Nasse Nøff ❤ skrev: En ting som irriterer meg er.. puffing. Altså å puffe røyk. Har sett alt for mange filmer i det siste, og de fleste gjør dette. Men, det er unge skuespillere som oftest. I den jeg ser nå så er det Selena Gomez. Forstår jo at de ikke røyker til vanlig. Men de røyker ikke alltid sigaretter på film, men "falsk" og naturlig sigaretter. Så det å lære seg teknikken på å faktisk trekke det ned til lungene er ikke for mye å forvente. Å puffe er å "suge" inn røyk, for så å slippe det rett ut. Du inhalerer det ikke, røyken stopper i munnen og går ikke ned til lungene. Ser idiotisk ut. åh, puffe røyk gjorde jeg mye i min pure ungdom. Følte meg kjempetøff. Og nå skulle jeg ønske det fantes en røykpuff-emoji:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. februar 2017 #2051 Del Skrevet 18. februar 2017 I Friends irriterer det meg at to stykker går litt unna resten av gjengen, typ 2 meter, og begynner å baksnakke de som om de er laaangt unna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 18. februar 2017 #2052 Del Skrevet 18. februar 2017 Hvis hovedpersonene besøker et treningssenter er samtlige statister i bakgrunnen super-veltrente, lettkledde (særlig damer) og sitter og gjentar den samme øvelsen hele tiden, uten variasjon. Alle amerikanske sit com treningssentre har minst en blond dame med store pupper og ettersittende turndrakt, som sitter og løfter den samme manualen hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. februar 2017 #2053 Del Skrevet 19. februar 2017 På Saturday, February 18, 2017 den 2.15, Fame skrev: I Friends irriterer det meg at to stykker går litt unna resten av gjengen, typ 2 meter, og begynner å baksnakke de som om de er laaangt unna Enig. Sånn føler jeg det er i alle serier. Snur man seg litt bort ja da er det plutselig ingen som hører hva de sier liksom. Andre ting er jo hvis noen skal snakke orivat så er det ikke nok med at resten av gjengen må gå vekk, og ikke dd to som skal snakke, men de må finne på en annen unnskylding for å gå. I en scene. Oj vi har fått nye håndtørkere på toalettene skal vi gå å sjekke de ut? Og så går de alle ut på doen. Istedet for å si. Vi går ut livv, så får dere snakke ifred.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 20. februar 2017 #2054 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg har merket at er mange som kjører i beruset tilstand. Akkurat som det er helt vanlig og no big deal. Det ser jo helt dustete ut når to stykker tar to steg til høyre for å ha en privat samtale. De andre som står der hører sikkert iiiiingenting. Når folk har drept noen i kaldt blo og whatnot, så er de kanskje i fengsel i noen få uker, så løslates de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. februar 2017 #2055 Del Skrevet 20. februar 2017 Knivkasting som kampstrategi. Hvorfor skal du kaste bort det ene gode våpenet du har? Er du riktig heldig har du nettopp gitt bort kniven din til motstanderen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2056 Del Skrevet 21. februar 2017 Når man kommer på jobb med samme klær som dagen før og kollegaene lurer på hvem man har overnattet hod feks siden man kom på jobb med akkurat de samme klærne. Lurer på om kollegaene mine lurer på det samme når jeg kommer på jobb med de samme klærne 😂 Anonymkode: c565c...d7e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2057 Del Skrevet 21. februar 2017 Folk har tydeligvis innebygd GPS. For når noen leter etter et menneske, så finner de alltid menneske på en bar, restaurant, i parken osv. Selv om de bor i en storby, så finner folk den de leter etter. Det skal ikke mye til for å dø. Folk kan ramle ned en liten trapp og være steindø. Anonymkode: 7737f...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. februar 2017 #2058 Del Skrevet 21. februar 2017 Hvis noen må flytte fort, særlig om det er mer eller mindre ufrivillig, så klarer de å pakke ned en enebolig på én natt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2059 Del Skrevet 21. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal ikke mye til for å dø. Folk kan ramle ned en liten trapp og være steindø. Anonymkode: 7737f...709 Slik er det dessverre IRL også. Anonymkode: 27757...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. februar 2017 #2060 Del Skrevet 21. februar 2017 12 minutter siden, sofie777 skrev: Hvis noen må flytte fort, særlig om det er mer eller mindre ufrivillig, så klarer de å pakke ned en enebolig på én natt. Ja også er det ørtåførti venner som stiller opp, i tillegg har de god til til å fjase, spise pizza og drikke øl. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå