Malindalin Skrevet 27. august 2022 #3641 Del Skrevet 27. august 2022 I «alle» skrekkfilmer løper de OPPOVER i etasjene for å unnslippe. Du må liksom ned igjen en gang også…. 😄 Folk går med sko inne, mulig det er en amerikansk greie at de ikke har en gang og går rett inn i stua med sko? Når folk våkner fra koma og bare ser på pårørende ved siden av og smiler og er helt seg selv. Det er ikke akkurat sånn det er å våkne fra koma. Og apropos helse. Å utføre HLR når noen ikke har puls. Der holder de på som noen tullinger før vedkommende plutselig kommer til live igjen. Det skjer vel heller ikke virkeligheten 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3642 Del Skrevet 27. august 2022 Noen blir hardt skadet, men i stedet for å ringe nødnummer, hiver de personen i bilen og skal kjøre til sykehus selv. Gjerne samtidig som de skal stoppe en blødning eller riste liv i personen. Det ville gitt mest mening å la den hardt skadede ligge rolig, konsentrere seg om førstehjelp og vente på hjelp.... Anonymkode: f8a5d...057 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3643 Del Skrevet 28. august 2022 Dramaserier hvor handlingen ikke har noe progresjon, men i stedet kun går frem og tilbake. Dama blir sammen med en fyr, de slår opp, de blir sammen igjen, slår opp, osv. Anonymkode: 60c63...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 30. august 2022 #3644 Del Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 23.40): Noen blir hardt skadet, men i stedet for å ringe nødnummer, hiver de personen i bilen og skal kjøre til sykehus selv. Gjerne samtidig som de skal stoppe en blødning eller riste liv i personen. Det ville gitt mest mening å la den hardt skadede ligge rolig, konsentrere seg om førstehjelp og vente på hjelp.... Anonymkode: f8a5d...057 I USA betaler man for ambulansen selv. Så det er faktisk ekstremt vanlig at man kjører selv, får noen andre til å kjøre, verste fall bestiller en Uber. Selv når man har blitt offer for noe, så må man velge mellom lammende gjeld for livet i en ambulanse eller ta en drosje og muligens dø på veien. Helt absurd egentlig. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3645 Del Skrevet 30. august 2022 Bildekk som hyler på grus eller snø. Anonymkode: 69a98...ffb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3646 Del Skrevet 31. august 2022 Slåsskamper som varer i evigheter der de blir utsatt for ekstreme ting. Kasta gjennom glassdører, knekker bord, hyller osv, tar imot 15-20 harde knyttneveslag i ansiktet, uten at de blir særlig preget av det. I virkeligheten er en slåsskamp sjelden mer enn ett slag i ansiktet så går den ene ned for telling. Anonymkode: ba466...b70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3647 Del Skrevet 31. august 2022 Emmelise skrev (8 timer siden): I USA betaler man for ambulansen selv. Så det er faktisk ekstremt vanlig at man kjører selv, får noen andre til å kjøre, verste fall bestiller en Uber. Selv når man har blitt offer for noe, så må man velge mellom lammende gjeld for livet i en ambulanse eller ta en drosje og muligens dø på veien. Helt absurd egentlig. Ja, husker den episoden av breaking bad hvor Walt besvimer og de finner ut hva som er galt, selv kobla til alt mulig liggende i ambulansen så spør han om de ikke bare kan sette ham av et sted fordi han ikke har den beste forsikringen. En tur med ambulansen koster i gjennomsnitt 1200 dollar, bare den! Da hadde jeg også måtte prøve å haike bort, så jeg kunne spart penger til røntgen for 150.000 liksom Anonymkode: 6639c...220 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3648 Del Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slåsskamper som varer i evigheter der de blir utsatt for ekstreme ting. Kasta gjennom glassdører, knekker bord, hyller osv, tar imot 15-20 harde knyttneveslag i ansiktet, uten at de blir særlig preget av det. I virkeligheten er en slåsskamp sjelden mer enn ett slag i ansiktet så går den ene ned for telling. Anonymkode: ba466...b70 kommer vel ann på hvor sterk den som slår er. hvis en person ikke har noe særlig muskler, så merke kanskje ikke motstanderen noe særlig... Anonymkode: 5d4ae...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3649 Del Skrevet 1. september 2022 Når folk bare går inn i huset til hverandre uten at dem er venner. Også drar vedkommende som bor der og personen bare blir igjen og ytterdøren er stående åpen. Altså dette er jo ikke realistisk. Eller når dem bare går inn i kjøleskapet til andre og forsyner seg. Kyssing i regnet… Hva er greia? Anonymkode: bf028...6df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3650 Del Skrevet 2. september 2022 At det er så unaturlig titlene de sier til hverandre. *jente sitter og spiser frokost hjemme* *gutt kommer ned trappa.* Jenta: «Hei, big bro!» Gutt: «Hei, lil sis!» Greit nok, de gjør det for at vi skal forstå at de er bror og søster, men det er så unaturlig! Jeg har aldri titulert min bror som «bror», jeg sier navnet hans. Noe som hadde vært mye mer naturlig er: Jente: «god morgen!» Gutt: «god morgen! Hvor er mamma?» Der skjønte vi at de er bror og søster. Anonymkode: 34396...93f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3651 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 17.16): Når folk bare går inn i huset til hverandre uten at dem er venner. Også drar vedkommende som bor der og personen bare blir igjen og ytterdøren er stående åpen. Altså dette er jo ikke realistisk. Eller når dem bare går inn i kjøleskapet til andre og forsyner seg. Kyssing i regnet… Hva er greia? Anonymkode: bf028...6df Og i julefilmene så begynner det alltid å snø når hovedpersonene endelig kan kysse på julaften. Anonymkode: ea12a...0a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #3652 Del Skrevet 3. september 2022 Julefilmer – jeg elsker og hater dem. Samtlige handler om en dame som bor i byen og jobber i pr/reklamebransjen, men som drar "hjem" til jul, blir forelsket i ungdomskjæresten og finner ut at hun ønsker å lage barneteater eller bli lærer. Ellers irriterer det meg at kvinner i film og serier ikke kan ha en vanlig fødsel. "vi" har visst at hun er gravid i en hel sesong, men det ender alltid med at mor og barn føder på et random sted og nesten dør. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3653 Del Skrevet 4. september 2022 Knirke skrev (På 1.5.2022 den 8.27): At de fortsetter å rope "HELLO!" inn i telefonrøret etter at motparten har lagt på. På mobiltelefonene har de alltid tastevolumet på. "Ja, vent litt, skal bare ringe..." BEEP BEEP BEEP BEEPETI BEEP Når de dusjer går de alltid inn i dusjen først, og så skrur de på vannet sånn at de får den første strålen over seg. Det står tydeligvis ikke kaldt vann i rørene på film. Synes det motsatte, de setter på dusjen leeenge før de går inn, så det begynner å dugge på speilet... Anonymkode: 42413...025 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. september 2022 #3654 Del Skrevet 4. september 2022 Brann, røyk, gass, strålevarme er bare filleting på film. Et hus kan bli overtent på få sekunder i realiteten, og strålevarmen er ikke bare en mild bris, giftige gasser og røyk gir ikke bare en lett hoste. Er for spenningen ja, men så urealistisk det som oftest er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Iren :) Skrevet 4. september 2022 #3655 Del Skrevet 4. september 2022 Når noen skal snakke alvorlig sammen og alle andre i rommet må gå ut i stede for at de to som skal snakke sammen går i et annet rom. Sitter det for eks 10 stk rundt spisebordet og spiser så må alle stoppe å spise å gå ut fordi mammaen og pappaen må snakke alvorlig. I stede for at de to går ut liksom 🙄 sykt irriterende😂 Og når de bestiller mat og drikke, men drar før det kommer til bordet🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3656 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 14.47): Hvis de blir forfulgt av en bil, så løper de midt i gata. Hva med å gjøre det litt vanskeligere for sjåføren å kjøre over deg? Nei vent, det trenger man ikke, for i disse scenene har bilene akselerasjon som en lada fra 80-tallet. HVIS jeg skulle kjørt ned noen som løp midt foran bilen, hadde jeg fått det til, selv med min sedate 10 år gamle mercedes. Anonymkode: f8a5d...057 Ja, akkurat dette tenkte jeg på nå nettopp da jeg så en episode av criminal minds. Dama løper i veien med en bil bak seg som vil kjøre henne ned, samtidig som det er skog og kratt på siden av veien. Om hun bare hadde løpt til siden, hadde hun heller ikke blitt kjørt bed og drept. Anonymkode: 57b7b...d12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3657 Del Skrevet 4. september 2022 Malindalin skrev (På 27.8.2022 den 23.27): I «alle» skrekkfilmer løper de OPPOVER i etasjene for å unnslippe. Du må liksom ned igjen en gang også…. 😄 Folk går med sko inne, mulig det er en amerikansk greie at de ikke har en gang og går rett inn i stua med sko? Når folk våkner fra koma og bare ser på pårørende ved siden av og smiler og er helt seg selv. Det er ikke akkurat sånn det er å våkne fra koma. Og apropos helse. Å utføre HLR når noen ikke har puls. Der holder de på som noen tullinger før vedkommende plutselig kommer til live igjen. Det skjer vel heller ikke virkeligheten 😅 Ja, det er faktisk helt normalt i Amerika å bruke sko inne.. Veldig spesielt for oss som er vant med å ta av skoene når vi går inn i et hus, og jeg hadde nok følt for å vaske gulvene hver dag om man gikk inne med sko man har brukt ute. Og ingen filmer irriterer meg mer enn skrekkfilmer😂 Er det mulig å tenke så idiotisk og være så klønete som de som blir forfulgt av noe skummelt? Anonymkode: 57b7b...d12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3658 Del Skrevet 4. september 2022 Når dårlige skuespillere skal immitere romantikk/kjærlighet til hverandre mens det lyser gjennom skjermen at skuespillerne ikke tåler trynet på hverandre. Anonymkode: 86194...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3659 Del Skrevet 4. september 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er faktisk helt normalt i Amerika å bruke sko inne.. Veldig spesielt for oss som er vant med å ta av skoene når vi går inn i et hus, og jeg hadde nok følt for å vaske gulvene hver dag om man gikk inne med sko man har brukt ute. Og ingen filmer irriterer meg mer enn skrekkfilmer😂 Er det mulig å tenke så idiotisk og være så klønete som de som blir forfulgt av noe skummelt? Anonymkode: 57b7b...d12 I Japan er de visst enda mer "følsomme". Mange har egne do-/baderomstøfler og forskrekkes av utlendingrr som går inn og ut som om det var et hvilket som helst annet rom. Å spise mens man går på gata er visst også tabu der. Anonymkode: 86194...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3660 Del Skrevet 4. september 2022 Serier som brenner av hele budsjettet på episode 1 med masse spesialeffekter, flotte biler, helikoptre, dyre props, mange statister og mindre roller og fine locations utendørs, men som ender opp med bare vekslende ansiktsnærbilder på ufokuserte bakgrunner som skuespillerne sikkert har gjort hjemme som en zoom-videochat på opptak. Anonymkode: 86194...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå