Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Gjest irr

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 16.5.2018 den 11.21, Mkigjen skrev:

Når politiet kommer inn i et mørkt rom for å lete etter spor, alltid med en påslått lommelykt......slå på lysbryteren da for fa...

Eller når de er ute midt på dagen hvor sola skinner så bruker de lommelykt ikke i skyggen men der sola skinner.

Anonymkode: d0234...5c3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når det skjer en hel haug med forskjellige saker og ting, som ALLTID går i "heltens" favør. 

For eksempel i den "pirates of the caribbean"-filmen hvor Jack Sparrow blir holdt fanget i London. Så besøker han ett stort slott og forsøker å stikke av, og fleire vakter som begynner å lete etter ham. I forbifarten er det noen som legger fra seg noen våpen på et lite bord, og dette  bordet er "tilfeldigvis" det samme bordet som Jack Sparrow gjemmer seg under. Så han plukker jo selvfølgelig med seg disse tingene, før han løper videre... 

Anonymkode: 2cecb...72b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som jeg tenkte over etter rn gammel friends episode jeg så... ikke sikker på om lignende scenarioer har skjedd i andre serier men Ross venter på Emily på flyplassen for å reise på bryllupsreise, men så tror ross til slutt at hun ikke kommer så derfor inviterer han rachel med. Men går det an? På billetten ville jo Emilys navn stått. Kan andre reise på andres flybillett sånn uten videre liksom? De er jo strenge på passkontroll og at passet skal stemme med navnet på billetten trodde jeg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Maleficenta skrev:

Noe som jeg tenkte over etter rn gammel friends episode jeg så... ikke sikker på om lignende scenarioer har skjedd i andre serier men Ross venter på Emily på flyplassen for å reise på bryllupsreise, men så tror ross til slutt at hun ikke kommer så derfor inviterer han rachel med. Men går det an? På billetten ville jo Emilys navn stått. Kan andre reise på andres flybillett sånn uten videre liksom? De er jo strenge på passkontroll og at passet skal stemme med navnet på billetten trodde jeg?

De kan jo bytte navn på billetten. 

Anonymkode: 97aa9...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kan jo bytte navn på billetten. 

Anonymkode: 97aa9...ffd

Men det var vel for sent når de skulle gå til gaten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når de blir overveldet av begjær bruker de aldri kondom, selv om partneren er helt ukjent. Eller kjent. Graviditet og kjønnssykdommer er ikke en bekymring som er prioritert.

Anonymkode: 8a12b...33f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.6.2018 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Når de blir overveldet av begjær bruker de aldri kondom, selv om partneren er helt ukjent. Eller kjent. Graviditet og kjønnssykdommer er ikke en bekymring som er prioritert.

Dessverre er virkeligheten slik for alt for mange...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Maleficenta skrev:

Dessverre er virkeligheten slik for alt for mange...

Ville tro det passer dårlig med en kjønnssykdom for James Bond midt i jakten på en skurk som ødelegger verden. Og et barn vil vel være høyst ubeleilig i hans yrke. Q utstyrer ham med så mange kule gadgets, skulle tro at et kondom ville vært blant standardutstyret.

for å ta et eksempel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6.6.2018 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Som i Pretty Woman. Ubeskyttet sex med en prostituert. Jippii

Anonymkode: 25fe1...d8d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som i Pretty Woman. Ubeskyttet sex med en prostituert. Jippii

Anonymkode: 25fe1...d8d

Neei de bruker da kondom de. Hun har jo med seg a buffet of safety. Virker bare ikke så romantisk å ta med kondomfumling i sexscenen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville tro det passer dårlig med en kjønnssykdom for James Bond midt i jakten på en skurk som ødelegger verden. Og et barn vil vel være høyst ubeleilig i hans yrke. Q utstyrer ham med så mange kule gadgets, skulle tro at et kondom ville vært blant standardutstyret.

for å ta et eksempel....

Joa. Men slik han puler rundt ville det ikke vært usannsynlig om han hadde pådratt seg noen sykdommer og ser for meg at om JB hadde pult unge på noen så hadde han gitt en lang faen i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest de siste 10 sidene, men noe jeg la merke til nå som irriterer meg:

Når noen har hatt sex, og så får en telefon om at det har skjedd noe dritviktig/dødsfall i familien/gjennombrudd i en kriminalsak så får de det DRITTRAVELT og kan ikke engang avslutte (den viktige) setningen de har begynt på til sin sengekamerat. Men løper de frantisk ut av huset? Neida, løper raskt INN I DUSJEN, for ikke dusje etter en omgang er utenkelig (spesielt i Uniten).

Unnskyld meg, men det å ha seg er (som regel) ikke ekvivalent til å rulle seg i avføring.

Er det så viktig at du ikke kan fullføre en setning, har du steike meg ikke tid til å dusje heller. 

Endret av Poppie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang noen retter et våpen mot noen etc kommer det "våpenlyder" som om de tar ladegrep.

Hvis skurken gjør en uventet bevegelse, kommer enda flere ladegrep-lyder fra de som har ham i siktet.

🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All ulingen fra kvinnfolk som finner et lik. Hadde jeg funnet et lik, hadde jeg ikke klart å få frem et pip engang

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2018 den 16.33, Gretagarbo skrev:

Når noen dør av sykdom.

F.eks i en serie jeg fulgte med på døde en av karakterene av leukemi. Der lå hun i sengen sin, med styling som en Victorias Secret-model, og puster normalt helt til hun plutselig er død. Jeg har sett lignende i utallige filmer og serier. Det er bare komisk, og så lite trist som det kan bli.

For ikke å glemme the dead head tilt. Den må visst være med hvergang noen dør i en film

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kofferter skal pakkes ut etter en tur, og den legges på for eksempel en seng. Kofferten blir slengt/lagt/plassert på sengen.

Og i det bilde bytter, så spretter kofferten opp, og alt inni kofferten ligger helt perfekt.  Urørt, pent og pyntelig. Altså om man har pakket opp en koffert før så vet man at det ligger litt slengt hit og dit oppi der. Det er så tydelig estetikk de tenker på. Og da mister det mye av troverdigheten, råheten og autentisiteten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komiserie der mannen er så stakkarslig og tafatt, mens kona er en kjeftesmelle. Alle Elsker Raymond, Kongen Av Queens og According To Jim er gode eksempler på hva jeg mener.

At barnefamilier har så hastverk på morgenen. Rekker bare å ta et bit av taosten før de må forte seg til jobb og skole. Hva med å stå opp en halvtime før?

Endret av Christy89
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så en film i går som omhandler krigen og mye av handlingen foregår i Ungarn. Så og si alle snakket perfekt amerikansk til hverandre. Det irriterte meg! Det ble så utrolig kunst i at en ungarsk familie sitter rundt middagsbordet og snakker amerikansk til hverandre, voksne som barn 😡 

Anonymkode: 819ad...12e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Filmer og serier der en familie eller vennegjeng, som alle er spanske snakker gebrokkent engelsk med hverandre. Hva med å bare snakke på spansk??? 

Anonymkode: 85a7d...3c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...