Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Gjest irr

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun var 29. men hun som spilte Rizzo var 34.

Anonymkode: 76bd0...559

Å være 34 og spille i en high school film er jo ganske vilt. Kanskje det var vanskelig å finne folk? Hun som spilte Marty (vet ikke hvordan man skriver det) var 19 og John Travolta 21/22

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis ikke lett for deg å innse nederlaget. 

Anonymkode: 7fc2b...04f

Hvor ynkelig du er! Intet nederlag. Og vær klar over at plusser til deg egentlig er minuser til meg.  :fnise:

Og like fordømt har du ikke sett mye penis i mainstream movies. 

God jul.  :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hvor ynkelig du er! Intet nederlag. Og vær klar over at plusser til deg egentlig er minuser til meg.  :fnise:

Og like fordømt har du ikke sett mye penis i mainstream movies. 

God jul.  :)

Ikke rart det blir vanskelig for deg å diskutere med andre brukere når du verken evner å lese eller å forstå begrepene andre brukere anvender. Jeg har aldri påstått at jeg har sett mange peniser i filmer på generell basis, men at jeg har sett flere peniser enn kvinnelige kjønnsorgan på film. Siden du ikke aner hva et kvinnelig kjønnsorgan er: http://lmgtfy.com/?q=kvinnelig+kjønnsorgan

Anonymkode: 7fc2b...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, LeilaS skrev:

Å være 34 og spille i en high school film er jo ganske vilt. Kanskje det var vanskelig å finne folk? Hun som spilte Marty (vet ikke hvordan man skriver det) var 19 og John Travolta 21/22

Travolta var 24 Dinah Manoff som spilte Marty var 22

Ja det er galskap men jeg tror det har noe med at barn og tenåringer kan bare jobbe et vis antall timer. Tror det er grunnen til at man bruker voksne. Men det jeg egentlig synes er verst med slike serier og filmer er at man gir de som spiller tenåringer den samme livserfaring som skuespilleren som spiller dem. Slik som i Beverly Hills 90210 hvor alle tenåringene har mer eller mindre den samme livserfaring som en godt voksen person i 30-40 årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En irriterende ting jeg ser gjentakende ganger i serier (spesielt drama serier) er når en av hovedpersonene får en kjæreste som introduseres som en ny karakter, så har denne kjæresten sjeldent egne venner og familie. Når det er feiringer av noe slag (enten jul, bryllup, forlovelsesring eller hva enn) så er veldig ofte denne kjæresten helt Viggo venneløs virker det som. 

Ser nå på en ny serie på TV2 sumo som heter The Wrong Girl, og hovedkarakteren Lily skulle gifte seg med Jack hvor verken foreldrene hans eller noen venner var tilstede. Var en eller annen unnskyldning om at foreldrene hans ikke brydde seg nok til å komme. I løpet av to sesonger hvor Jack har vært en romantisk interesse for Lily, har de ofte hengt sammen med, hatt intime vennemiddager og festet med alle av Lily’s venner/familie (som er en del av karakterene). Men Jack har aldri hatt egne venner med/tilstede. Da slo det meg at dette er noe jeg har sett flere ganger før i serier. 

Anonymkode: 3ec67...4e6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Travolta var 24 Dinah Manoff som spilte Marty var 22

Ja det er galskap men jeg tror det har noe med at barn og tenåringer kan bare jobbe et vis antall timer. Tror det er grunnen til at man bruker voksne. Men det jeg egentlig synes er verst med slike serier og filmer er at man gir de som spiller tenåringer den samme livserfaring som skuespilleren som spiller dem. Slik som i Beverly Hills 90210 hvor alle tenåringene har mer eller mindre den samme livserfaring som en godt voksen person i 30-40 årene. 

Marty er født i 58 og Grease kom ut i 78. Ikke for å virke kverulerende altså.  Men du har nok rett. At å caste voksne er sikkert lettere siden de ikke studerer eller noe sånt.

En annen ting som er irriterende er at barn enten er veldig snille og aldri gjør noe galt, eller så er de drittuger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polybios
51 minutter siden, LeilaS skrev:

Marty er født i 58 og Grease kom ut i 78. Ikke for å virke kverulerende altså.  Men du har nok rett. At å caste voksne er sikkert lettere siden de ikke studerer eller noe sånt.

En annen ting som er irriterende er at barn enten er veldig snille og aldri gjør noe galt, eller så er de drittuger. 

På IMDB står det 1956..............Jeg ser at det står 1958 på wikiepdia.

vet ikke hvem av de som er riktige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Polybios skrev:

På IMDB står det 1956..............Jeg ser at det står 1958 på wikiepdia.

vet ikke hvem av de som er riktige. 

Ok. Da står det litt forskjellig. Samma kan det være. De fleste var godt over 20 og synes det er litt irriterende, men er vel en grunn til det. Grease er uansett en av mine favoritt filmer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ginavn skrev:

At man i "reality" planlegger så dårlig og blir redda av "tilfeldigheter". Maskin og Mekk Alaska. Sjefsmekaniker'n sjæl skal langt til skogs for å fikse en stor maskin. Han må selvsagt jobbe raskt ("VI TAPER PENGER!!!!!"). Dessverre mangler han en viktig del for å fikse motoren. Men tror dere ikke at han klarer å improvisere med teltstanga tilhørende teltet han fikk låne av en kollega?! Bare kappe teltstanga for å få den biten og *magi* det virka! Eller at man er så jævlig mot nye folk i bransjen - det gjør at jeg tenker jeg er veldig glad for å ikke jobbe i USA.

Haha, det har jeg irritert meg mye over. Mannen min elsker slike serier og det er så innmari dramatisk! De kan faktisk DØ! Hver jævla episode. Men det går bra til slutt, da. Hver jævla episode....

Anonymkode: 8a12b...33f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det har jeg irritert meg mye over. Mannen min elsker slike serier og det er så innmari dramatisk! De kan faktisk DØ! Hver jævla episode. Men det går bra til slutt, da. Hver jævla episode....

Jeg har faktisk aldri skjønt horfor noen gidder å følge med på slike TV-serier! 

Innbiller de seg faktisk at slikt tull er en slags "dokumentar" hvor alt er ekte? :P

Slike reality-konsepter er vel egentlig langt mer såpeopera enn Hotell Cæsar og Home & Away... 

Anonymkode: 3b27c...704

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så noe slikt engang, en fyr som ramlet ned en skråning (samlet sopp eller noe?) og det var såå dramatisk, han kunne jo dødd! Særlig...

Anonymkode: 10494...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pappa plages av slike serier :P Hvis de skal flytte et hus eller noe, så er det ingen som har tenkt over at det går høyspentledninger der de skal flytte huset, så blir det masse drama. Jeg ender bare opp med å tenke som pappa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alltid hvis noen som prøver å skjule forholdet sitt, kysser, så er det en eller annen som går forbi akkurat da og ser det...altså, hva er oddsen for at personen skal gå forbi akkurat når de kysser?

Irriterer meg veldig over dette i spesielt serien Riverdale.

Anonymkode: f9350...93b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Forundret.. skrev:

De døde puster!!

Hva forventer du at de skal drepe dem på ekte ?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva forventer du at de skal drepe dem på ekte ?

De kan da for svingende holde pusten i noen sekunder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, Forundret.. skrev:

De kan da for svingende holde pusten i noen sekunder.

Det tar ikke noen sekunder å spille en slik scene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

At alltid hvis noen som prøver å skjule forholdet sitt, kysser, så er det en eller annen som går forbi akkurat da og ser det...altså, hva er oddsen for at personen skal gå forbi akkurat når de kysser?

Irriterer meg veldig over dette i spesielt serien Riverdale.

Anonymkode: f9350...93b

Enig. Dette skjer ofte. De står bak et hjørne eller noe, og når de kysser kommer det noen som får det med seg. Så skal de sjekke inn på hotell og når hun banker på døra, så kommer det en bekjent som får det med seg. Så begynner de å kline før de har fått lukket døra 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tar ikke noen sekunder å spille en slik scene. 

Nei, er jo fullstendig klar over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker heltefilmer, men når damene som er spinkle små overmanner og er sterkere,smarte,flinkere og bedre til ALT enn feks hulken.. omg... så tragisk. JA jeg liker damer som superhelter.men noen ganger... 😂

Anonymkode: f0c15...901

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...