AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2301 Del Skrevet 7. august 2017 Kan vi sette en strek for all diskusjon om om sex og jomfruhinne, og heller snakke om tema for tråden nå? Videre diskusjon for off-topic, kan det vel heller opprettes egne tråder for? Anonymkode: 3b27c...704 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2302 Del Skrevet 7. august 2017 4 timer siden, Mystix skrev: Er jo ikke litervis det er snakk om, tar jeg på meg en truse etterpå kommer det ikke flekker på lakenet. Men er det ikke ekkelt å skulle sove med en blaut truse? All sæden kommer jo ut igjen og høres ubehagelig ut. Anonymkode: fae11...0d1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2303 Del Skrevet 7. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan vi sette en strek for all diskusjon om om sex og jomfruhinne, og heller snakke om tema for tråden nå? Videre diskusjon for off-topic, kan det vel heller opprettes egne tråder for? Anonymkode: 3b27c...704 Ja du har rett. Gir meg nå Anonymkode: fae11...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AgentFassbender Skrevet 7. august 2017 #2304 Del Skrevet 7. august 2017 At de er så jææævla forutsigbare. Da alle følger den samme malen i alle år blir ting lite spesielt til slutt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2305 Del Skrevet 16. august 2017 I amerikanske serier i møtet med en fra "Midtøstenland", alt fra Egypt til Iran, Pakistan og Saudi Arabia, ALLE har samme engelske-midtøsten-aksent! Du hører IKKE forskjell om en er fra Pakistan eller Irak. Alle bruker en "liksom arabisk aksent" med rullende R'er. Irriterende. Særlig for de som vet forskjell på arabisk, persisk og urdu... Anonymkode: 0ce1f...945 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. august 2017 #2306 Del Skrevet 16. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: I amerikanske serier i møtet med en fra "Midtøstenland", alt fra Egypt til Iran, Pakistan og Saudi Arabia, ALLE har samme engelske-midtøsten-aksent! Du hører IKKE forskjell om en er fra Pakistan eller Irak. Alle bruker en "liksom arabisk aksent" med rullende R'er. Irriterende. Særlig for de som vet forskjell på arabisk, persisk og urdu... Anonymkode: 0ce1f...945 Det er det vel mange som ikke vet forskjell på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2307 Del Skrevet 16. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: I amerikanske serier i møtet med en fra "Midtøstenland", alt fra Egypt til Iran, Pakistan og Saudi Arabia, ALLE har samme engelske-midtøsten-aksent! Du hører IKKE forskjell om en er fra Pakistan eller Irak. Alle bruker en "liksom arabisk aksent" med rullende R'er. Irriterende. Særlig for de som vet forskjell på arabisk, persisk og urdu... Anonymkode: 0ce1f...945 De aller fleste vestlige hadde ikke hørt noen forskjell på dette uansett. Anonymkode: dccfe...09a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2308 Del Skrevet 18. august 2017 Mest i serier dette gjelder, men alt som bare blir "glemt" og borte vekk. Ett eller annet som skjer som man legger merke til og så plutselig så bare glemmer alle at dette noen sinne har skjedd og snakker aldri om det igjen .. Anonymkode: c4858...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. august 2017 #2309 Del Skrevet 18. august 2017 På 7.8.2017 den 21.16, AnonymBruker skrev: Men er det ikke ekkelt å skulle sove med en blaut truse? All sæden kommer jo ut igjen og høres ubehagelig ut. Anonymkode: fae11...0d1 Hvor mye er det snakk om, en teskje? Nei, jeg kan fint sove med en liten våt flekk i trusa. Mesteparten renner ut dagen etter, ikke mens man ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 19. august 2017 #2310 Del Skrevet 19. august 2017 Når noen har blitt kidnappet og vært igjennom noe tøft, så trenger de ikke psykolog og går tilbake til sitt vanlige liv relativt fort. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. august 2017 #2311 Del Skrevet 19. august 2017 13 timer siden, Mystix skrev: Hvor mye er det snakk om, en teskje? Nei, jeg kan fint sove med en liten våt flekk i trusa. Mesteparten renner ut dagen etter, ikke mens man ligger. Ikke helt enig. Dessuten så er det jo greien med at man bør tisse etter hver gang for å unngå uvi 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #2312 Del Skrevet 19. august 2017 Dersom ein person blir syk / skadet og havner på sykehus, eller man dør og skal begraves. Da er det stort sett bare kollegaer fra arbeisplassen som dukker ved sykehuset, eller i begravelsen... Tydeligvis veldig få familie-medlemmer som dukker opp da. Anonymkode: 3b27c...704 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #2313 Del Skrevet 19. august 2017 "Why are you doing this?!" Typisk ved en kriminalitet, type kidnapping, gisler etc. Jeg ser på The Vampire Diaries igjen, og jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger Elena Gilbert sier dette. Anonymkode: dccfe...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #2314 Del Skrevet 19. august 2017 Når de lar være å ete. unaturleg. Anonymkode: 54ad8...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. august 2017 #2315 Del Skrevet 20. august 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Når de lar være å ete. unaturleg. Anonymkode: 54ad8...ac5 Typisk i actionfilmer, de farter rundt i dagesvis uten å spise, sove eller skifte klær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 20. august 2017 #2316 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) De som går opp på loftet eller rommet og aldri nevnes igjen. Endret 20. august 2017 av Regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #2317 Del Skrevet 20. august 2017 Mulig det er nevnt tidligere..at alle som skal bruke en PC kan touch å skriver raskere enn det er fysisk mulig å skrive med en form for apekattlignende banking på tastaturet. Anonymkode: d2528...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anathema Skrevet 20. august 2017 #2318 Del Skrevet 20. august 2017 Når x går, men så sier y "x, wait.." også snur x seg, men så sier y "nevermind" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reader81 Skrevet 22. august 2017 #2319 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Det irriterer meg ikke, men jeg har alltid lurt på hvorfor amerikanere avbryter telefonsamtaler abrupt og bare legger på uten å si ha det. Min amerikanske svigerinne sier at de ikke gjør sånn i usa, bare på film. Endret 22. august 2017 av Reader81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #2320 Del Skrevet 22. august 2017 Har begynt å se på The OC igjen. (Min favoritt serie da jeg gikk på ungdomsskolen) men etter å ha sett nesten ferdig sesong 1, så er det bare så teit! Bare får å ta et eksempel da. Så Marissa skal til psykolog og kommer i prat med fyr på venterommet. Det er kun de to der. Etter litt prat, så inviterer han henne på en nyttårsfest. Selv om hun og Ryan ble enige om å ta det rolig og ikke feste på nyttårsaften, så takket hun så klart ja. Ryan likte ikke det (forståelig nok) men de dro bort. Oliver som han het begynner på skolen de går på, og hun og han ble skikkelig gode venner. Henger sammen hele tiden. Ryan liker det dårlig, men hun mener på de er jo bare venner og ingen big deal. Etterhvert begynner Ryan å mistenke han er forelsket i Marissa og han virket litt psyko. Marissa mener han må slutte å være så sjalu og ta seg sammen. Hun forsvarer Oliver hele tiden, men det kom frem til slutt han var forelska i henne og han var psyko. Han måtte bli innlagt. Så sier Marissa unnskyld og håper de kan fortsette seg som før. Ryan er utrolig skuffet og avviste henne, men de ble jo sammen igjen etterhvert. Hadde kjæresten min takket ja til en festinvitasjon fra en random jente og begynte å henge med henne hele tiden, så hadde jeg blitt ganske pissed 😠 Anonymkode: fae11...0d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå