Gå til innhold

Christoffer 8 år, som ble misshandlet til døde


Gjest Gjest_Perla_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Perla_*

Har fulgt med på saken om lille Cristoffer, og jeg må si at jeg har felt en del tårer på den lille guttens vegne. Stakkar liten gutt, som hadde hele livet sitt foran seg og som fikk et så kort og hardt liv.

Hvordan er det mulig at ett barn går på skolen med store skader uten at noen griper inn. Greit att noen skrubbsår her og der er vanelig på barn, men de typen skader som Cristoffer hadde burde da vekke oppsikt til og med i de mest uintligente rekker.

Hvordan er det mulig for ett menneske og påføre et barn dødlige skader. Jeg kan ikke fatte at mennesker kan klare og skade barn med overlegg. Sitter å ser på min lille datter som nå ligger på leketeppet sitt. Hva er galt med mennesker som klarer å skade sånne uskyldige små barn.

Ble bare så fortvilet over hele denne saken at jeg måtte få tømt meg litt. Håper at alle som leser dette påtar seg annsvaret for å sikkre barn ett godt liv. Vi er alle pliktige til å følge med på hva som skjer, ikke bare med oss selv men med andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blått Hus

Dette skriver jeg under på. Sånne syke mennesker som skader barn har ikke noen plass i vårt samfun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dette skriver jeg under på. Sånne syke mennesker som skader barn har ikke noen plass i vårt samfun

Åjoda.Denne morderen skal nok dulles med slik at han får et godt liv i moderlandet etter at han kommer ut som jurist e. l.Kanskje han skriver bok om det slik at han får midler til ny start.Enhver sosionoms drømmekasus.Og kanskje han blir din nabo snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Til og med JEG som aldri har vært noe særlig opptatt av eller glad i barn, har fulgt med en del i denne saken og syns den er rett og slett hjerteskjærende. Kjenner jeg blir forbanna når jeg tenker på at dette kunne like gjerne skjedd med noen små i slekta mi eller i nabolaget her.

Hilsen ei som har blitt litt flinkere til å strekke ut ei hånd mot de tillitsfulle, forsvarsløse små i nabolaget. Får jeg mistanke om at noen av dem blir utsatt for noe sånt, skal i hvert fall ikke jeg holde kjeft. Barn er virkelig alles ansvar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags skader kom han på skoen med?

Og vet dere noe mer om dette?:

Fjernet papir

Han fjernet også papir fra Christoffers munn og nese.

- Det var veldig kaotisk det som skjedde der og da. Jeg fjernet papir fra munnen hans, som lå tungt som en klump i munnen og kastet det på gulvet, sa 36-åringen.

- Har du gjort deg noen tanker om hvordan papiret kunne havne der?, spør aktor.

- Nei.

- Syntes du det var eiendommelig at han hadde papir i munnen og nesa?

- Ikke akkurat der og da.

- Var det du som plasserte den der?

- Vet ikke. Han kan ha plassert det der selv. Jeg satte en dorull inn til ham da han skulle sove, forklarte 36-åringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...