Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Det skjønner jeg godt, har brukt noen timer på å komme over det verste sjokket!

Oj dæven, det var interessant at de har utsatt det så mange timer pga håndballen! :overrasket: Hmm, burde nesten klage :dry:

De skal jo ikke bare vise selve kampen.. de må jo ha med høydepunkter og reaksjoner etter kampen... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

også er det herrehandball :Gjesp: For all del; det er fint å se på, men der stopper det... Eksisterer ikke intressant, dame handball derimot er kjekt å se på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også er det herrehandball :Gjesp: For all del; det er fint å se på, men der stopper det... Eksisterer ikke intressant, dame handball derimot er kjekt å se på!!

Jeg ser på herrehåndball, men KUN når det er landskamper. De kunne sendt høydepunktene og reaksjonene på Tv2Zebra synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeLg!!!!!!!!!!! pizzan står i ovnen og brusa er på bordet...

Ikke den beste starten på helgen, har vært et pms troll siden jeg kom hjem.. Er så mye fravær på jobben at jeg blir sprø!!!! og slik vil det være iallefall til 10 februar :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HeLg!!!!!!!!!!! pizzan står i ovnen og brusa er på bordet...

Ikke den beste starten på helgen, har vært et pms troll siden jeg kom hjem.. Er så mye fravær på jobben at jeg blir sprø!!!! og slik vil det være iallefall til 10 februar :snurt:

Uffda! :troest: PMS-troll har vi alle lov til å være iblant! Og vi kan jo ikke noe for det faktisk! Håper du føler deg bedre snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! :troest: PMS-troll har vi alle lov til å være iblant! Og vi kan jo ikke noe for det faktisk! Håper du føler deg bedre snart! :klem:

:sjenert:

Er ikke helt enig i det jeg. Selv om man har mensen så er ikke PMS noe unnskyldning. Det går an å oppføre seg og kontrollere seg...

Ja, man lærer slike ting når man har hatt ulike vansker med følelsene en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Er ikke helt enig i det jeg. Selv om man har mensen så er ikke PMS noe unnskyldning. Det går an å oppføre seg og kontrollere seg...

Ja, man lærer slike ting når man har hatt ulike vansker med følelsene en stund.

Det kan av og til være vanskelig å kontrollere seg. Men det er jo alltid mulig å be om unnskyldning etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at dere diskutere... Alle er pms troll i blant, slik er det bare, er naturens gang for kvinnfolk...

Gikk mye bedre i går etter jeg fikk pratet med vennine S, hun er den jeg er mest knyttet til, prater gjerne med henne 2g om dagen. Har aldri hatt et så nært venne-forhold til noen før, hun stiller opp 110% uansett når tid på døgnet det er...

Fikk og sagt til F at det ikke er noe han har gjort, at jeg har en dårlig dag og da kommer det bare dritt ut av meg, så jeg sa han bare måtte lukke ørene :ler:

I dag har jeg vært ganske flink syns jeg... Har vasket to maskiner med klær (gjenstår å henge de opp.. :sjenert: ) Har fått ryddet kjøkkenet skikkelig.. Også skulle jeg egentlig på spinning i dag, men jeg liker ikke han instruktøren som skulle ha timen i dag, så da for jeg på egen trening.. Jepp, meg på EGEN trening, skulle hatt medalje!!!

Var en svipptur å møtte mamma og pappa, de kom fra syden i dag. Jeg fikk linse til kameraet mitt :hoppe:, er bursdagspresang da... Også fikk vi M&M :sikle: og røyk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før jeg boikotter tv2!!!!!!!!! alle må sende mail til de å klage.. Reprisa på CM skulle gå i dag kl 22, men neida!!!!!!!!!!!!!! ikke ifølge tvguiden :sinna:

utdrag fra tv2 sine sider: Nye episoder fra sesong 5 sendes på TV 2 torsdager 21.40, med påfølgende reprise på TV 2 Zebra på lørdager kl 22.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Flere som savnet CM på torsdag, skjønner jeg.

PMS, ja... hadde et skikkelig anfall (ihvertfall i følge gubben :fnise: ) sist fredag.

Begynte å grine over at jeg glapp en skje liksom.

Slike dager er håpløse, men de går heldigvis over!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen var utrolig god!!! Jeg lagde perfekte fløtepoteter :nigo:

Nå har jeg skrevet en pedagogisk rapport så skal inn iløpet av uka, like greitt å bli ferdig med den. Nå gjenstår det å melde to barn opp til PPT, noe jeg syns er utrolig vanskelig. Det gjelder språket, men hva i alle dager skal jeg skrive???????? har aldri gjort noe slikt før jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen var utrolig god!!! Jeg lagde perfekte fløtepoteter :nigo:

Nå har jeg skrevet en pedagogisk rapport så skal inn iløpet av uka, like greitt å bli ferdig med den. Nå gjenstår det å melde to barn opp til PPT, noe jeg syns er utrolig vanskelig. Det gjelder språket, men hva i alle dager skal jeg skrive???????? har aldri gjort noe slikt før jeg... :sjenert:

Har du skrevet ned de ordene barna har og hvordan de uttales?

Du bør sende med ulike registreringsskjemaer du har fylt ut, observasjonsskjenaer o.l

På den måten kommer det fortere gjennom i systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste skjemaet jeg har er det som skal inn til PPT, der skal jeg skriva hva problem de har.. Har ikke skrevet noe særlig, fikk beskjed på fredag at skjemaet på inn i morgen... Så får observere så bare det i morgen..

F er syk stakkar! nå ligg han i sengen å sover, feber og pottetett, jeg skal iallefall ikke bli smitta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...