Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Jeg "tør" ikke å fare å trene, jeg kjører så lite så jeg kan, dvs frem og tilbake på jobb.. Jeg har ikke skikkelig kontroll føler jeg.. Seiler frem og tilbake (pga vanvittig dårlig brøyting), har pratet med kommunen og de nedprioriterer oss rett og slett, er ikke deres ansvar sier det og dette er siste plassen som blir måket.. Tror ikke her har vært måket siden 1 nyttårsdag.. OPPGITT!!!!

Så da forsetter jeg i julemodus, spiser godteri og ligger på sofan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God ide er det vel ikke... oi jeg har vel glemt å fortelle dere noe jeg?

Bestevennine H som mistet har jo vært utrolig langt nede, så derfor skaffet jeg meg fri og reiste hjem til henne i romjulen (svigermor, pappa, bestemor osv osv bor jo "hjemme"...) Så da fikk jeg vite at de skal gifte seg 5 juni og jeg har fått den ære av å være forlover (vi skal være to forlover, så jeg deler heldigivs oppgaven med noen..)

Så jeg må seriøst trene hardt frem til det, gruer meg noe vanvittig!!!! blir mellom 80-110 gjester vil jeg tro, de sliter litt med gjestelisten og hvem de skal be..

Serenity: liker ganske godt bilde selv, men snæxy lady kan vel diskuteres :fnise:

Skal få det printa ut og det skal få heders plassen i stua :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er noe gøy å lese i aviser når de sier at denne kulden kan holde på i ti vintere fremover! hvorfor skriker de sånn da av global oppvarming? jeg er for oppvarming jeg *fryyyyyser* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rekaaa

Du har garantert det kuleste bildet på facebook blant mine venner! Så tøft :nigo:

Skjønner godt treningspresset når det gjelder bryllup ja :fnise: Og jeg er så enig angående global oppvarmingsmaset. Greit nok at jeg skjønner det er alvorlig, men hallo, forrige vinter var det snakk om at vi aldri kom til å få en ordentlig vinter igjen, men nå er det jo kaldere enn kaldest! :fryse:

Jeg trenger en peis hvis det fortsetter sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har tenkt det samme - tenk om global oppvarming går feil vei i norge og vi blir et sånt land med vinter hele året! :haar:

jeg vil også se bilde på FB :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snokte hos reka jeg, og fant deg :fnise: så la deg til! håper du vil være venn med meg :nigo:

Klart jeg vil være venn med deg.. skjønte at det måtte være deg, så da godkjente jeg med engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt fornøgd med vinteren, for de har eeeeeeeeeeeeendelig vært her å ploget :hoppe:

Men det er 5-6 grader for kaldt, i dag var det -15 på det værste, så vi er ikke så mye ute med barna. Noen er ute i 15 min, mens de som er i mye aktivitet får være ute en time.. Vi har satt maks grensa på en time, og da blir dagen ganske lange når de må være så masse inne. Vi bruker å være ute ca 4t til vanlig, så det er fullt forståelig at barna reagerer og blir hyper at dette...

Ellers så skal jeg på spinning 45 min i dag, jeg må få ræva i gir, dette her går serisøt ikke lenger! nå har jeg ikke unnskyldning heller når kommunen endelig har gjort veien litt mer frekommelig.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå er det fullt kjør fra neste uke.. blir bare en trening denne uken, men er jo bedre enn ingenting...

Lurer bare på hvordan jeg skal legge opp treningen? Blir jo litt teit å trene mandag, tirsdag, onsdag og torsdag og ingenting fredag-søndag.. Men er disse dagene det er timer som jeg liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rekaaa

Leilighetskjøping er spennende! Men det finnes nok flere :jepp:

Omelett er så godt! Takk, nå blir det eggemat til frokost her! :sikle:

Kos dere hos svigerinnen din! Håper dere får er fin helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leilighetskjøping er spennende! Men det finnes nok flere :jepp:

Omelett er så godt! Takk, nå blir det eggemat til frokost her! :sikle:

Kos dere hos svigerinnen din! Håper dere får er fin helg :kose:

ehmm... hæ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leilighetskjøping er spennende! Men det finnes nok flere :jepp:

Omelett er så godt! Takk, nå blir det eggemat til frokost her! :sikle:

Kos dere hos svigerinnen din! Håper dere får er fin helg :kose:

:fnise:

Den skjønte ikke jeg helt heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rekaaa

Jadda!

Jeg svarte på endel innlegg fra side 1 ser du, så det ble litt ute av sammenheng! :roll:

Til mitt forsvar var klokken 07:36 på en lørdag.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...