Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

så gøy med så mye fint da! :)

hvordan kamera er det du har fått? grattis!

hvordan var julaften da? koste du deg, hvordan var det med deg og F?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått cannon EOS 1000D.. er storfornøgd!

Ting mellom meg og F er på "bedringens" vei.. Har en del ting som må fikses, men har heldigvis følt litt kribling de siste dagene, så alt håp er ikke ute.. Han feiret jul sammen med meg og min familie, det var veldig koselig...Hvordan går det med deg lekis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har kræsjet :trist:

Fikk tlf i sta.. Det er glatt og vanskelig føre her nå, hun hadde mistet veigrepet å fart ført i autovernet og havnet tilslutt i grøften.. Politi og ambulanse kom, nå er hun sjekket.. har smerter i ryggen, men har fått kommet hjem... alt i alt gikk det kjempe bra, ble bare skrekkslagen når jeg fikk tlf. Så for all del dere - kjør forsiktig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått cannon EOS 1000D.. er storfornøgd!

Ting mellom meg og F er på "bedringens" vei.. Har en del ting som må fikses, men har heldigvis følt litt kribling de siste dagene, så alt håp er ikke ute.. Han feiret jul sammen med meg og min familie, det var veldig koselig...Hvordan går det med deg lekis?

Jeg har det ok jeg, mye som snurrer i hodet med tanke på reising og alt.. føler jeg har lukket meg litt inne ovenfor E og det er litt rart å forholde seg til :roll:

Men fint å høre at du og F ser ut til å komme dere.. er aldri noe gøy når ting må ta slutt, så er jo alltid bra om det fins måter å finne tilbake på..

men så gøy, det kameraet er jo råflott!! :)

Mamma har kræsjet :trist:

Fikk tlf i sta.. Det er glatt og vanskelig føre her nå, hun hadde mistet veigrepet å fart ført i autovernet og havnet tilslutt i grøften.. Politi og ambulanse kom, nå er hun sjekket.. har smerter i ryggen, men har fått kommet hjem... alt i alt gikk det kjempe bra, ble bare skrekkslagen når jeg fikk tlf. Så for all del dere - kjør forsiktig!!!

det var veldig til ting du skal oppleve da.. :kose: håper det går bra med mamman din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo mye å forholde deg til du og. Skjønner godt at det er vanskelig å reise til andre siden av jordkloden, men alt kommer til å gå mye bedre enn du tror. Jeg har vært i Australia, var der i 6 uker i 2006, og det er absolutt fantastisk!!!!!! du kommer ikke til å angre et sekund.

Ang E, så er jo det ikke så rart at ting er vanskelig. Dere har jo en fortid sammen. Og det er ikke bare å avslutte, virker jo som dere henger mye sammen enda.. Tror bare dere har godt av at du prøver nye ting, ting som du faktisk drømmer om å gjøre. Og er dere "ment to be", så fikser ting seg når du kommer tilbake.. ( viss du ikke treffer en Aussie og blir australier på heltid ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet og er pottetett og feber :( :(

Blir ikke noe fyll og fanteri på meg i dag da..

ååååååååååååå jeg er alltid syk når det er jul!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag skal jeg ut av leiligheten :hoppe:

Har vært utrolig kjedelig å vært inne i to dager.. Er enda potte tett, men febern er ikke så gale...

Æsj det snør her!!! vil ikke ha noe mer snø!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg skal jo ut å kjøre.. For all del her er ikke i nærheten av snøkaoset på østlandet.. Men det kan dere bare ha der nede.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj det snør her!!! vil ikke ha noe mer snø!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg skal jo ut å kjøre.. For all del her er ikke i nærheten av snøkaoset på østlandet.. Men det kan dere bare ha der nede.. :nigo:

Takk for det!

Godt formen din er bedre, jeg føler jeg har hangla i noen uker nå uten at det tipper den ene eller den andre veien.

Håper det går bedre med din mor.

Det er skummelt ute nå!

Vel og merke var jeg til fots, men på en liten time ute igår ble jeg tre ganger liggende og kave etter å sklidd og falt.

Flaut?

Neiiiida.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Godt formen din er bedre, jeg føler jeg har hangla i noen uker nå uten at det tipper den ene eller den andre veien.

Håper det går bedre med din mor.

Det er skummelt ute nå!

Vel og merke var jeg til fots, men på en liten time ute igår ble jeg tre ganger liggende og kave etter å sklidd og falt.

Flaut?

Neiiiida.... :sjenert:

:ler:

syns det er litt morsomt jeg da når folk faller, altså så lenge de ikke slår seg helseløs... Er vel barnslig på det området! Ler meg skakk jeg når jeg ser på Americas funniest home video...

Med mamma går det bra, har vært med henne nå. Kjørte en tur og hun passet på at jeg kjørte forsiktig.. Eneste er smerte der belte har "rykket til" og smerter i ryggen.. Var sta å såg på bilen og den var ganske bulket fremme og på siden. Støtfangeren bare hang og slang.. Skal kjøre henne til bilforretningen i morgen, og da får hun sikkert leiebil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi en tur "hjem", være der til over nyttår.. Viss vi kommer oss hjem da, her er det dritt føre, så gruer meg noe vanvittig til å kjøre, forbanna F som ikke har lappen!!!!!!!!!!!

Mye som skal gjøres før vi reiser, lager ei huskeliste her, så kan det hende ting går fortere :nigo:

- ta ut av oppvaskmaskinen

- vaske opp resten for hånd

- henge opp klær

- sette på ullklær

- henge ullklær opp

- pakke smykke\øredobber

- huske pakken til HG

- pakke ned vin og baileys

- huske laptopen til F

-Støvsuge over stuen og gangen

- ta ut bosset på kjøkkenet og badet

- tømme kameraet

- huske kamera og usb sticken

---> reise på kafe sammen med mamma også hente F på jobb, så fyke vi avgårde kl 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi en tur "hjem", være der til over nyttår.. Viss vi kommer oss hjem da, her er det dritt føre, så gruer meg noe vanvittig til å kjøre, forbanna F som ikke har lappen!!!!!!!!!!!

Mye som skal gjøres før vi reiser, lager ei huskeliste her, så kan det hende ting går fortere :nigo:

- ta ut av oppvaskmaskinen :jepp:

- vaske opp resten for hånd :jepp:

- henge opp klær :jepp:

- sette på ullklær :jepp:

- henge ullklær opp

- pakke smykke\øredobber :jepp:

- huske pakken til HG :jepp:

- pakke ned vin og baileys

- huske laptopen til F

-Støvsuge over stuen og gangen :jepp:

- ta ut bosset på kjøkkenet og badet

- tømme kameraet

- huske kamera og usb sticken

---> reise på kafe sammen med mamma også hente F på jobb, så fyke vi avgårde kl 2 :)

_______________________________________

Effektiv tidlig på morningen, er bare å fortsette..

Jeg hater å komme hjem til rotete leilighet, er rart med det. Her har sett bombet ut i flere dager, har ikke brydd meg så utrolig masse, men nå som vi skal ut å reise så må jeg ha det ryddig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid mye, mye deiligere å komme hjem til en ren og ryddig leilighet, enn en hvor man må rydde når man har kommet hjem :ler:

God tur, kos dere! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det rekis!

Uff gruer meg til å kjøre, noen som har noen gode kjøretips? er is, slaps, 0 føre og snø...

"kræsjet" for to år siden, og har faktisk ikkje kjørt "hjem" på vinteren etter det.. Jeg begynte å skli nedover en fjellovergang, fikk litt småpanikk og bremset - det gjor jo ting bare værre, kom over i motsatt kjørebane og veiet frem og tilbake.. tilslutt kræsjet jeg rett i ei snøfonn.. kom ikke ei skramme på bilde, og ingen blei skadet, kjørte jo bare i 20-30 km\t... Men dette satt "støkken" i meg... så rekner med vi bruker en time eller to ekstra i dag siden jeg er super forsiktig etter den hendelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- ta ut av oppvaskmaskinen :jepp:

- vaske opp resten for hånd :jepp:

- henge opp klær :jepp:

- sette på ullklær :jepp:

- henge ullklær opp :jepp:

- pakke smykke\øredobber :jepp:

- huske pakken til HG :jepp:

- pakke ned vin og baileys :jepp:

- huske laptopen til F :jepp:

-Støvsuge over stuen og gangen :jepp:

- ta ut bosset på kjøkkenet og badet :jepp:

- tømme kameraet :jepp:

- huske kamera og usb sticken :jepp:

---> reise på kafe sammen med mamma også hente F på jobb, så fyke vi avgårde kl 2 :)

______________________________

Da er det bare å sminke seg igjen, og kjøre på senteret å møte mamma, søstern og bestemor :)

Ha en flott dag alle sammen... og kryss fingrene for meg fra 2-7 i kveld :le:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snør inne :( :(

Kommer så ekstremt med snø at herregud!!!

Gruer meg til å kjøre opp igjen på lørdag.. Slet skikkelig på vei nedover hit..

Men i dag glemmer man alle problem og nyter dagen. Skal feire med Svigerinne A, hennes mann og tre barn.. Ønsker dere alle et:

:skaal:

GODT NYTTÅR

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hater snø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Seriøst, vi snør faktisk snart inne, jeg kommer meg ikke frem med bilen, hvordan i h******* skal jeg få meg på jobb??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg måke ca 1 km jeg da, da må jeg starte å måke nå slik jeg kommer meg på jobb i morgen kl 7 :gjeiper:

De er utrolige dårlige til å brøyte sideveiene her... brydde meg ikke så masse når jeg bodde i bergen og tok buss.. Men desto så brukte jeg 2,5-3 timer hver dag i pendling, nå bruker jeg ti min hver vei (når det er bra føre..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...