Gjest Rekaaa Skrevet 1. desember 2009 #641 Del Skrevet 1. desember 2009 Er jo litt trivelig med snø da! Er ikke et snøkorn her i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 1. desember 2009 #642 Del Skrevet 1. desember 2009 Det snør, det snør *tiddelibom* 24 dager til julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. desember 2009 #643 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #644 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg som trodde det var torsdag i dag....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. desember 2009 #645 Del Skrevet 2. desember 2009 Er jo litt trivelig med snø da! Er ikke et snøkorn her i Oslo! Du bare tuller du Reka. Det er jo snø i Oslo Her hos oss er det snø og veldig glatt. Janne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #646 Del Skrevet 3. desember 2009 Oooooooooooooooooooooooooooooooooslo here I come og ikke minst BSB konsert :hjerter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 3. desember 2009 ååååååååå jeg har reisenerver!!!! Og jeg har ingen ting av klær Hva i alle dager skal jeg ha på meg på lørdag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 3. desember 2009 #648 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvis du ikke har noen klær tror jeg at jeg ville investert i hvertfall et plagg for å ikke risikere å bli nektet adgang til konserten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #649 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hvis du ikke har noen klær tror jeg at jeg ville investert i hvertfall et plagg for å ikke risikere å bli nektet adgang til konserten... :gjeiper: Endret 3. desember 2009 av janne84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #650 Del Skrevet 3. desember 2009 Men jeg ligger mellom to str.. ene er for trang og den andre er for stor... Får gjennomsøke butikkene i oslo i morgen og finne noe.. Skal du på konsert rekis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 3. desember 2009 #651 Del Skrevet 3. desember 2009 Naj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #652 Del Skrevet 3. desember 2009 åååååååå du er teit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 3. desember 2009 #653 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2009 #654 Del Skrevet 5. desember 2009 Og jeg har ingen ting av klær Hva i alle dager skal jeg ha på meg på lørdag??? Hvis du ikke har noen klær tror jeg at jeg ville investert i hvertfall et plagg for å ikke risikere å bli nektet adgang til konserten... Var det deg det stod om i avisa som hadde møtt opp naken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 5. desember 2009 #655 Del Skrevet 5. desember 2009 HA EN MEGA KVELD!! Iiihh!! :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 5. desember 2009 #656 Del Skrevet 5. desember 2009 Nå er du vel helt danse og skrikevill Håper du koser deg masse, masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 6. desember 2009 Helga her vært heilt super!!!!!!!!!!!!! Jeg dro med 10 kg bagasje og kom hjem med 17, det sier vel sitt? Men for å oppsumere i korte trekk så var vip biletten virkelig verdt penga!! kommer nok ikke til å kjøpe "vanlig" bilett igjen.. Eneste minuset var at det var en god del venting, også ei drit sur vakt fra securitas.. Jeg fikk klem med alle gutta, fikk signert bilde, og tatt et bilde me dem, vi var backstage, og Brian pratet i mobilen min :ler. Ei vennine ringte når vi var backstage, og da sa Brian at han ville prate med henne, og det fikk han, da pratet de litt også sa han "Jane is busy, she will call u later.." Sto helt fremme under hele konserten, og fikk blikk kontakt med alle.. Fikk en god del kontakt med favoritten min! Var en nedtur å komme hjem igjen Men dette lever jeg nok lenge på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. desember 2009 #658 Del Skrevet 6. desember 2009 janne er forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #659 Del Skrevet 7. desember 2009 Hadde jeg bare vært forelsket... Jeg og F sliter veldig for tiden, har jo slitt før og, men denne gangen er det annerledes og det har vært i 1,5 mnd.. Vi skal til samtale med en neste uke, blir det ikke bedre iløpet av året, så er nok dette forholdet over.. Men vi kommer ikke til å gjøre noe nå siden det er jul og alt det der.. Vi har jo vært sammen i 7.5 år, så vi må gi det litt tid... Men gud så dritt det er å slite i forholdet. Jeg er ikke glad hjemme lenger, i går når jeg kom hjem så hadde jeg trodd ting ville bli litt bedre.. Men der tok jeg feil.. Etter å hatt ei så kjekk helg i oslo, så var det bare nedtur å komme hjem. F merket det nok godt på meg, for han sa jeg virket så fjern.. vel, vel.. Skal på jobb nå, og jeg er sliiiiiten!!! Skal innvilge meg selv treningsfri denne uken. Så satser jeg på at treningslysten er tilbake for fullt neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. desember 2009 #660 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg vet veldig godt hvordan det er å slite i et forhold. For vår del så var det all babypratinen som gjorde at det ble vanskelig mellom oss. Så vi måtte bare legge det til side, og nå er alt bedre enn aldri før. Så det er viktig å finne ut av hva det er som gjør at ting ikke fungerer. Kanskje dere burde ta dere en ferietur sammen? Bare fokuser på hverandre en stund? Håper det ordner seg for dere i alle fall. Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå