Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

Kjenner igjen dette alt for godt! Når det er sykdom i barnehage så er det slitsomt. Men at du var alene fra halv to i går er jo ikke bra :nei: Tenker sikkerhet jeg. Men vet hvor vanskelig det er å få hjelp også :glare:

Men håper dagen din blir bra alikevel :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ååååååå så godt det er helg! Alt er mye bedre i dag, har fått ryddet litt på stuen og bare det hjalp på humøret! F står å lager middag: blåskjell surret i fløte - aldri smakt blåskjell, så skal bli spennede!! Fikk bare tak i hermetiserte da, men det går nok bra... Kveldens planer er å se film og spise litt godis :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert over alle disse trådene "Er jeg gravid???" Hvordan i alle dager skal vi kunne vite det? har man sex, så ja da er det en muligehet, eneste man gjøre er å ta en test... ååååååååååå teite folk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ufattelig irriterende ja! :ler: Herregud så dumt folk kan få seg til å spørre, har man hatt sex, og tror man at man er gravid, så må man ta en test! Eller dra til lege. :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imponert av meg selv!!!

Har baket to brød - de står i ovnen nå

17 rundstykker - de står til heving

6 hjemmelaget pitabrød - de ble faktisk gode!!

Også har jeg laget tunfisksalat for første gang, det var også godt :)

Hatt på ei maskin med klær, de skal henges opp nå...

Skal ut å besøke søstern og gullgutten når rundstykkene er ferdig stekt.. Og til middag i dag blir det hjemmelaget fiskegrateng... Effektiv i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj dæven! :dåne: Flink altså!

Skulle ønske jeg satt på kjøkkenet ditt og ventet på ferskt brød og rundstykker :sikle:

Og hjemmelaget fiskegrateng også?!!

Flinka! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag imponerer jeg, dette skjer en gang i ti-året...

Nå straks ut til gullgutten, tre årsaldenren er jammen meg en heeeerlig alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...