Gå til innhold

Barbering - alle hjerter gleder seg.


ElleVille

Anbefalte innlegg

Jada, her er nok en tråd om barbering.

Det jeg nå har i tankene, er at alle som føler for det, kan fortelle meg (og alle andre) hva de bruker både på legger, under armene, og på eventuelle andre ønskede områder. Hva bruker du hvor, hvordan fungerer det, tips, dårlige erfaringer etc.

Fra høvel til epilator.

Og til de oppgitte gutta her inne; spar dere denne gangen, jeg vil være myk og glatt, samme hvor sexy du synes det er med hår og ragg både her og der. icon_cool.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker stort sett bare høvel jeg også! Det er det enkleste alternativet syns jeg! Må gå over legger og under armer i dusjen morgen, men det tar jo ikke mere en noen få min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mest høvel! Den er veldig grei å dra over med når du står i dusjen.

Bruker noen ganger krem på leggene, men syntes det tar så lang tid.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høvel. Har nå begynt med Mach3, etter å ha brukt Venus, og før det Sensor Excel. Bruker det grønne Gillette dameskummet. Det fungerer fint, men må barbere i hvertfall 2 ganger i uka for å være nogenlunde glatt. Begynner en karriere som pinnsvin etter 3 dager. Armhuler, legger, lår, bikini (stusser med saks på et meget nærliggende område). Av og til også armene. Får lett sår hud i bikinilinjen, og bruker aloe vera etter tips fra KG. Det er bra! Skulle bare ønske at det ikke tok så lang tid! Kan ikke bruke voks eller epilator pga sensitiv hud.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høvel. Er single for tida, merker jeg har blitt mer sløv med å barbere legger og armhuler da, hehe icon_smile.gif Må vel bli litt skjerpings nå som vi går varmere tider i møte. Bruker en sjelden gang krem, men orker ikke vente på at den skal virke...

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har epilator samme status som voks når det gjelder smerte, eller er det verre?

Jeg bruker høvel, men i det siste har huden blitt skikkelig rød og ekkel. Aloe Vera hjelper ikke stort.

Har prøvd krem, men synes ikke det fikk med seg alt, dessuten så er det ganske lenge å sitte helt stille i "ventestilling" (sikkert mange morsomme varianter her).

Hvor mye koster en epilator forresten? Hvor ofte må jeg bruke det i begynnelsen, for det blir bedre etterhvert eller hva?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus høvel og olivenolje. får utslett av alle slags barberskum og hårfjerningskremer, og inngrodde hår av epilator. voks er utelukket, siden jeg nekter å lide for skjønnheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...