Gå til innhold

En flott, skjønn og selvbevisst dame


Draven

Anbefalte innlegg

jeg tenker også at det er fint å vite hva en vil ha, for da vet en bedre når det er rett, men av erfaring vet jeg at det ikke lønner seg (hvertfall for meg) å henge seg for mye opp i de kravene en stiller, grunnlegnde verdier og holdninger er fint om deles, men mer generelle ting som alder, yrke, enkelte fritidsinteresser osv. bør en ikke la styre for mye...selv lot jeg drømmemannen pasere, og det bare pga. fordommer jeg hadde som skulle vise seg å ikke ha noen som helst rot i virkligheten...

Ja, lar meg ikke binde opp for mye. Hverken av alder eller noe. Jeg vet at jeg kunne forelsket meg like lett i ei på 45 som 25. Så lenge man kan føle samhørighet i verdier og grunnleggende ting, kan man godt være forskjellige på noen områder og. Så lenge det er ærlighet og trofasthet, er i grunnen jeg mer enn fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men damer er tøffe nok til å klappe meg på rumpa og sånn på byen, men jeg skjønner bare ikke hvorfor de ikke snakker heller. Jeg blir litt satt ut jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for de som måtte lure er jeg 1,80 høy, mørk, romantisk, en hensynsfull elsker som setter kvinnen først, liker dyr og barn. Ikke redd for å vise følelser. I fast jobb, kunstnerisk og musikalsk, og vissnok klassisk pen;) Nå begynte dette å likne en kontaktannonse, men håper moderatorene tilgir meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-jente
Og for de som måtte lure er jeg 1,80 høy, mørk, romantisk, en hensynsfull elsker som setter kvinnen først, liker dyr og barn. Ikke redd for å vise følelser. I fast jobb, kunstnerisk og musikalsk, og vissnok klassisk pen;) Nå begynte dette å likne en kontaktannonse, men håper moderatorene tilgir meg:)

Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg bodde i nærheten av Kristiansand :fnise: Og faller pladask for gutter som spiller gitar... he he (klisje, ja jeg vet og du har nok hørt det før kanskje) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Og for de som måtte lure er jeg 1,80 høy, mørk, romantisk, en hensynsfull elsker som setter kvinnen først, liker dyr og barn. Ikke redd for å vise følelser. I fast jobb, kunstnerisk og musikalsk, og vissnok klassisk pen;) Nå begynte dette å likne en kontaktannonse, men håper moderatorene tilgir meg:)

Kanskje det er det at du er romantisk, viser følelser og setter kvinnen først som skremmer bort damene?

Ikke at dette er negative egenskaper, men man ser jo gang på gang at de som egentlig ikke bryr seg alltid har en hale av interessenter etter seg. (dessverre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje man egentlig bare skal begynne å gi blanke;) Det er jo forsåvidt det damer også gjør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje man egentlig bare skal begynne å gi blanke;) Det er jo forsåvidt det damer også gjør:)

Ikke hvis man finner en man VIRKELIG liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Luella_*
Og for de som måtte lure er jeg 1,80 høy, mørk, romantisk, en hensynsfull elsker som setter kvinnen først, liker dyr og barn. Ikke redd for å vise følelser. I fast jobb, kunstnerisk og musikalsk, og vissnok klassisk pen;) Nå begynte dette å likne en kontaktannonse, men håper moderatorene tilgir meg:)

Jeg vil gjerne ha en som er kunstnerisk og musikalsk, og liker dyr! Men jeg liker at han er litt røff også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at jeg er litt for gammel for deg, Draven.... :gjeiper: Du høres ut som en flott mann!

Hvor gammel er for gammel?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha en som er kunstnerisk og musikalsk, og liker dyr! Men jeg liker at han er litt røff også ;)

Nå var ikke dette en kontaktannonse, men jeg er røff og. Jobber som håndtverker, elsker jakt, fiske og skog:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er vel kanskje en evig optimist etter at jeg selv fant meg en gutt, men vet du, jeg tror faktisk det finnes ei jente for deg der ute. Jeg trodde aldri jeg skulle finne en ordentlig og fin gutt, som kunne bli glad i en som meg, men så gjorde jeg det, helt ut av det blå. Hmm, jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, for det er så klisjé føler jeg å skrive 'du må bare være litt tålmodig', men jeg antar det er mye sant i det. Uansett, varme tanker til deg! :)

Lykke til!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel kanskje en evig optimist etter at jeg selv fant meg en gutt, men vet du, jeg tror faktisk det finnes ei jente for deg der ute. Jeg trodde aldri jeg skulle finne en ordentlig og fin gutt, som kunne bli glad i en som meg, men så gjorde jeg det, helt ut av det blå. Hmm, jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, for det er så klisjé føler jeg å skrive 'du må bare være litt tålmodig', men jeg antar det er mye sant i det. Uansett, varme tanker til deg! :)

Lykke til!

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk for det Yvonne, jeg tror og på det:) Varme tanker tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Luella_*
Nå var ikke dette en kontaktannonse, men jeg er røff og. Jobber som håndtverker, elsker jakt, fiske og skog:)

Det høres perfekt ut.:) Og jeg er en "moden" kvinne på 36... he he

Men bor ikke på din kant av landet dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres perfekt ut.:) Og jeg er en "moden" kvinne på 36... he he

Men bor ikke på din kant av landet dessverre.

Synd;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...